Bidaia bat eskaintzen denean, ez dakigu zenbatek parte hartuko duten; hortaz, gidariarenkostuaautobuserako aurreikusten den bidaiari-kopuruarekin zatitzea da egokiena.
Dado que cuando se lanza un viaje a la oferta se desconoce el número de participantes que tendrá, lo conveniente es dividir sucoste entre el índice previsto de ocupación del autocar.
Normalean, bidaia-agentziek gidari laguntzailea kontratatzen dute autobusez egiten diren lurreko edo aire eta lurreko zirkuituetarako, eta bidaiariekin doan gidaria izan ohi da, bidaiaren hasieratik joaten baita taldearekin batera.
Normalmente, las agencias de viajes suelen incluir un guía acompañante en los circuitos de autocar terrestres o aeroterrestres y éste ostenta habitualmente la figura de guíaemisor, ya que sale de viaje desde el inicio con el grupo.
Eskatutako gutxienekoa ez bada egiten, kopuru osoa handitu beharko litzateke, gutxieneko horretara iritsi arte, zenbait etapatan autobusa geratuta egongo bada ere.
Si no se alcanza el mínimo exigido habría que aumentar la cifra total hasta la mínima exigida, aunque el autocar esté parado en determinadas etapas.
Los circuitos en autocar se ofertan con salidas en determinados días y su realización puede estar sujeta a la reunión de un determinado grupo de personas (15, 20, 30...) para rentabilizar el coste fijo del autocar y del guía.
Bidaiari guztiek hotel-kategoria bera edukitzeko programa daitezke zirkuituak (erosoena da antolatzailearentzat eta gidariarentzat), edo bi hotel-kategoria edukitzeko (adibidez, lehenengo klasea eta turista); horrela, eros-ahalmen ezberdineko bidaiariak sartuko dira horrela autobusean.
A partir de ahí decidirá si se puede afrontar como solamente terrestre en autocar, o si se tienen que utilizar otros medios de transporte como el avión (circuito aeroterrestre) o el tren o barco.
Tour erregularrak antolatzea da aukera merkeena eta zabalduena, eta hainbat nazionalitatetako turistak hartzen dituzte; autobusek hoteletan har ditzakete edo terminal bakar batean jar daiteke hitzordua ibilbidea hasteko.
Horretarako, autobusa, minibusa edo automobila erabiltzen dira normalean, baina ezin dugu ahaztu kanalak dituzten hirietan, esaterako Venezian edo Amsterdamen, txalupak ere erabil daitezkeela; eta oinezkoentzako eremuetan orgatxoak kontratatzen dira fardelak garraiatzeko.
El medio de transporte suele ser el autocar, el minibús o el automóvil, pero no debemos olvidar que en ciudades de canales como, por ejemplo, Venecia o ímsterdam, pueden utilizarse también barcos; y en zonas peatonales se contrata el traslado del equipaje a través de pequeños carritos.
Taldeak eramaten direnean, lekualdaketak minibusez edo autobusez egin daitezke; bezero bakarra eraman behar denean, berriz, gidaridun automobilak edo taxiak erabili ohi dira.
Los traslados pueden ser realizados en minibús o autocar cuando se trata de grupos, o en automóviles con conductor o taxis, cuando se trata de clientes individuales.
Zerbitzu horiek sarri eskaintzen dituzten autobus-enpresek isilpeko tarifak argitaratzen dituzte, eta agentziei igortzen dizkiete haien kotizazioetan erabil ditzaten (ikus alboko irudia).
Las Compañías de autocares que operan frecuentemente estos servicios editan unas Tarifas Confidenciales que envían a las Agencias para que sean utilizadas en suscotizaciones (Ver figura adjunta)
Autobusa eta automobila dira garraiobiderik merkeenak, eta bidaiatzeko aukera ematen diete erosteko ahalmen gutxi duten pertsonei eta familiei. Bestela, familia horiek ezingo lukete inoiz "turismorik egin".
Bidaia-agentziek ere zor handia dute garraiobide honekin; izan ere, autobus-enpresa gisa hasi ziren laneanbidaia-agentzia zaharrenetako eta ospetsuenetako batzuk.
oinezkoentzako gero eta gune gehiago daude turismorako tokietan, eta inguruan aparkatzeko tokiak aurrez pentsatu behar dira. Autobusek eta automobilek zailtasun handiak dituzte zenbait alde zaharretan mugitzeko, aparkatzeko edo deskargatzeko, esate baterako, Erdi Aroan eraikitako alde zaharretan; eta autobusez egin beharreko lurreko edozein ibilbide antolatzeko, errepideek egokiak izan behar dute.
los recintos peatonales en lugares turísticos están incrementando y resulta necesario prever el aparcamiento en suentorno, los autocares y automóviles tienen serias dificultades para moverse, aparcar o descargar en determinados cascos antiguos construidos por ejemplo, en la época medieval; y la organización de cualquier itinerario terrestre en autocar exige contar siempre con carreteras adecuadas.
Viverotik iritsiko gara trenez, eta handik autobusa irtengo da bisitatuko dugun azken hirirantz: . Santiago bidea egiten duten erromesen helburua da, eta Obradoiro plaza, zilar-dendak eta Katedralak ditugu itxaroten.
Desde Vivero en tren llegaremos a donde partirá el autocar al último destino, , meta de los peregrinos Jacobeos, donde aguarda como una joya la plaza del Obradoiro, Platerías, la Catedral.
Realizada en autocares que paran en los puntos más destacados de la ciudad para que el viajero pueda bajarse y continuar después la visita en otro autocar.
Esta facultad tiene que constar en la documentación que posee el autocar y los nombres de los viajeros que suben o bajan pueden tener que declararse en las fronteras internacionales.
Txekiako trenekzerbitzu garbia eta eraginkorra ematen dute herrialdeko ia alde guztiekin. Lineako autobusak, ordea, azkarragoak eta erosoagoak dira, baina garestiagoak ere bai.
Los trenes apenas pueden competir con los autocares de larga distancia, en cuanto a velocidad y confort, aunque los coches-cama que unen Estambul, Izmit y Ankara representan una buena opción.