sehaska

1
Sehaska.
Sehaska.
sehaska > cuna (28 testuinguru)
eu testuak es testuak
Adin honetan protesta egiten dute amarengandik bananduz gero (erosketak egitera edo lanera joan delako, edo sehaskan utzi duelako); izan ere, amarengandik gertu egoteak murriztu egiten ditu haren kezkak eta beldurrak. En esta edad protestan ante las separaciones de la madre (al ir a comprar, al trabajo o al dejarle en la cuna) que se puedan producir ya que estar cerca de ella reduce sus inquietudes y miedos.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Sehaska-kantak: Las canciones de cuna:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Bizikletak, patineteak, pedaletako autoak, puzzleak, panpinak (Peter Pan, erreginak, printzeak), , plastiko gogorreko animaliak (behiak, txakurrak, zaldiak) edo objektuak, bainerak, kotxetxoak, sehaskak, etab., hondarrean jolasteko lanabesak. Bicicletas, patinetes, coches de pedales, puzzles, rompecabezas, muñecos como Peter Pan, reinas, prí­ncipes, animales (vacas, perros, caballos) u objetos de plástico duro, cocinita y sus útiles (platos, vasos, ollas...), bañeras, cochecitos, cunas, etc., útiles para jugar con la arena.

Materiala: Jolasaren metodologia

danborra, pandereta, kaxa txinatarra, farfailak, puzzleak, torlojua sartu eta ateratzeko jokoak, uztaiak, arraste-garabiak, trizikloak, globoak, panpinak, plastiko gogorrezko animaliak edo objektuak, sukaldetxoa eta sukaldeko tresnak (platerak, edalontziak, lapikoak...), bainerak, kotxetxoak, sehaskak, etab. tambor, pandereta, caja china, encajes, puzzles, rompecabezas, juegos de atornillar y destornillar, aros, arrastres, triciclos, globos, muñecos, animales u objetos de plástico duro, cocinita y sus útiles (platos, vasos, ollas...), bañeras, cochecitos, cunas, etc.

Materiala: Jolasaren metodologia

I Komeni da oso egituratuak ez dauden materialak izatea, hau da, hainbat egoeratan erabil daitezkeenak; adibidez, 50 cm inguruko kaxa bat une jakin batean sehaska, kamioia, iraulkia edo beste edozer gauza izan daiteke, irudimena erabiliz gero. I Es conveniente disponer de materiales con un bajo nivel de estructuración, es decir que puedan ser utilizados en diferentes situaciones, por ejemplo una caja de unos 50 cm de altura en un momento dado puede ser una cuna, un camión, un volquete, o cualquier otra cosa si se deja volar la imaginación.

Materiala: Jolasaren metodologia

etxea (sukaldetxoa, egongela, sehaska duen gela, etab.), mozorroen kutxa. la casa (cocinita, salón, habitación con cuna, etc.), baúl de los disfraces.

Materiala: Jolasaren metodologia

mahaia, aulkiak, sofa, telefonoak, sukaldetxoa, edalontziak, platerak, mahai-tresnak, mahai-oihalak, mahai-zapiak, lapikoak, zartaginak, zapiak, erratza, kuboa, zoru-garbigailua, panpinak, arropa, sehaska, kotxetxoa, biberoiak, pardelak, txintxarriak, orrazia, eskuila, toalla, etab. mesa, sillas, sofá, teléfonos, cocinita, vasos, platos, cubiertos, manteles, servilletas, cazuelas, sartenes, trapos, escoba, cubo, fregona, muñecas, ropa, cuna, cochecito, biberones, pañales, sonajeros, peine, cepillo, toalla, etcétera.

Materiala: Jolasaren metodologia

Autoan, sehaska batean joan behar du ondo lotuta, eta sekula ez beste pertsona baten besoetan. Cuando viaje en automóvil tiene que ir en un cuna bien sujeta y nunca en brazos de otra persona.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Sehaskan jadanik, haurtxoek mintzairarekin jolastearen plazera sentitzen dute, eta luzaroan aritzen dira zezelka, soinuak sistematikoki ahoskatzen eta errepikatzen; geroago, haurra hitzak esateko gauza den unetik aurrera, jolasak indartzeko erabiltzen du mintzaira, bakarrizketen bitartez haurrak bere buruari esaten dio zertan eta nola ari den jolasten , edo, besterik gabe, fikziozko elkarrizketen bidez jostatzen da mintzairarekin bere hartzatxoari kontatzen dio bizi duen egoera. ||Ya desde la cuna los bebés se dedican al placer del juego lingüí­stico y pasan mucho de su tiempo balbuceando, vocalizando y repitiendo de forma sistemática estos sonidos, más tarde y desde el momento en que el pequeño es capaz de articular palabras utiliza el lenguaje para reforzar sus juegos y ello a través de soliloquios, el pequeño se dice a sí­ mismo a qué y cómo juega, o bien simplemente se divierte con el lenguaje a través de

Materiala: Jolasaren metodologia

Sehaska-kanta bat abestuz amaitzen dugu. Finalizamos cantando una canción de cuna.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa