abesti Bilatu abesti testuinguru gehiagotan
abesti > canción (71 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Material mota (esaera zaharra, abestia, igarkizuna...). | Tipo de material (refrán, canción, adivinanza....). |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Abestia osatzen duten musika-irudiek markatuko dute erritmoa, eta, melodiaren arabera, iraupen luzekoak edo laburrekoak izango dira; abestiaren letraren silabekin batera gertatzen direla esan genezake. | El ritmo lo marcarán las figuras musicales que componen las canciones, que podrán ser de corta o larga duración dependiendo de la melodía; cabe decir que coinciden con las sílabas de la letra de la canción. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Adin horretatik aurrera garrantzitsua da abesti desberdinak, batez ere martxak, sinkronizatzea. | A partir de esta edad, es importante sincronizar diferentes canciones, sobre todo marchas. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Hezitzaileak ikasturtean zehar landutako abestiak izan behar dute. | Han de ser canciones que la educadora o educador haya ido trabajando a lo largo del curso. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Pintto pintto bere izena du Arrain-ahoa jarriz (abestia barruratzen da). | Con su camisita y su canesú Boca de pez (se interioriza la canción). |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Taldeka, sor ezazue koreografia bat Kalinka abestiarentzat, eta dantzatu ezazue. | En grupos, cread una coreografía para la canción Kalinka y bailarla. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Sor ezazu koreografia bat Que llueva, que llueva, la virgen de la cueva abestiarekin 12-18 hilabeteko haurrentzat. | Crea una coreografía con la canción Que llueva, que llueva, la virgen de la cueva, destinada a una clase de 12 a 18 meses. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Haurra ekintza horretaz jabearaztea da hezitzailearen eginkizuna; hasiera batean, jolasa izango da, baina, aurrerago, entzuketa edo abesti batzuetatik abiatuta emanaldi txiki batzuk egiteko balioko du. | La educadora o educador debe lograr que tome consciencia de este acto, que en un principio será un juego y posteriormente le servirá para crear pequeñas interpretaciones a partir de determinadas canciones o audiciones. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Abestiak eta erritmoak interpretatzen ditugunean, arian-arian intentsitatea landuko dugu, eta entzuketetan ere identifikatuko dugu. | La intensidad del sonido se aplicará progresivamente en las interpretaciones de canciones y ritmos, y también se identificará en las audiciones. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Animaliei buruzko abesti guztiak ere egokiak dira oso; adibidez: | (c) Son muy apropiadas también todas las canciones que hablan de animales, por ejemplo: |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |