mozorro

1
Jendea kalean mozorrotuta
Jendea kalean mozorrotuta
mozorro > disfraz (22 testuinguru)
eu testuak es testuak
Haur-hezkuntzako edo lehen hezkuntzako ikastegietan arreta handia jarri beharko dute estimulu horiek guztiak haurren eskura jartzekoa. Hortaz, egokitu egin beharko dituzte leku irekiak adibidez, patioa, hor hasiko baitira kirola egiten, korrika ibiltzen, elkar harrapatzen eta nahierara asaskatzen, eta leku itxiak ere bai jolas dramatikoetan ibili, eta jostailuak, mozorroak, txotxongiloak eta panpinak egingo baitituzte. Desde los centros infantiles o escuelas de primaria se ha de tener gran cuidado de poner al alcance de los pequeños todos estos estí­mulos, con la adecuación de espacios abiertos, como el patio, donde comenzarán a practicar algunos deportes, o donde podrán correr, pillarse y desahogarse libremente, o bien los espacios cerrados, donde se practicarán los juegos dramáticos, donde el pequeño elaborará sus propios

Materiala: Jolasaren metodologia

Mota guztietako musika-tresnak(perkusiozkoak, haizezkoak eta harizkoak), eta adierazpenerako materiala, hala nola koloretako arkatzak, argizaria, plastilina, arbelak, igeltsuak, ipuinak, mozorroak, txotxongiloak, etab. Introducción de instrumentos musicales de todo tipo, percusión, viento, cuerda y material de expresión como lápices de colores, cera, plastilina, pizarras, tizas, cuentos, disfraces, tí­teres etc.

Materiala: Jolasaren metodologia

Txoko batzuk, etxearena adibidez, egonkorrak izatea komeni da, eta beste batzuk, mozorroena edo erizaindegiarena adibidez, hobe da testuinguruak hala eskatzen duenean muntatzea. Algunos rincones como el de la casa es aconsejable que permanezcan estables y otros como el de los disfraces o el de la enfermería es preferible que se monten cuando el contexto así­ lo requiera.

Materiala: Jolasaren metodologia

etxea edo etxeko alderdi batzuk, hala nola sukaldea edo egongela, garajea, ile-apaindegia, liburutegia edo denda, mozorroak edo erizaindegia. la casa o alguna de sus partes como la cocina o el salón, el garaje, la peluquería, la biblioteca o la tienda, los disfraces, o la enfermería.

Materiala: Jolasaren metodologia

I Mozorroak. I Los disfraces.

Materiala: Jolasaren metodologia

frutak saskian jarriko ditugu; oihalak mozorroen txokora eraman, eta lisoak apalean pilatuko ditugu... vamos a colocar las frutas en la cesta, llevamos las telas al rincón de los disfraces y apilamos las lisas en la estantería, etc.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

etxea (sukaldetxoa, egongela, sehaska duen gela, etab.), mozorroen kutxa. la casa (cocinita, salón, habitación con cuna, etc.), baúl de los disfraces.

Materiala: Jolasaren metodologia

Mozorroen txokoa (2-6 urte). L_ El rincón de los disfraces (de 2 a 6 años).

Materiala: Jolasaren metodologia

Txoko hau eta ile-apaindegiarena osagarriak dira, mozorro on bat ez baitago osatuta makillajerik gabe. Este rincón y el de la peluquería son rincones que se complementan pues un buen disfraz no queda terminado si uno no se maquilla.

Materiala: Jolasaren metodologia

ispilu handi bat, helduen arropa (alkandorak, soinekoak, zapatak), osagarriak (lepokoak, gerrikoak, gorbatak, musuzapiak, txanoak, poltsak), ileordeak, makillaje-kaxa bat, arropa gordetzeko kutxa handi bat, esekitegiak, gurasoek emandako hainbat pertsonaiaren mozorroak (magoak, printzesak, piratak...). un espejo grande, ropa de adulto (camisas, vestidos, zapatos), complementos (collares, cinturones, corbatas, pañuelos, gorros, bolsos), pelucas, caja de maquillaje, un baúl grande para guardar la ropa, percheros, disfraces de diferentes personajes aportados por los padres (magos, princesas, piratas...).

Materiala: Jolasaren metodologia

mozorro > disfraz (8 testuinguru)
eu testuak es testuak
lBestalde, bideo-jokoak erabiltzen diraonlinekoonlineko txapelketak egiteko bideo-joko horietan oinarritutako girotzearekin, jolasekin eta haietako pertsonaien mozorroekin lAdemás se utilizan los videojuegos para realizar campeonatosonlinecombinados con ambientación acorde con ellos, juegos y disfraces relacionados con los personajes forma parte integrante de las actividades compartidas.

Materiala: Animazio turistikoa

Mozorro-festa Fiesta de disfraces

Materiala: Animazio turistikoa

Mozorro-festak Fiestas de disfraces

Materiala: Animazio turistikoa

Mozorro-festak mota guztietako establezimenduetan egin daitezke, baina gure establezimenduak zenbait instalazio lantegiak etab. baditu, jarduera asko bideratu ditzakegu sormenera eta astearen bukaerako mozorro-festarekin emango diegu bukaera. La fiesta de disfraces es aplicable a cualquier establecimiento pero si estamos en un establecimiento hostelero con varias instalaciones talleres etc., se pueden orientar muchas de las actividades a la creatividad y culminar con la fiesta de disfraces prevista al final de la semana.

Materiala: Animazio turistikoa

Lantegietan mozorroak egin daitezke, edo makillajeak sortu, eta goizeko eta iluntzeko jardueretan jaian egingo diren koreografiak entsea daitezke. En los talleres se pueden hacer los disfraces o crear los maquillajes en el espacio de las actividades vespertinas y matutinas, practicar coreografías que se realizarán en la fiesta.

Materiala: Animazio turistikoa

Gure ostalariek gaueko animazio jakin baten inguruan duten iritzia jakin nahi dugu: jakin nahi dugu mozorro-festaren inguruan zer irizten duten. Estamos interesados en conocer la opinión de nuestros huéspedes sobre una animación nocturna concreta, la fiesta de disfraces

Materiala: Animazio turistikoa

Mozorro-festa izan zen: La fiesta de disfraces fue

Materiala: Animazio turistikoa

Mozorro-festa izan zen: La fiesta de disfraces fue

Materiala: Animazio turistikoa

2
mozorro > máscara (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
9.6. irudia. Mozorroa. Figura 9.6. Máscara.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Erabili eta botatzekoa ez den ekipo iragazle bat erabiltzen denean, kontuan hartu behar da arnasketako lurrun guztia maskara edo mozorroaren gorputzean geratzen dela; horregatik, behar bezala garbitu behar dugu erabili ondoren eta, batez ere, norbera babesteko ekipoa pertsonala eta transferiezina dela kontuan hartu behar dugu. Cuando se utiliza un equipo filtrante no desechable, siempre hay que tener en cuenta que todo el vaho procedente de la respiración se queda en el cuerpo de la máscara o mascarilla, por lo que tenemos que proceder a su correcto limpiado después de cada uso y, sobre todo, tener en cuenta que un equipo de protección personal es personal e intransferible.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Mozorroaren gorputza Cuerpo de la máscara

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Maskara eta mozorro hauek hiru multzotan banatzen dira, erabilera-mugaren arabera, zertarako diseinatu diren kontuan hartuta. Estas máscaras y mascarillas están divididas en tres grupos dependiendo del lí­mite de utilización para el que han sido diseñadas.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Aurreko atalean ikusi dugunez, hainbat gailu iragazle daude, hala nola mozorroa, eta egokigailu bat eta iragazki bat dituzte; iragazkia da aireari kutsadura kentzen diona, arnasgarria izan dadin. En el apartado anterior hemos visto que existen diferentes tipos de dispositivos filtrantes, como la máscara, y que estos estaban formados por un adaptador más un filtro que es el que se encarga de descontaminar el aire para que pueda ser respirable.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Arnasbideak estaltzen dituen mozorro erdia da; gorputz doigarria dauka eta iragazkia aparte dago. Es una media máscara que cubre las vías respiratorias, tiene un cuerpo adaptable y el filtro está aparte.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

MOZORRO MíSCARA

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan