triziklo Bilatu triziklo testuinguru gehiagotan
- es triciclo
triziklo > triciclo (6 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Taka-takak, trizikloak, bizikletak, patinak, punteria-jolasak eta haurra mugitzera eta mugimenduak zehaztasunez eta koordinatuta garatzera daraman edozein jostailu. | Andadores, triciclos, bicicletas, patines, juegos de puntería y cualquier juguete que incite al niño a moverse y a desarrollar con precisión y coordinación sus movimientos. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Haur hiperaktiboek edo oso mugituek aukera izango dute energia kanpoaldeko jolasekin eta triziklo edo/eta bizikletekin askatzeko; gainera, arretari eusten ikasi ahal izango dute eraikuntza-jolasekin edo eskuak erabiltzeko jolasekin, ura, buztina, hondarra, etab. erabiliz. Komeni da jolas horiek zailegiak ez izatea ahalik eta arrakastarik gehien lortzeko eta arretari eusteko. | Los niños hiperactivos o muy movidos tendrán la posibilidad de eliminar energías con juegos de exterior, triciclos y/o bicicletas, además podrán aprender a mantener la atención con juegos de construcción o bien manipulativos, con agua, barro, arena, etc., será conveniente que estos juegos no supongan mucha dificultad para lograr el máximo posible de éxitos y mantener de esta manera su |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
danborra, pandereta, kaxa txinatarra, farfailak, puzzleak, torlojua sartu eta ateratzeko jokoak, uztaiak, arraste-garabiak, trizikloak, globoak, panpinak, plastiko gogorrezko animaliak edo objektuak, sukaldetxoa eta sukaldeko tresnak (platerak, edalontziak, lapikoak...), bainerak, kotxetxoak, sehaskak, etab. | tambor, pandereta, caja china, encajes, puzzles, rompecabezas, juegos de atornillar y destornillar, aros, arrastres, triciclos, globos, muñecos, animales u objetos de plástico duro, cocinita y sus útiles (platos, vasos, ollas...), bañeras, cochecitos, cunas, etc. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Azkenik, garrantzitsua da portaera-jarraibide egokiak eskuratzea kalean dabiltzanerako, bai oinezko gisa bai gidari gisa (triziklo-, bizikleta-, patin-gidari...) baita bidaiari gisa ere. | Por último, es importante que adquieran pautas de conducta correctas a la hora de ir por la calle, ya sea como peatones, como conductores (triciclos, bicicletas, patinetes...) o como pasajeros. |
Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna |
|
Garrantzitsuak izango dira, halaber, bizikletak, trizikloak, egurrezko edo plastikozko zalditxoak, autoak eta muntatu, arrastatu edo erraz mugitzen diren jostailuak. | Importantes serán también las bicicletas, triciclos, caballitos de madera o plástico, coches y juguetes para montar, para arrastrar o que tengan facilidad de movimiento. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Handiak izatea gomendatzen da, manipulazio-jolasa ahalbidetzeko, edo oso handiak, haurra haietara igo dadin edo eskuez hel diezaien, eta, jakina, triziklo ospetsuak ahaztu gabe. | Se recomienda que sean grandes para facilitar el juego manipulativo o muy grandes donde se puedan montar o agarrar, y por supuesto no olvidar los famosos triciclos. |
Materiala: Jolasaren metodologia |