recepción Bilatu recepción testuinguru gehiagotan

1
harrera > recepción (18 testuinguru)
eu testuak es testuak
harrera eta transmisioa. recepción y transmisión.

Materiala: Industria komunikazioak

Aldiberekotasuna igorpenean eta harreran: Simultaneidad de emisión y recepción:

Materiala: Industria komunikazioak

Islapenak izaten dituzte, eta horregatik horien harrera lerrokatu edo bermatu egin behar da. Sufren reflexión, por lo que hay que alinear o asegurar la recepción de las mismas.

Materiala: Industria komunikazioak

Aldi berean igortzeko eta jasotzeko aukera ematen duen mekanismo bat behar da (transmisio- eta harrera-frekuentzien arteko bereizketa). Se precisa de un mecanismo que permita la emisión y recepción simultáneas (separación de frecuencias de transmisión y de recepción).

Materiala: Industria komunikazioak

Leiho labainkorraren kasuan, komunikazioko estazio bakoitzak, edo mutur bakoitzak, bidaltzen eta jasotzen dituen tramak kontrolatu behar ditu. Beraz, transmisio-leiho bat eta harrera-leiho bat erabiliko ditu. En el caso de ventana deslizante, cada estación, o extremo, de la comunicación debe controlar las tramas que emite y las que recibe, por lo que utilizará una ventana de transmisión y otra ventana de recepción.

Materiala: Industria komunikazioak

Harrera-leihoa: Ventana de recepción:

Materiala: Industria komunikazioak

Aldiberekotasuna igorpenean eta harreran Simultaneidad de emisión y recepción" target="_blank">recepción

Materiala: Industria komunikazioak

Harrera-erlojua Reloj de recepción" target="_blank">recepción

Materiala: Ekipo mikroinformatikoak eta telekomunikabide-terminalak

Irudien harrera eta kalitatea ikuskatzea Inspección de recepción/calidad de imagen

Materiala: Telekomunikazio- eta informatika-sistemen garapenaren kudeaketa

Buseko informazioaren igorpena eta harrera kontrolatu behar du kontuan izanda solaskide bat baino gehiago egon daitezkeela, eta sarean konektatutako ekipo guztietarako sarbidea bermatu behar du. Debe realizar el control de enví­o y recepción de información en el bus, teniendo en cuenta que puede haber más de un interlocutor, y debe garantizar el acceso a todos los equipos conectados a la red.

Materiala: SCADA sistemak

harrera > recepción (3 testuinguru)
eu testuak es testuak
Harrera-eremuan irin-zakuak daude lurrean En la zona de recepción hay sacos de harina en el suelo

Materiala: Ostalaritza

Bezeroek sinatutako zerbitzu-oharrak harreran aurkeztu. Entregar a recepción notas de servicio firmadas por clientes

Materiala: Ostalaritza

Zaintza-erregistroak harreran Registros de vigilancia en la recepción" target="_blank">recepción

Materiala: Ostalaritza

2
harrera-leku > recepción (13 testuinguru)
eu testuak es testuak
Harrera-lekua Recepción

Materiala: Animazio turistikoa

Harrera-lekuarekiko harremana izango da bezeroek ostalaritzako establezimenduarekin edukiko duten lehenengoa; han eskatuko dute informazioa eta orientazioa toki finko batean baitaude eguneko 24 orduetan. El contacto con recepción es el primero que los clientes van a experimentar en relación con el establecimientos hostelero, es al que los clientes van a pedir información y orientación ya que están en un lugar fijo durante las 24 horas.

Materiala: Animazio turistikoa

Kontua ez da etengabe izatea bilerak ordu jakinetan eta aurrez zehaztutako egunetan; lehenago ere esan dugunez, komunikazioak jarraitua izan behar du, hots: animatzaileen burua harrera-lekura joango da lan gutxi duen uneetan, eta informazio eguneratua jasoko du minutu gutxi batzuetan. No se trata de tener reuniones continuas a horas determinadas y días prefijados, la comunicación como ya se ha indicado, debe ser continua, lo que quiere decir que el jefe de animadores se acercará al mostrador de recepción en aquellas horas en las que su carga de trabajo sea menor y se pondrán al día en unos minutos.

Materiala: Animazio turistikoa

Animatzaileek egiten badituzte ongietorriko eta ingurunean orientatzeko lan horiek, eta ordutegiei, jarduerei jatorduei eta instalazioei buruzko informazioa ematen badute, harrera-lekuko langileei aparteko lana kenduko zaie, eta, gainera, turistari lagunduko diogu hotelean integratzen eta bere esperientzia hobetzen. Si los animadores desarrollan estas tareas de bienvenida de orientación del espacio si ofrecen información sobre los horarios las actividades pero también de comidas o de las instalaciones se liberará a recepción de un trabajo extra que tendría que desarrollar y además estamos facilitando la integración del turista en el hotel y mejorando su experiencia.

Materiala: Animazio turistikoa

Harrera-lekuarekin partekatu ohi da fotokopiagailua, zeina funtsezkoa baita diplomak ordutegiak kartelak etab. inprimatzeko. Con recepción suele compartirse la fotocopiadora, que es básica para imprimir diplomas horarios carteles etc.

Materiala: Animazio turistikoa

Harrera-lekuan edo handik gertu jarri behar dira aurreikusitako jardueren kartelak edo oholak eta, normalean, hor egoten da megafonia Harrerako langileekin erabakiko dugu nork emango duen jardueren hasieraren eta bukaeraren berri, aldaketen berri, etab.: harrerakoek edo animatzaileek Será en recepción o muy cerca de ella donde habrán de situarse los carteles o tablones con las actividades previstas, y normalmente es aquí donde se sitúa el acceso la megafonía con ellos se decidirá si serán quienes informen por megafonía de los inicios y finales de actividades cambios etc., o deben ser animadores los que lo realicen.

Materiala: Animazio turistikoa

Gogoan izan behar dugu harrera-lekuko profesionalek zenbait hitz egiten dituzten arren, ez dutela zertan izan animatzaileek hitz egiten dituzten berak; ditugun bezeroen arabera ere, aukera bata edo bestea hartu beharko da. Hay que recordar que aunque los profesionales de recepción hablan varios idiomas no tienen por qué ser los mismos que hablan los animadores dependiendo de los clientes con los que se trabaje se deberá también optar por una opción o la otra.

Materiala: Animazio turistikoa

Baldin eta pistak edo lokalak guneak, etab. harrera-lekuan alokatzen badira, funtsezkoa da han edukitzea animazio-programak eta egiaztatzea bezeroek eskatzen dituzten orduetan libre daudela. Eta, bestalde, gu erabiltzen ari garenean eskatzen badituzte bezeroek gure ordutegiak aldatu beharko ditugu, langile guztiek lagundu behar baitute hotelaren diru-sarrerak ahalik eta handienak izan daitezen. Si las pistas o el uso de algún local, espacio etc., se alquila en recepción es básico que allí dispongan de los programas de animación y puedan comprobar que a las horas que los clientes las solicitan no están siendo usadas, y si, por otra parte, los clientes las solicitan cuando nosotros estamos disponiendo de ellas, deberemos modificar nuestros horarios ya que todos los trabajadores han de cooperar para que los ingresos del hotel sean los máximos posibles.

Materiala: Animazio turistikoa

HARRERA-LEKUA RECEPCIÓN

Materiala: Animazio turistikoa

Harrera-lekua Recepción

Materiala: Animazio turistikoa