contraste Bilatu contraste testuinguru gehiagotan
- eu kontraste
eu testuak | es testuak |
Itsutzeak saihestuko dira, zuzenekoak nahiz zeharkakoak, baita kontraste handiko eremuak ere. | Se evitarán deslumbramientos, tanto directos como indirectos, y zonas de fuertes contrastes. |
Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan |
|
Kontraste-kolorea: | Color de contraste: |
Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan |
|
Seinale guztietan kontraste-kolorea zuria da beti, ohartarazpen-seinaleetan izan ezik, kasu horretan kolorea beltza baita. | En todas las señales el color de contraste es siempre blanco, excepto en las señales de advertencia, donde el color es negro. |
Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan |
|
Taula honetan, seinale motak jaso dira, forma, segurtasun-kolore, kontraste-kolore eta piktogramaren arabera bilduta: | En la siguiente tabla se recogen los diferentes tipos de señal, agrupándolos por la forma, el color de seguridad, el de contraste y el pictograma. |
Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan |
eu testuak | es testuak |
Ildoak agerikoagoak izan daitezke pigmentazioaren kontrastea dela eta. | La existencia de estrías puede resultar más evidente por el contraste de pigmentación. |
Aitzitik, hipertentsioko kasu bat izango balitz, urek ez dute oso bero egon behar, ezta oso hotz ere, eta tenperatura-kontrasteak saihestu behar dira, aurrerago aztertuko ditugun beste kasuetan oso gomendagarriak badira ere. | Si por el contrario se tratara de un caso de hipertensión, las aguas no deben estar ni demasiado frías, ni demasiado calientes, y también deberán evitarse los contrastes de temperatura, tan aconsejables en otros casos que comentaremos más adelante. |
Premisa hori oso kontuan izan behar dugu zuri-beltzeko argazkietarako. Izan ere, kolorerik ez dago, baina bai kontrastea, eta egiturak eta bolumenak bilatu behar ditugu. | Tendremos esta premisa muy en cuenta por ejemplo en la fotografía en B/N puesto que evidentemente hay ausencia de color pero no de contraste y vamos a buscar estructuras, volúmenes. |
Materiala: Pigmentuen mikroezarpena |
|
Horrelako kontrasteak asko erabiltzen dira lehen planoko koloretako publizitate-argazkietan: | Contrastes de este tipo se utilizan mucho para primeros planos de fotografía en color para publicidad: |
Materiala: Pigmentuen mikroezarpena |
|
Begiak margotzeko beste aukera bat more iluna eta horia erabiltzea da, askoz kontraste handiagoa izan dezan. | Otra opción de colorido en los ojos puede ser con la utilización de morado oscuro y amarillo para que tenga mucho más contraste. |
Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala |
|
Ezpainetan tonu argia emango dugu, begien eta ezpainen arteko kontrastea sortzeko eta era berean garrantzirik ez kentzeko. | Los labios los maquillaremos un tono suave para que exista un contraste entre los ojos y ésta y que al mismo tiempo no les quite importancia. |
Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala |
|
4 Lana bizitu eta aukeratutako koloreen arteko kontrastea bilatuko dugu. Horretarako, itzal-hauts itsas urdina emango dugu diseinuaren alderdi ilunean, eta gainerakoan, laranja. | 4 - Iremos intensificando y buscando el contraste de intensidad entre los colores elegidos, para lo cual aplicaremos sombra en polvo de color azul marino sobre la zona oscura del diseño y sombra anaranjada en polvo sobre el resto. |
Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala |
|
Bi tonu horien arteko kontrastearen bidez (hau da, argiluna erabiliz), aurpegiak ez duen bolumena emango zaio modeloari, edota aurpegiaren bolumena nabarmenduko da (7.55. irudia). | El contraste entre estos dos tonos, es decir, la aplicación de este claroscuro conseguirá crear el volumen inexistente y destacar el que ya existe (Figura 7.55). |
Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala |
|
Kontraste argia modeloaren tonu epelen eta gorri-morearen tonu hotzaren artean. | Un claro contraste entre los tonos calidos de la modelo, y el frío del burdeos. |
Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala |
|
Horrenbestez, kontrastean oinarritutako kolore-harmonia osatuko dugu. | Es decir, vamos a realizar una armonía de colorido basado en el contraste. |
Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala |
eu testuak | es testuak |
Zenbait kasutan, hainbat efektu lor daitezke: fokatzea/desfokatzea, iragazkiak erabiltzea, kolore-sorta aldatzea, kontraste eta distira aldaketak, etab. | En algunos casos se pueden conseguir efectos de muy diversos tipos: enfoque/desenfoque, aplicación de filtros, modificación de la gama de colores, de contrastes, de brillos, etc. |
Materiala: Irudia |
|
Kolore- edo tonu-kontrastea erabiltzea motibo nagusiaren eta ingurunearen artean. | Utilizar el contraste de color o tono entre el motivo principal y el entorno. |
Materiala: Irudia |
|
Argi-intentsitatea ez da uniformea, eta argiak gauzak inguratzen ditu; gainazalik argitsuenetan islatzen da, eta iluna ikusten dugu argiarekin kontrastea egiten duen neurrian. | La intensidad de la luz no es uniforme y la luz rodea las cosas, se refleja en las superficies más claras y vemos lo oscuro en la medida en que hace contraste con la claridad. |
Materiala: Irudia |
|
Kontraste netoak eta profil zehaztuak lortzeko, txantiloiak erabiltzen dira. | Para conseguir contrastes netos y perfiles definidos se usan plantillas. |
Materiala: Irudia |
|
Marrak objektu oso bat, objektu baten ingerada irudika dezake, edo, bestela, betegarriak sortzeko erabil daiteke, marrazturiko gainazalari argi-intentsitate handia eman diezaion; halaxe sortzen da kontrastearen narrazio-efektua. | Ella misma puede representar un objeto completo, el contorno de un objeto o bien, se puede utilizar para crear el relleno, que dé más intensidad luminosa a una superficie dibujada y de esa forma crea el efecto narrativo del contraste. |
Materiala: Irudia |
|
Adibidez, pintzelaz gainazal zabal beltzak egin ditzakegu argizko kontraste-efektuak lortzeko; izan ere, itzaleztadurak eta trazu sendoagoak egiten dira lumaz. | Por ejemplo, con el pincel podemos hacer amplias extensiones negras para obtener efectos de contraste de luz, que con la pluma se hacen con sombreados y trazos más gruesos. |
Materiala: Irudia |
|
o Eta pintzela, formak suabeago egiteko edo irudiari argizko kontraste handiagoa emateko, zenbait marraren lodierarekin, eta zona beltzak sortzeko ere bai. | o Y el pincel para suavizar las formas o dar a la imagen mayores contrastes de luz, con el grosor de ciertas líneas y la creación de zonas negras. |
Materiala: Irudia |
|
Bi elementuen hainbat adierazpen-konbinazio eragiten ditu irudiaren eta testuaren arteko kontrasteak. | El contraste entre imagen y texto da origen a diferentes combinaciones expresivas de ambos elementos. |
Materiala: Irudia |
|
Kontrastearen bidez, konposizioa dinamizatzen duen elementua ere bada kolorea. | Por medio del contraste, el color es también un elemento que dinamiza de la composición. |
Materiala: Irudia |
|
Kolore hotzak eta beroak dira kontraste handiena eragiten dutenak (horregatik, urdinaren eta horiaren konbinazioa da kontrasterik handiena, eta, ondoren, zuri/beltz kontrastea). | Los colores fríos y calientes son los que más contrastan (por eso, la combinación de azul y amarillo es el más activo, después del contraste blanco/negro). |
Materiala: Irudia |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |