kontraste Bilatu kontraste testuinguru gehiagotan

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kontraste > contraste (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Itsutzeak saihestuko dira, zuzenekoak nahiz zeharkakoak, baita kontraste handiko eremuak ere. Se evitarán deslumbramientos, tanto directos como indirectos, y zonas de fuertes contrastes.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Kontraste-kolorea: Color de contraste:

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Seinale guztietan kontraste-kolorea zuria da beti, ohartarazpen-seinaleetan izan ezik, kasu horretan kolorea beltza baita. En todas las señales el color de contraste es siempre blanco, excepto en las señales de advertencia, donde el color es negro.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Taula honetan, seinale motak jaso dira, forma, segurtasun-kolore, kontraste-kolore eta piktogramaren arabera bilduta: En la siguiente tabla se recogen los diferentes tipos de señal, agrupándolos por la forma, el color de seguridad, el de contraste y el pictograma.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

kontraste > contraste (36 testuinguru)
eu testuak es testuak
Ildoak agerikoagoak izan daitezke pigmentazioaren kontrastea dela eta. La existencia de estrías puede resultar más evidente por el contraste de pigmentación.

Materiala: Estetikan erabiltzen diren teknika hidrotermalak

Aitzitik, hipertentsioko kasu bat izango balitz, urek ez dute oso bero egon behar, ezta oso hotz ere, eta tenperatura-kontrasteak saihestu behar dira, aurrerago aztertuko ditugun beste kasuetan oso gomendagarriak badira ere. Si por el contrario se tratara de un caso de hipertensión, las aguas no deben estar ni demasiado frías, ni demasiado calientes, y también deberán evitarse los contrastes de temperatura, tan aconsejables en otros casos que comentaremos más adelante.

Materiala: Estetikan erabiltzen diren teknika hidrotermalak

Premisa hori oso kontuan izan behar dugu zuri-beltzeko argazkietarako. Izan ere, kolorerik ez dago, baina bai kontrastea, eta egiturak eta bolumenak bilatu behar ditugu. Tendremos esta premisa muy en cuenta por ejemplo en la fotografía en B/N puesto que evidentemente hay ausencia de color pero no de contraste y vamos a buscar estructuras, volúmenes.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Horrelako kontrasteak asko erabiltzen dira lehen planoko koloretako publizitate-argazkietan: Contrastes de este tipo se utilizan mucho para primeros planos de fotografía en color para publicidad:

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Begiak margotzeko beste aukera bat more iluna eta horia erabiltzea da, askoz kontraste handiagoa izan dezan. Otra opción de colorido en los ojos puede ser con la utilización de morado oscuro y amarillo para que tenga mucho más contraste.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Ezpainetan tonu argia emango dugu, begien eta ezpainen arteko kontrastea sortzeko eta era berean garrantzirik ez kentzeko. Los labios los maquillaremos un tono suave para que exista un contraste entre los ojos y ésta y que al mismo tiempo no les quite importancia.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

4 Lana bizitu eta aukeratutako koloreen arteko kontrastea bilatuko dugu. Horretarako, itzal-hauts itsas urdina emango dugu diseinuaren alderdi ilunean, eta gainerakoan, laranja. 4 - Iremos intensificando y buscando el contraste de intensidad entre los colores elegidos, para lo cual aplicaremos sombra en polvo de color azul marino sobre la zona oscura del diseño y sombra anaranjada en polvo sobre el resto.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Bi tonu horien arteko kontrastearen bidez (hau da, argiluna erabiliz), aurpegiak ez duen bolumena emango zaio modeloari, edota aurpegiaren bolumena nabarmenduko da (7.55. irudia). El contraste entre estos dos tonos, es decir, la aplicación de este claroscuro conseguirá crear el volumen inexistente y destacar el que ya existe (Figura 7.55).

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Kontraste argia modeloaren tonu epelen eta gorri-morearen tonu hotzaren artean. Un claro contraste entre los tonos calidos de la modelo, y el frí­o del burdeos.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Horrenbestez, kontrastean oinarritutako kolore-harmonia osatuko dugu. Es decir, vamos a realizar una armonía de colorido basado en el contraste.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

kontraste > contraste (12 testuinguru)
eu testuak es testuak
Zenbait kasutan, hainbat efektu lor daitezke: fokatzea/desfokatzea, iragazkiak erabiltzea, kolore-sorta aldatzea, kontraste eta distira aldaketak, etab. En algunos casos se pueden conseguir efectos de muy diversos tipos: enfoque/desenfoque, aplicación de filtros, modificación de la gama de colores, de contrastes, de brillos, etc.

Materiala: Irudia

Kolore- edo tonu-kontrastea erabiltzea motibo nagusiaren eta ingurunearen artean. Utilizar el contraste de color o tono entre el motivo principal y el entorno.

Materiala: Irudia

Argi-intentsitatea ez da uniformea, eta argiak gauzak inguratzen ditu; gainazalik argitsuenetan islatzen da, eta iluna ikusten dugu argiarekin kontrastea egiten duen neurrian. La intensidad de la luz no es uniforme y la luz rodea las cosas, se refleja en las superficies más claras y vemos lo oscuro en la medida en que hace contraste con la claridad.

Materiala: Irudia

Kontraste netoak eta profil zehaztuak lortzeko, txantiloiak erabiltzen dira. Para conseguir contrastes netos y perfiles definidos se usan plantillas.

Materiala: Irudia

Marrak objektu oso bat, objektu baten ingerada irudika dezake, edo, bestela, betegarriak sortzeko erabil daiteke, marrazturiko gainazalari argi-intentsitate handia eman diezaion; halaxe sortzen da kontrastearen narrazio-efektua. Ella misma puede representar un objeto completo, el contorno de un objeto o bien, se puede utilizar para crear el relleno, que dé más intensidad luminosa a una superficie dibujada y de esa forma crea el efecto narrativo del contraste.

Materiala: Irudia

Adibidez, pintzelaz gainazal zabal beltzak egin ditzakegu argizko kontraste-efektuak lortzeko; izan ere, itzaleztadurak eta trazu sendoagoak egiten dira lumaz. Por ejemplo, con el pincel podemos hacer amplias extensiones negras para obtener efectos de contraste de luz, que con la pluma se hacen con sombreados y trazos más gruesos.

Materiala: Irudia

o Eta pintzela, formak suabeago egiteko edo irudiari argizko kontraste handiagoa emateko, zenbait marraren lodierarekin, eta zona beltzak sortzeko ere bai. o Y el pincel para suavizar las formas o dar a la imagen mayores contrastes de luz, con el grosor de ciertas lí­neas y la creación de zonas negras.

Materiala: Irudia

Bi elementuen hainbat adierazpen-konbinazio eragiten ditu irudiaren eta testuaren arteko kontrasteak. El contraste entre imagen y texto da origen a diferentes combinaciones expresivas de ambos elementos.

Materiala: Irudia

Kontrastearen bidez, konposizioa dinamizatzen duen elementua ere bada kolorea. Por medio del contraste, el color es también un elemento que dinamiza de la composición.

Materiala: Irudia

Kolore hotzak eta beroak dira kontraste handiena eragiten dutenak (horregatik, urdinaren eta horiaren konbinazioa da kontrasterik handiena, eta, ondoren, zuri/beltz kontrastea). Los colores frí­os y calientes son los que más contrastan (por eso, la combinación de azul y amarillo es el más activo, después del contraste blanco/negro).

Materiala: Irudia