Emaitzak: 141

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (37)
Revisar el contraste. Begiratu kontrastea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

No se puede regular el brillo o el contraste, o las imágenes carecen de transiciones entre claro y oscuro. Ezin da distira edo kontrastea erregulatu, edo irudiek ez dute argia eta ilunaren arteko trantsiziorik.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Interrupciones esporádicas de los colores, fluctuaciones de los mismos, alteraciones en los colores, fluctuaciones esporádicas de brillo o contraste. Koloreak eten egiten dira noizean behin, gorabeherak izaten dituzte, kolore-aldaketak izaten dira, distira edo kontrastean noizean behingo gorabeherak izaten dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

También habrá que actuar sobre los controles de brillo, contraste, saturación, anchura y altura de imagen, posición horizontal y vertical y distorsión, con objeto de poder visualizar la imagen de forma cómoda. Irudiaren distira, kontraste, asetze, zabalera eta garaieraren gainean, posizio horizontal eta bertikalaren gainean eta distortsioaren gainean ere jardun behar dugu, irudia modu erosoan ikusi ahal izateko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las señales de color R, V, A, son amplificadas, controladas en brillo y contraste y aplicadas al tubo de rayos catódicos. R, V eta A kolore-seinaleak anplifikatu egiten dira, seinale horien distira eta kontrastea kontrolatu, eta izpi katodikoen hodiari aplikatzen zaizkie.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La luminosidad y el contraste de los caracteres deben ser regulables por el propio usuario. Karaktereen argitasuna eta kontrastea erabiltzaileak erregulatu behar ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Texto con contraste adecuado Kontraste egokia duen testua

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si utilizamos colores primarios con sus opuestos secundarios, según se ve en la rueda de colores, obtenemos el llamadoContraste Complementario. Kolore primarioak bigarren mailako aurkakoekin erabiltzen baditugu, koloreen gurpilean ikusten den moduan,Kontraste osagarridelakoa lortuko dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los colores de fondo deberán proporcionar el contraste adecuado para una cómoda visualización de los textos. Atzealdeko koloreek testuak eroso ikusteko kontraste egokia sortu behar dute.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En el entorno de trabajo debería haber una iluminación general (sobre 200lux), en los puestos de trabajo la suficiente para poder realizar las tareas normales del mismo, como la lectura de documentación (300lux), pero sin reducir el contraste de la pantalla (menos de 500lux). Lantegian argiztapen orokorra behar da (200 lux inguru), eta lanpostuetan dokumentuak irakurtzea edo antzeko beste ohiko jarduera batzuk egiteko adinako argiztapena (300 lux), pantailaren kontrastea murriztu gabe, betiere (500 lux baino gutxiago).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (4)
Se evitarán deslumbramientos, tanto directos como indirectos, y zonas de fuertes contrastes. Itsutzeak saihestuko dira, zuzenekoak nahiz zeharkakoak, baita kontraste handiko eremuak ere.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Color de contraste: Kontraste-kolorea:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En todas las señales el color de contraste es siempre blanco, excepto en las señales de advertencia, donde el color es negro. Seinale guztietan kontraste-kolorea zuria da beti, ohartarazpen-seinaleetan izan ezik, kasu horretan kolorea beltza baita.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En la siguiente tabla se recogen los diferentes tipos de señal, agrupándolos por la forma, el color de seguridad, el de contraste y el pictograma. Taula honetan, seinale motak jaso dira, forma, segurtasun-kolore, kontraste-kolore eta piktogramaren arabera bilduta:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (1)
Cuando los colores de primer plano y de fondo tienen un tono similar, pueden no proporcionar suficiente contraste en las pantallas monocromáticas, así como a las personas con diferentes tipos de deficiencias de percepción de los colores. Lehen eta atzeko planoko koloreek antzeko tonua dutenean, baliteke behar adinako konstrasterik ez eskaintzea pantaila monokromatikoetan, eta koloreak hautemateko urritasunak dituzten pertsonentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (30)
? La existencia de estrías puede resultar más evidente por el contraste de pigmentación. ? Ildoak agerikoagoak izan daitezke pigmentazioaren kontrastea dela eta.

Materiala: Elektroestetika

Son los de mayor contraste visual. Ikusmenerako kontraste handiena dutenak dira.

Materiala: Elektroestetika

“ armonía por contraste kontraste bidezko harmonia.

Materiala: Elektroestetika

Otra opción de colorido en los ojos puede ser con la utilización de morado oscuro y amarillo para que tenga mucho más contraste. Begiak margotzeko beste aukera bat more iluna eta horia erabiltzea da, askoz kontraste handiagoa izan dezan.

Materiala: Elektroestetika

Los labios los maquillaremos un tono suave para que exista un contraste entre los ojos y ésta y que al mismo tiempo no les quite importancia. Ezpainetan tonu argia emango dugu, begien eta ezpainen arteko kontrastea sortzeko eta era berean garrantzirik ez kentzeko.

Materiala: Elektroestetika

Un claro contraste entre los tonos calidos de la modelo, y el frío del burdeos. Kontraste argia modeloaren tonu epelen eta gorri-morearen tonu hotzaren artean.

Materiala: Elektroestetika

Pero si le aplicamos un colorete más bien rosado, se creara un efecto armónico por contraste y funcionará igualmente. Baina kolorete arrosa ematen badiogu, kontraste bidezko efektu harmonikoa lortuko dugu, eta horrek ere ondo emango dio.

Materiala: Elektroestetika

Es decir, vamos a realizar una armonía de colorido basado en el contraste. Horrenbestez, kontrastean oinarritutako kolore-harmonia osatuko dugu.

Materiala: Elektroestetika

Pero entendemos por maquillaje de noche aquel en el que daremos un paso más, no sólo en la utilización de cosméticos especialmente coloreados, sino que también podremos introducir otros elementos adicionales tales como las pestañas postizas, los brillos especiales y permitirnos además la utilización de contrastes de color más acentuados. Baina gaueko makillajetzat urrats bat haratago doana ulertzen dugu, ez soilik koloredun kosmetikoak erabiltzeari dagokionez, baita beste osagarri batzuk sartzeari dagokionez ere; adibidez, betile artifizialak, distira bereziak eta kolore-kontraste nabarmenagoak.

Materiala: Elektroestetika

En segundo lugar y respondiendo a la pregunta de "¿Qué color es el que "me va"?" diré que, en principio, identifiquemos qué tipo de coloración se advierte en la modelo, (fría o cálida) y después, en base a lo observado, actuemos según queramos conseguir el máximo contraste o un efecto sobrio y refinado. Bestetik, eta “zer kolorek ematen dit ondo?” galderari erantzuteko, zera esango dut: hasteko, modeloak zer kolorazio duen identifikatuko dugu (hotza ala beroa) eta, ondoren, hautemandakoan oinarrituta, lortu nahi dugun emaitzaren arabera jokatuko dugu (gehienezko kontrastea ala neurrizko efektu dotorea).

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (10)
Área predominantemente llanaen la margen izquierda del Ebro, donde solamente algunos cerros testigos interrumpen un paisaje continuo , aquí abundan los materiales blandos en el terreno como los yesos y arcillas, aunque es mas significativo el contraste entre los fértiles límites fluviales donde se cultivanproductos hortofrutícolas,y los paisajes áridos cuyo máximo exponente son las Bárdenas Reales. Ebroren ezker ibarreko eremu nagusiki laua, muino bakan batzuek eteten duten paisaia jarraitua. Lurreko material bigunak, hala nola igeltsuak eta buztinak, ugariak dira. Esanguratsuena, dena den, barazki eta fruta ugari lantzen diren ibaialde emankorren eta Errege Bardeetako paisaia elkorraren eta antzekoen arteko kontrastea da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zeeland sorprende por sus contrastes ya que aquí conviven en armonía parajes de naturaleza rústica con pueblos y monumentos de un rico pasado aventurero, con pequeñas ciudades modernas como Middelburg, la mayor ciudad de la provincia, importante centro próspero, con bellas playas y lagos que la hacen de lo más deseado para el turismo. Zeelandak kontraste harrigarriak ditu, izan ere, elkarrekin harmonian bizi dira landako naturaren guneak, iragan abenturazale aberatsen erakusgarri diren monumentuak, hiri moderno txikiak (hala nola Middelburg, probintziako hiririk handiena eta gune oparo-oparoa) eta turismorako primerako hondartza eta laku ederrak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La "Puerta del Ártico" supone un fuerte contraste con las sobrias comunidades diseminadas por la costa norte noruega. “Artikoaren ataria” da, eta ez du Norvegiako ipar-kostan barreiatutako komunitate zurrunekin zerikusirik.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Aunque por su latitud se ubica en la zona templada del planeta, la orografía y las grandes distancias hasta el océano, desde algunas áreas interiores generan un amplio contraste climático, que oscila desde el subtropical en el sur, al continental extremo en el interior norte. Latitudeari dagokionez lurreko eremu epelean badago ere, orografia eta ozeanorako distantzia handia dela-eta, barnealdeko zenbait gunetan klima-kontraste itzela dago, azpitropikaletik hegoan muturreko klima kontinentalera iparreko barnealdean.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las diferencias de altitud, la proximidad al océano o a las cordilleras del Hindú Kush y del Himalaya que cierran el país al norte, y la exposición al monzón entre mayo y septiembre determinan grandes contrastes climáticos. Garaiera-aldea horren handia izanik eta ozeanoa eta herrialdearen iparraldeko muga diren Hindu Kush eta Himalaia mendikateak horren gertu egonik, maiatza eta iraila bitartean montzoiak gogor jotzen du, eta klima-alde handiak eragiten ditu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Pese a su reducido tamaño, es un país de fuertes contrastes entre las áreas desérticas y otras de vegetación más tupida, por lo que ha sido conocida como la Suiza de Oriente. Txikia izan arren, kontraste handiak ditu basamortu-eremuetatik landaredia sarriko guneetara. Horrexegatik, bada, ekialdeko Suitza ere esan izan diote.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tiene un bonito casco antiguo de aires centroeuropeos en colores pastel, en fuerte contraste con los muchos barrios-dormitorio de edificios parecidos, grises y desagradables a la vista, herencia de los setenta. Alde zahar polita du, Europako erdialdekoetakoen itxurakoa, pastel-kolorekoa, hain zuzen begi-bistan dauden antzeko eraikin grisak eta desatseginak dituzten eta soilik lotarako diren auzune askoren kontraste ikaragarri handian. Auzo horiek hirurogeita hamarreko hamarkadako oinordetza dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es una ciudad de grandes contrastes arquitectónicos. Kontraste arkitektoniko handiko hiri handia da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En contraste, la Costa Florida ofrece un mundo más cosmopolita, más elegante, más visitado; cuenta con casinos y centros de recreo, así como la vida citadina de Deauville. Beste muturrean, Côte Fleurie kostaldeak mundu kosmopolitagoa, dotoreagoa eta turistikoagoa eskaintzen du: kasinoak eta aisialdiguneak ditu. Gainera, Deauvilleko bizimoduaz ere goza dezakegu,

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En las zonas de interior el efecto del Mediterráneo disminuye y se da un mayor contraste entre el frío del invierno y las altas temperaturas del verano. Barrualdean, Mediterraneoaren eragina gutxitu egiten da, eta handitu egiten da neguko hotzaren eta udako beroaren arteko aldea.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (7)
Ajustar la nitidez y el contraste de la imagen proyectada desde el cañón. Egokitu proiektatutako irudiaren garbitasuna eta kontrastea kanoitik.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El ajuste de la nitidez de la imagen, del enfoque, del contraste, etc. pueden realizarse bien desde los botones del aparato, bien mediante el mando a distancia del mismo. Irudiaren, fokuratzearen, kontrastearen eta abarren garbitasuna aparatuaren botoietatik edo aparatuaren urrutiko agintearen bidez egin daiteke.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Seleccionar las opciones deseadas: zoom, color, contraste... Hautatu nahi dituzun aukerak: zooma, kolorea, kontrastea...

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Así, la investigación farmacéutica se esfuerza en encontrar nuevos remedios para curar enfermedades; la investigación de mercados en conocer las tendencias y las preferencias de la población para crear productos que las satisfagan; la investigación tecnológica en crear materiales que permitan nuevas aplicaciones, o la investigación periodística permite denunciar situaciones o mostrar realidades encubiertas a partir de una escrupulosa obtención y contraste de informaciones. Ikerketa farmazeutikoak, adibidez, gaixotasunak sendatzeko farmako berriak aurkitzea du helburu; merkatu-ikerketak, berriz, herritarren lehentasunak eta joerak zein diren jakitea eta haiek asetzeko produktuak asmatzea; ikerketa teknologikoak, aplikazio berrietarako materialak sortzea; kazetaritzako ikerketak, ezkutuan dauden egoerak salatzea edo erakustea, informazio-bilketa eta -egiaztatze zorrotz baten ondoren.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Además, el hecho de estar en presencia de otras personas facilita la reflexión, el contraste y la radicalización de las posturas. Bestalde, jende gehiagorekin egoteak lagundu egiten du gogoeta egiten eta jarrerak erkatzen eta erradikalizatzen.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es un elemento básico para poder modular la expresividad y la plasticidad de las imágenes, ya que a través de ella se resaltan las sombras, los contrastes, los volúmenes y los colores. Oinarrizko elementua da irudien adierazkortasuna eta plastikotasuna modulatzeko, haren bidez nabarmentzen baitira itzalak, kontrasteak, bolumenak eta koloreak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Debate colectivo –Contraste de hipótesis- Taldeko eztabaida —hipotesia egiaztatzea—

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Nekazaritza (1)
Estos calores resultan desfavorables para la coloración de los frutos; la formación de pigmentos en éstos precisa un cierto contraste de temperaturas entre el día y la noche, siendo convenientes temperaturas altas durante el día y moderadas durante la noche. Halako beroak kaltegarriak izaten dira fruituen koloraziorako; pigmentuak osatzeko, tenperaturen kontraste bat egon behar da egunaren eta gauaren artean, izan ere, egunez tenperaturak altuak izatea komeni da eta gauez, berriz, ertainak.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (1)
Algunos son cuantificables indirectamente, como el aumento de la venta de bebidas y otras consumiciones en los momentos en los que se realiza la animación en contraste con los que no se lleva a cabo. Batzuk zeharka kuantifika daitezke, hala nola edarien salmentaren gorakada animazioa egiten den unean, animaziorik gabeko uneekin konparatuta.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Potenciando unos colores más que otros obtenemos contraste, y conjugándolos favorecemos la armonía. Kolore batzuk besteak baino gehiago indartuz, kontrastea lortuko dugu, eta guztiak uztartuz, berriz, harmonia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La armonía crea imágenes agradables, suaves y accesibles; por el contrario, los contrastes crean imágenes extremas, discordantes, extravagantes e inaccesibles. Harmoniak irudi atseginak sortzen ditu, leunak eta irisgarriak; aldiz, kontrasteek muturreko irudiak sortzen dituzte, desberdinak, nabarmenak eta eskuraezinak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Sorprender al público con grandes contrastes variando drásticamente el volumen de la voz, creando un silencio repentino y prolongado, etc. Publikoa harrituta uztea kontraste handiekin, ahots-bolumena erabat aldatuz, bat-batean isilune luze bat eginez, eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (8)
También mencionaremos el supuesto en que el contraste de luminancias o de color entre el objeto a visualizar y el fondo sobre el que se encuentra sea muy débil. Ikusi behar den objektuaren eta objektua dagoen hondoaren artean dagoen luminantzia-kontrastea edo kolore-kontrastea oso ahula den kasuan ere bai.

Materiala: Sistemen integrazioa

También se evitarán los deslumbramientos y el empleo de fuentes de luz que perjudiquen la percepción de los contrastes, de la profundidad, de la distancia entre objetos o que produzcan una impresión visual de intermitencia que puedan dar lugar a efectos estroboscópicos. Halaber, itsualdiak saihestuko dira, baita kontrasteak, sakonera eta objektuen arteko distantzia hautematea eragozten edo aldizkakotasuneko ikusmen-irudipena sortzen duten argi-iturriak, efektu estroboskopikoak sor ditzaketenak.

Materiala: Sistemen integrazioa

El fondo de las señales también es importante, ya que el contraste facilita la visualización. Seinaleen hondoa ere garrantzitsua da, kontrasteari esker, errazago ikusten baita.

Materiala: Sistemen integrazioa

Por eso se utilizarán los siguientes colores de fondo para el contraste: Horregatik, hondoko kolore hauek erabiliko dira kontrasterako:

Materiala: Sistemen integrazioa

En contraste, las ventajas de utilizar controladores o autómatas programables con señales eléctricas u ópticas son las siguientes: Horren aldean, seinale elektriko edo optikoak darabiltzaten kontrolagailu edo automata programagarriek abantaila hauek dituzte:

Materiala: Sistemen integrazioa

Se trata de manipular la información obtenida en la imagen enfatizando aquellos aspectos que sean necesarios para el éxito de aplicación buscada: modificación de contraste, enfoque, obtención de bordes, manipulación de colores o identificación de regiones con el mismo color, corrección de parámetros de luminosidad, reducción de ruido, etc. Estas operaciones también consumen recursos importantes y, por tanto, la resolución (más recursos empleados a mayor resolución) sigue siendo una limitación, sobre todo si se pretende el análisis en tiempo real o a ritmo de producción industrial como va a ser casi siempre. Iruditik ateratako informazioa manipulatzea da; zehazki, aplikazioa ongi ibiltzeko beharrezkoak diren alderdiak nabarmentzen dira. Horretarako, besteak beste, kontrastea eta fokuratzea alda daitezke, ertzak lor daitezke, koloreak manipulatu edo eremu zehatzak kolore berekin identifika daitezke, argitasun-parametroak zuzendu eta zarata arindu. Ekintza horiek ere baliabide handi samarrak behar dituzte eta, hortaz, bereizmenak muga izaten jarraitzen du: zenbat eta bereizmen handiagoa, baliabide gehiago. Hala izaten da, batik bat, azterketa denbora errealean edo produkzio industrialeko erritmoan egitea nahi bada; ia beti, alegia.

Materiala: Sistemen integrazioa

Disminución o aumento del contraste:se trata de acercar los valores existentes de grises en todos los píxeles a un valor cercano al intermedio (disminuir contraste) o acercarlos a los extremos blanco y negro (aumentar contraste). Kontrastea handitzea edo txikitzea:pixel guztietako gris-balioak erditik gertu dagoen balio batera gerturatzea da (kontrastea txikitzea) edo, ostera, mutur zuri eta beltzetara hurreratzea (kontrastea handitzea).

Materiala: Sistemen integrazioa

Figura 11.19 Manipulación del contraste en una imagen. 11.19 irudia Kontrastearen manipulazioa irudi batean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (15)
SAMPTE barrak: mota honek Pluge seinalea sartuta dauka, distira- eta kontraste-doikuntzak monitoreetan egiteko. Barras SAMPTE: este tipo se caracteriza por que tiene incorporada la señal de Pluge, que permite realizar los ajustes de brillo y contraste en los monitores.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Kameraren bisorea doitzeko, lehenik eta behin, barra-seinale bat sortu behar da kameratik bertatik, bisorean dauden potentziometro guztiak itxi behar dira, eta, pixkaka, doikuntza guztiak erregulatu behar dira, zuriaren eta beltzaren degradatze-eskala perfektua ikusi arte. Lehenengo, kontrastea erregulatu behar da; gero, distira eta peaking-a, eta, azkenik, kolorea. Para realizar el ajuste del visor de la cámara, lo primero que se debe hacer es generar una señal de barras desde la propia cámara, cerrar todos los potenciómetros presentes en el visor e ir regulando poco a poco cada ajuste hasta conseguir visionar una escala perfecta de degradado de banco y negro. Primero se deberá regular el contraste, seguido del brillo y el peaking, y por último el color.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Bisoreak, era berean, irudiari lotutako parametro batzuk eskaintzen ditu, hala nola distira, kontrastea eta peaking-a. El visor ofrece también una serie de parámetros que afectan a la imagen que ofrecen, que son el brillo, el contraste y el peaking.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Erreprodukzio-gailuaren kontraste-bitartea. El margen de contraste que tenga el dispositivo de reproducción.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2. Argi betegarria edo fill light. Argi-iturri hau leuna edo difusoa izan daiteke, eta kontraste orokorra murrizteko eta eremu itzaldunak argiztatzeko erabiltzen da. Argi gehigarria da, eta argi nagusiak eragindako itzalak dauzkaten eremuak betetzea ahalbidetzen du. Lentetik hurbil jar daiteke, edo, besteak beste, argi nagusiaren kontrako tokian. 2. Luz de relleno o fill light. Esta puede ser una fuente de luz suave o difusa y se emplea para reducir el contraste general e iluminar áreas con sombra. Es una luz adicional que permite rellenar aquellas áreas de sombras que ha producido la luz principal. La posición en la que se suele colocar puede ir desde cerca de la lente a una posición contraria a la principal.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Distirari oso lotuta, irudiaren kontrastea dago, distira baten gehieneko balioa zati eszena baten gutxieneko balioa baita. Un valor muy ligado al brillo es el de contraste de la imagen, ya que se puede definir como el valor máximo de brillo entre el valor mínimo de una escena.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Filtro leuntzailea edo flou: irudiko kontraste-eremuak leuntzea du helburu nagusia. Filtro suavizador o flou: tiene como objetivo principal suavizar las zonas de contraste pre­sentes en la imagen.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Zerua graduatzeko filtroa: zeruak argitasun handia duenean, irudiaren kontrastea egokitzen du. Filtro graduado de cielo: tiene como fin acomodar el contraste de la imagen en situacio­nes en las que el cielo presenta mucha luminosidad.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Filtro difusorea: eszenaren kontrastea leundu eta murrizten du. Lortu nahi denaren arabera, askotariko intentsitate-mailak daude. Filtro difusor: tiene como finalidad suavizar y reducir el contraste de la escena. En función del grado que se desee conseguir, existen diferentes niveles de intensidad.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Pluge seinalea: monitoreen distira eta kontrastea zehatz-mehatz doitu edo kalibratzeko erabiltzen da. La señal pluge: se usa para ajustar o calibrar el brillo y el contraste de los monitores de forma precisa.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Instalatze eta mantentze lanak (3)
Como se ha dicho, las tuberías estarán convenientemente protegidas de posibles dilataciones y condensaciones provocadas por contraste de temperaturas, según lo dispuesto y como referencia, en la Norma UNE-ENV 12108. Aurrez aipatu dugunez, hoditeriak behar bezala babestu behar dira tenperatura-aldeak eragin ditzakeen dilatazioak eta kondentsazioak ahalik txikienak izan daitezen. Horretarko, UNE-ENV 12108 arauan jasotakoa hartuko da erreferentziatzat.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Mejorar el aislamiento de las tuberías de ACS, para disminuir el contraste térmico. Etxeko ur beroaren hoditeriaren isolamendu termikoa areagotzea, tenperatura-aldea murrizteko.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

La dilatación es una reacción física natural de todo cuerpo sometido a un contraste de temperatura, por ello, el impedir (mediante la inmovilización o anclaje fijo de las tuberías) dicho efecto en las conducciones de ACS de una instalación, se traducirá inevitablemente en tensiones de tipo mecánico, que pueden provocar roturas y desperfectos fatales en la instalación. Será de vital importancia conocer las características de las tuberías a instalar (particularmente en tuberías termoplásticas), así como las recomendaciones del fabricante de las mismas, respecto a la compensación de dilataciones térmicas e instrucciones de montaje en obra. Dilatazioa erreakzio fisiko natural bat da, tenperatura-aldaketek gorputzengan eragiten dutena. Horregatik, euBren instalazioetan efektu hori mugatzen saia­tzen bagara (mugimenduak eragotziz edo hodiak finko ainguratuz), ten­tsio mekaniko handiak sortuko dira ezinbestean. Tentsio horiek apurketak edo konpondu ezin diren akatsak eragin ditzakete instalazioan. Horregatik, berebiziko garrantzia du instalatu beharreko hodien ezaugarriak ezagutzeak (batez ere, material termoplastikoenak); bai eta fabrikatzaileen gomendioak kontuan har­tzeak ere, dilatazioen konpentsazioari eta muntaketa-jarraibideei dagozkienak.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx