arrisku-egoera Bilatu arrisku-egoera testuinguru gehiagotan

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arrisku-egoera > situación de riesgo (29 testuinguru)
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Garrantzitsua da pertsonak berak kontzientzia hartzea eta arrisku-egoera detektatzea hura saihestu ahal izateko, betiere gaitasun intelektualak ahalbidetzen badiote; hori egiteko gai ez bada, senitartekoek edo haren ardura duten teknikariek egin beharko dute, arrisku gehienak saihestu ahal izango baitituzte. Es importante que sea éste, si sus capacidades intelectuales se lo permiten, el que tome conciencia y detecte la situación de riesgo para evitarla; en su defecto, deberán ser los familiares o los técnicos que velen o estén a cargo de él quienes lo hagan, ya que ellos podrán evitar la mayoría de los peligros.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Helburu horiek lortzeko, beharrezkoa da jarduera batzuk planifikatzea eta egitea, haurren ahalbideen arabera, arrisku-egoerei aurre egiten lagunduko dien portaerak eskuratzen laguntzeko. Para conseguir estos objetivos, es necesario planificar y realizar una serie de actividades para facilitar la adquisición de comportamientos que les permitan afrontar diferentes situaciones de riesgo según sus posibilidades.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

zirkulazioa handitu egin da, etxeak mekanizatu egin dira, medikamentu gehiago dago, pestizida gehiago, garbiketa-produktuak, eta arrisku-egoerak errazten dituzten beste egoera batzuk ere badaude. aumento del tráfico, la mecanización de los hogares, los medicamentos, los pesticidas, los productos de limpieza y otras circunstancias que favorecen las situaciones de riesgo.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Familia-bizitza eta lana bateratzeko, 0 eta 3 urte bitarteko adingabeentzako espazioetarako sarrera errazten zaie, baita eskola ordutegitik kanpoko gelak ere; horrela, adingabea ez da arrisku-egoeran egongo gurasoek lan egiten duten bitartean. La conciliación de la vida familiar con la laboral pasa por facilitarles el acceso a los espacios infantiles para menores de 0 a 3 años, y aulas fuera del horario escolar, lo que permitirá que el menor no se encuentre en situación de riesgo mientras los padres trabajan.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Bilera horietan, familiak ezarritako lan-planaren arabera (adingabea barneratzeko unean edo aurretik jasaten zuen arrisku-egoera zela eta ezarritako plana) egindako aurrerapenak aipatzen dira. En estas reuniones se exponen los progresos de la familia en relación con el plan de trabajo que se le ha marcado (ya sea en el momento de ingreso del menor, o con anterioridad, debido a la situación de riesgo que padecía).

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Arrisku-egoera antzeman ondoren, kontrol sozialerako mekanismoa jartzen da martxan eta horrek diziplina arteko hainbat talde barne hartzen ditu egoera posiblea kontrolatzeko. Una vez se detecta una situación de riesgo, se pone en marcha todo un mecanismo de control social que incluye varios equipos interdisciplinares para el control de la posible situación.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Adingabeak jasaten duen arrisku-egoeraren arabera, familiarekin lan egitea pentsatuko da. En función de la situación de riesgo que padezca el menor, se planteará el trabajo con la familia.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Kasu horretan, guztia modu positiboan gara dadin eta arrisku-egoera birbidera dadin kontrolatuko du taldeak. En este caso el equipo irá controlando que todo vaya evolucionando positivamente y que haya una reconducción de la situación de riesgo.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Ingurune soziofamiliar kaltegarrian daudenak dira arrisku-egoeran dauden adingabeak, eta asalduak jasan ditzakete beren garapen fisiko, psikiko edo sozialean. Los menores en situación de riesgo son aquellos que por estar inmersos en un entorno sociofamiliar desfavorable puedan sufrir alteraciones en su evolución fí­sica, psí­quica o social.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Hala eta guztiz ere, nabarmendu beharrekoa da ez direla gauza bera arrisku-egoera eta tratu txarrak. Sin embargo, debe quedar claro que no es lo mismo una situación de riesgo que un maltrato de hecho.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

arrisku-egoera > situación de riesgo (2 testuinguru)
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a) paragrafoan zehazten den ebaluazioaren emaitzek arrisku-egoerak agerian utziko balituzte, enpresaburuak arrisku horiek ezabatu edo murriztu eta kontrolatzeko beharrezko prebentzio-jarduerak egin beharko ditu. Si los resultados de la evaluación prevista en el párrafo a) pusieran de manifiesto situaciones de riesgo, el empresario realizará aquellas actividades preventivas necesarias para eliminar o reducir y controlar tales riesgo" target="_blank">riesgos.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Langilea lan-arriskuetatik babestea ez da bakarrik enpresaren betebehar eta obligazioen multzoa formalki betetzea, edota jadanik sortu diren arrisku-egoerak a posteriori zuzentze hutsa. La protección del trabajador frente a los riesgo%20laboral" target="_blank">riesgos laborales exige una actuación en la empresa que desborda el mero cumplimiento formal de un conjunto predeterminado, más o menos amplio, de deberes y obligaciones empresariales y, más aún, la simple corrección a posteriori de situaciones de riesgo ya manifestadas.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

arrisku-egoera > condición de peligro (1 testuinguru)
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ISO/DIS 11429 arauaren arabera, jarraian zerrendatuta datoz arrisku-egoeretarako eta baldintza normaletarako hots-seinaleen definizioak: Según la norma ISO/DIS 11429, la definición de señales acústicas para condiciones de peligro y condiciones normales se enumera a continuación:

Materiala: SCADA sistemak