ámbito geográfico Bilatu ámbito geográfico testuinguru gehiagotan

1
geografia-eremu > ámbito geográfico (1 testuinguru)
eu testuak es testuak
• Erakunde publiko eta pribatu horiek beren geografia-eremuko turismoaren garapenean zer parte-hartze duten aztertzea. • Analizar la participación de estas entidades públicas y privadas en el desarrollo del turismo en su ámbito geográfico.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

eremu geografiko > ámbito geográfico (9 testuinguru)
eu testuak es testuak
Eremu geografikoa ímbito geográfico

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Garraio erregular hau honela sailkatu daiteke egiten den ibilbidearen eremu geografikoaren arabera: Este transporte regular puede ser clasificado en atención al ámbito geográfico recorrido en:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Destinoko turismo-bulegoak: eremu geografiko hartzailean daude (udalerria, eskualdea, etab.), eta turista errealei ematen die arreta; bisitatzen ari diren destinoko turismo-eskaintzari buruzko informazioa eskaintzen zaie. • Oficinas de turismo en destino: ubicadas en el ámbito geográfico receptor (municipio, comarca, etc.), atienden a los turistas reales, ofreciéndoles información de la oferta turí­stica del destino que ya están visitando.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gune turistikoa da kontsumo turistiko gehien egiten diren eremu geografikoa. Gune turistikoan, orobat, turistak eta turismo-eskaintzako elementuek elkarri eragiten diote, eta turismo fenomenoaren eragin guztiak hauteman daitezke. El núcleo turí­stico es el ámbito geográfico donde se producen la mayor parte de los consumos turí­sticos, donde interacciona el turista con los elementos de la oferta turí­stica y donde se pueden apreciar todos los efectos producidos por el fenómeno turí­stico.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gune turistiko hartzailea: lurralde horretara etengabeko korronte turistikoa —garrantzi handiagokoa edo gutxiagokoa— erakartzeko gaitasuna ematen dioten elementu multzo batek osatzen duen eremu geografiko behar bezala mugatua. El primero de ellos se puede definir como aquel ámbito geográfico debidamente delimitado que está compuesto por una serie de elementos que le confieren la capacidad de atraer una corriente turí­stica más o menos importante y constante hacia su territorio.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gune turistiko igorlea: herritarrek oro har dituzten ezaugarri bereziak direla-eta —besteak beste, ekonomikoak, sozialak eta kulturalak— turistak aldizka elementu turistiko erakargarriak dituzten gune hartzaile batzuetara igortzen dituen eremu geografikoa. El núcleo turí­stico emisor es aquel ámbito geográfico que por las especiales caracterí­sticas que tiene la población en general, entre otras, económicas, sociales y culturales, emite turistas de forma regular hacia otras zonas receptoras con atractivos turí­sticos.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Eremu geografikoaren arabera. • Por el ámbito geográfico.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gune turistiko diogunean, hiri baten irudia etortzen zaigu lehendabizi burura, baina gune turistiko batek ez du zertan eremu geografiko hori izan; hiri bat, eskualde bat, probintzia bat, autonomia-erkidego bat, herrialde bat edo are kontinente bat izan daiteke. Cuando pensamos en un núcleo turí­stico, la primera imagen que tenemos es la de una ciudad, pero no necesariamente un núcleo turí­stico posee ese ámbito geográfico, sino que puede ser una ciudad, una comarca, una provincia, una comunidad autónoma, un paí­s o, incluso, un continente.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Jakina, zenbat eta bakarragoa izan, orduan eta handiagoa izango da erakartzeko eremu geografikoa. Lógicamente, a mayor unicidad, mayor será el ámbito geográfico de atracción del mismo.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

esparru geografiko > ámbito geográfico (8 testuinguru)
eu testuak es testuak
• Turismo-araudia promulgatzea bere esparru geografikoan. • Promulgación de la normativa turí­stica en su ámbito geográfico.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Beraren esparru geografikoan dauden turismo-baliabideak balioztatzea. • Puesta en valor de los recursos turí­sticos existentes en su ámbito geográfico.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Turismoa sustatzeko proiektuak gauzatzea eta kontrolatzea bere esparru geografikoan. • Ejecución y control de proyectos de fomento del turismo en su ámbito geográfico.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Beren esparru geografikoko turismoa garatzeko beren esku dauden eta beharrezkoak diren ekintzak egitea. • Realizar cuantas actividades sean necesarias y estén dentro de su competencia para el desarrollo del turismo en su ámbito geográfico.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Webguneak eta bestelako baliabide informatikoak sortzea, mantentzea eta eguneratzea, administrazio turistikoaren esparru geografikoko turismo-eskaintza sustatzeko. • Crear, mantener y actualizar páginas web y otros medios informáticos con la finalidad de promocionar la oferta turí­stica en el ámbito geográfico de la administración turí­stica.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Horrelako enpresak aztertzeko dugun funtsezko arazo bat araudien batasunik eza da; izan ere, eskuliburu honetan esan dugun bezala, autonomia-erkidego bakoitzak badu turismo-arloan bere esparru geografikorako legeak egiteko eskumena, eta horrek ekarri du ostatatze-enpresak ez izatea berdinak erkidego guztietan, eta, horregatik, zaila izatea estatu osorako jarraibide bateratuak finkatzea. Un problema fundamental que se nos plantea en el estudio de este tipo de empresas es la dispersión normativa existente, ya que, como ha quedado dicho en el presente manual, cada comunidad autónoma, posee la potestad de legislar en materia turí­stica en su ámbito geográfico y eso ha provocado que no en todas existan los mismos tipos de empresas de alojamiento, lo que hace difí­cil fijar unas pautas comunes para todo el Estado.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Autonomia-erkidego bakoitzak bere esparru geografikoa arautzeko duen eskumenak hotel-establezimenduenean baino gehiago konplikatzen du atal honetan sailkapen komun bat egitea Espainia osorako; are gehiago 39/2010 Errege Dekretua —2010eko urtarrilaren 15ekoa, zenbait jarduera turistikotarako sarbideari eta haietako jardunari buruzko estatu mailako hainbat arau indargabetzen dituena— hor egonda, zeinak berariaz indargabetzen baititu apartamentu turistikoei buruzko estatu mailako antz La potestad que tiene cada comunidad autónoma para legislar en su ámbito geográfico nos complica, en este apartado, aún más que en el referente a los establecimientos hoteleros, el ofrecer una clasificación común a este tipo de empresas para todo el territorio nacional, máxime cuando el Real Decreto 39/2010, de 15 de enero, por el que se derogan diversas normas estatales sobre acceso a actividades turí­sticas y

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Autonomia-erkidego bakoitzaren eskumena da bere esparru geografikoko turismo-gaietako legeria. Cada comunidad autónoma posee la potestad de legislar en materia turí­stica en su ámbito geográfico.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura