administrazio turistiko Bilatu administrazio turistiko testuinguru gehiagotan

1
administrazio turistiko > administración turística (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
Administrazio turistikoaren estatu mailako egitura bat finkatzeak arazo nagusi bat du tarteka izaten diren aldaketak, nahiz sektorea barnean hartzen duen ministeriokoak, nahiz egituraren barnean bertan egiten direnak. Determinar una estructura de la Administración Turí­stica a nivel nacional plantea como problema principal las modificaciones que periódicamente se producen, tanto en el Ministerio que acoge al sector como en su estructura interna.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazio turistikoei dagokienez autonomia-erkidegoen artean aldeak handiak badira, zer esanik ez tokiko erakundeen artean; beraz, are zailagoa da haietako bakoitzaren azterketa global bat egitea. Si en el caso del ámbito autonómico las diferencias entre las administraciones turí­sticas podían ser importantes, en el caso de las entidades locales se convierten en gigantescas, por lo que aún resulta más difí­cil hacer un análisis global de cada una de ellas.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Aztertu zure ikastetxea dagoen udalerriko administrazio turistikoaren egitura, eta aipatu haren organoak, funtzioak eta helburuak. Analiza la estructura de la administración turí­stica en el municipio donde está radicado tu centro educativo indicando órganos, funciones y objetivos.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Administrazio turistikoaren esparru geografikoan turismo-gaietan jarduteko printzipio nagusiak zehaztea. • Determinar los principios generales de actuación en materia turí­stica en el ámbito geográfico de la administración turí­stica.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Webguneak eta bestelako baliabide informatikoak sortzea, mantentzea eta eguneratzea, administrazio turistikoaren esparru geografikoko turismo-eskaintza sustatzeko. • Crear, mantener y actualizar páginas web y otros medios informáticos con la finalidad de promocionar la oferta turí­stica en el ámbito geográfico de la administración turí­stica.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Administrazio turistikoaren esparru geografikoko baliabide turistikoei balioa ematea, eta haiek indartzea eta sustatzea. • Poner en valor, potenciar y promocionar los recursos turí­sticos en el ámbito geográfico de la administración turí­stica.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Administrazio turistikoaren esparru geografikoko turismoaren egoera hobetzen duen beste edozein. • Cualquier otra que mejore la situación del turismo en el ámbito geográfico de la administración turí­stica.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura