esparru geografiko Bilatu esparru geografiko testuinguru gehiagotan
esparru geografiko > ámbito geográfico (8 testuinguru)
eu testuak | es testuak | ||
• Turismo-araudia promulgatzea bere esparru geografikoan. | • Promulgación de la normativa turística en su ámbito geográfico. | ||
Materiala: Turismo-merkatuen egitura |
|||
• Beraren esparru geografikoan dauden turismo-baliabideak balioztatzea. | • Puesta en valor de los recursos turísticos existentes en su ámbito geográfico. | ||
Materiala: Turismo-merkatuen egitura |
|||
• Turismoa sustatzeko proiektuak gauzatzea eta kontrolatzea bere esparru geografikoan. | • Ejecución y control de proyectos de fomento del turismo en su ámbito geográfico. | ||
Materiala: Turismo-merkatuen egitura |
|||
• Beren esparru geografikoko turismoa garatzeko beren esku dauden eta beharrezkoak diren ekintzak egitea. | • Realizar cuantas actividades sean necesarias y estén dentro de su competencia para el desarrollo del turismo en su ámbito geográfico. | ||
Materiala: Turismo-merkatuen egitura |
|||
• Webguneak eta bestelako baliabide informatikoak sortzea, mantentzea eta eguneratzea, administrazio turistikoaren esparru geografikoko turismo-eskaintza sustatzeko. | • Crear, mantener y actualizar páginas web y otros medios informáticos con la finalidad de promocionar la oferta turística en el ámbito geográfico de la administración turística. | ||
Materiala: Turismo-merkatuen egitura |
|||
Horrelako enpresak aztertzeko dugun funtsezko arazo bat araudien batasunik eza da; izan ere, eskuliburu honetan esan dugun bezala, autonomia-erkidego bakoitzak badu turismo-arloan bere esparru geografikorako legeak egiteko eskumena, eta horrek ekarri du ostatatze-enpresak ez izatea berdinak erkidego guztietan, eta, horregatik, zaila izatea estatu osorako jarraibide bateratuak finkatzea. | Un problema fundamental que se nos plantea en el estudio de este tipo de empresas es la dispersión normativa existente, ya que, como ha quedado dicho en el presente manual, cada comunidad autónoma, posee la potestad de legislar en materia turística en su ámbito geográfico y eso ha provocado que no en todas existan los mismos tipos de empresas de alojamiento, lo que hace difícil fijar unas pautas comunes para todo el Estado. | ||
Materiala: Turismo-merkatuen egitura |
|||
Autonomia-erkidego bakoitzak bere esparru geografikoa arautzeko duen eskumenak hotel-establezimenduenean baino gehiago konplikatzen du atal honetan sailkapen komun bat egitea Espainia osorako; are gehiago 39/2010 Errege Dekretua —2010eko urtarrilaren 15ekoa, zenbait jarduera turistikotarako sarbideari eta haietako jardunari buruzko estatu mailako hainbat arau indargabetzen dituena— hor egonda, zeinak berariaz indargabetzen baititu apartamentu turistikoei buruzko estatu mailako antz | La potestad que tiene cada comunidad autónoma para legislar en su ámbito geográfico nos complica, en este apartado, aún más que en el referente a los establecimientos hoteleros, el ofrecer una clasificación común a este tipo de empresas para todo el territorio nacional, máxime cuando el Real Decreto 39/2010, de 15 de enero, por el que se derogan diversas normas estatales sobre acceso a actividades turísticas y | Materiala: Turismo-merkatuen egitura |
|
Autonomia-erkidego bakoitzaren eskumena da bere esparru geografikoko turismo-gaietako legeria. | Cada comunidad autónoma posee la potestad de legislar en materia turística en su ámbito geográfico. | ||
Materiala: Turismo-merkatuen egitura |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |