títere Bilatu títere testuinguru gehiagotan

1
txotxongilo > títere (22 testuinguru)
eu testuak es testuak
Haur-hezkuntzako edo lehen hezkuntzako ikastegietan arreta handia jarri beharko dute estimulu horiek guztiak haurren eskura jartzekoa. Hortaz, egokitu egin beharko dituzte leku irekiak adibidez, patioa, hor hasiko baitira kirola egiten, korrika ibiltzen, elkar harrapatzen eta nahierara asaskatzen, eta leku itxiak ere bai jolas dramatikoetan ibili, eta jostailuak, mozorroak, txotxongiloak eta panpinak egingo baitituzte. Desde los centros infantiles o escuelas de primaria se ha de tener gran cuidado de poner al alcance de los pequeños todos estos estí­mulos, con la adecuación de espacios abiertos, como el patio, donde comenzarán a practicar algunos deportes, o donde podrán correr, pillarse y desahogarse libremente, o bien los espacios cerrados, donde se practicarán los juegos dramáticos, donde el pequeño elaborará sus propios

Materiala: Jolasaren metodologia

Mota guztietako musika-tresnak(perkusiozkoak, haizezkoak eta harizkoak), eta adierazpenerako materiala, hala nola koloretako arkatzak, argizaria, plastilina, arbelak, igeltsuak, ipuinak, mozorroak, txotxongiloak, etab. Introducción de instrumentos musicales de todo tipo, percusión, viento, cuerda y material de expresión como lápices de colores, cera, plastilina, pizarras, tizas, cuentos, disfraces, tí­teres etc.

Materiala: Jolasaren metodologia

Haurrentzako antzerkiak hainbat modalitate ditu eta, sarritan, txotxongiloak edo itzalak erabiltzen dira aktoreen ordez. En su versión infantil, cuenta con diferentes modalidades en las que a menudo los actores son sustituidos por tí­teres, sombras o marionetas.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Txotxongiloak Los tí­teres y las marionetas

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Txotxongiloak erraz egiten eta maneiatzen dira. Los tí­teres son fáciles de hacer y también de manejar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Horregatik, esku-txotxongiloak erabiltzen hasteko aprobetxa dezakegu etapa hori. Por este motivo se puede aprovechar este perí­odo para introducir los tí­teres utilizando las manos.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Mozart irudikatzen duen txotxongilo batekin hasten da. Empieza la obra con un tí­tere que es Mozart.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Haurrek hobeto uler dezaten, txotxongilo batzuk direla eta burua hari baten bidez eusten dietela irudikatzeko eska diezaiekegu. Para que lo entiendan los niños, se les puede proponer que se imaginen que son unos tí­teres y se les aguanta la cabeza por un hilo.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Abestia hasiko duen txotxongiloa zein izango den jakin-nahia pizteko eta haurrak aho-zabalik uzteko, zapi baten azpian ezkuta dezakegu txotxongiloa. Se pueden esconder debajo de un pañuelo los tí­teres y sorprender a los niños, picándoles la curiosidad sobre qué tí­tere iniciará la canción.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

itzal txinatarrak, txotxongiloen bidez egindako antzezpena, dramatizazioa, teknika mistoak eta abar. las sombras chinas, la representación a través de tí­teres, la dramatización, técnicas mixtas, musical, etc.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa