Emaitzak: 18

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (14)
Introducción de instrumentos musicales de todo tipo, percusión, viento, cuerda y material de expresión como lápices de colores, cera, plastilina, pizarras, tizas, cuentos, disfraces, títeres etc. Mota guztietako musika-tresnak(perkusiozkoak, haizezkoak eta harizkoak), eta adierazpenerako materiala, hala nola koloretako arkatzak, argizaria, plastilina, arbelak, igeltsuak, ipuinak, mozorroak, txotxongiloak, etab.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En su versión infantil, cuenta con diferentes modalidades en las que a menudo los actores son sustituidos por títeres, sombras o marionetas. Haurrentzako antzerkiak hainbat modalitate ditu eta, sarritan, txotxongiloak edo itzalak erabiltzen dira aktoreen ordez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los títeres y las marionetas Txotxongiloak

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los títeres son fáciles de hacer y también de manejar. Txotxongiloak erraz egiten eta maneiatzen dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por este motivo se puede aprovechar este período para introducir los títeres utilizando las manos. Horregatik, esku-txotxongiloak erabiltzen hasteko aprobetxa dezakegu etapa hori.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Empieza la obra con un títere que es Mozart. Mozart irudikatzen duen txotxongilo batekin hasten da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para que lo entiendan los niños, se les puede proponer que se imaginen que son unos títeres y se les aguanta la cabeza por un hilo. Haurrek hobeto uler dezaten, txotxongilo batzuk direla eta burua hari baten bidez eusten dietela irudikatzeko eska diezaiekegu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se pueden esconder debajo de un pañuelo los títeres y sorprender a los niños, picándoles la curiosidad sobre qué títere iniciará la canción. Abestia hasiko duen txotxongiloa zein izango den jakin-nahia pizteko eta haurrak aho-zabalik uzteko, zapi baten azpian ezkuta dezakegu txotxongiloa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

las sombras chinas, la representación a través de títeres, la dramatización, técnicas mixtas, musical, etc. itzal txinatarrak, txotxongiloen bidez egindako antzezpena, dramatizazioa, teknika mistoak eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Después de merendar se pueden realizar un cuento con títeres o marionetas y una gymkhana donde las pruebas consistan en llenar cubos de agua transportándola mediante vasi-tos pequeños, hacer un cierto recorrido con las piernas dentro de un saco, romper globos sentándose encima, etc. Askaria hartu ondoren, txotxongiloekin ipuinak egin daitezke, eta gymkhana bat; proba hauek egin daitezke, besteak beste: ura edalontzi txikitan eramanez kuboak bete, zangoak zaku batean sartuta ibili, eta globoak gainean eseriz puskatu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (1)
Las técnicas de la animación se pueden aplicar a muy diversos materiales y soportes: dibujos, títeres, muñecos, plastilina, etc. Animazioaren teknikak era askotako materialetan eta euskarritan erabil daitezke: marrazkietan, txotxongiloetan, panpinetan, plastilinan, etab.

Materiala: Irudia