musika-tresna

1
musika-tresna > instrumento (29 testuinguru)
eu testuak es testuak
Musika-tresnei dagokienez, txirularen, xilofonoaren edo pianoaren nota altuekin eta baxuekin landu dezakegu soinuen altuera. En cuanto a los instrumentos, se podrá trabajar la altura sonora a partir de las notas agudas y graves de la flauta, el xilófono o el piano.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Tinbrea musika-tresnen bidez landu daiteke bereziki; hortaz, ezaugarri hori lantzeko balio dute ondoren datorren atal honetan jasotzen diren jarduerek. El trabajo del timbre se puede abordar de manera especial a través de los instrumentos, por lo que las actividades que se verán en el apartado siguiente, relativo a los instrumentos, serán válidas para el trabajo de esta cualidad.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Musika-tresnak poemetan eta ipuin musikaletan Los instrumentos en los poemas y en los cuentos musicales

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Soinuaren ezaugarriak aztertzeko nahiz musika-tresnak lantzeko orduan musika-entzuketak oso baliagarriak direla aipatu dugu jada aurreko ataletan; dena den, musika-entzuketak berak ere landu ditzakegu modu autonomoan. En los apartados anteriores, se ha hecho referencia a las audiciones musicales como recurso tanto a la hora de estudiar las cualidades del sonido como los diferentes instrumentos; sin embargo, las audiciones también son susceptibles de ser trabajadas de forma autónoma.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Musika-tresnen tailerra Taller de instrumentos

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Adibidez, entzuketan agertzen diren musika-tresnak erakuts ditzakezue, edo entzuketan intentsitate-aldaketak dauden edo musika-hizkuntzarekin lotutako beste elementu batzuk dauden galdetu dezakezue. por ejemplo, enseñad los instrumentos que aparecen en la audición o preguntad si hay cambios de intensidad en la audición u otros elementos relacionados con el lenguaje musical.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

"bom, bom..." esatearekin batera, musika-tresnarekin markatzen ditugun beltzen erritmoan ibiltzen ikasi behar dute haurrek. Los niños han de aprender a caminar negras, que marcamos con el instrumento al tiempo que decimos: "bom, bom...".

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

"bom, bom..." esatearekin batera, musika-tresnarekin markatzen ditugun beltzen erritmoan ibiltzen ikasi behar dute haurrek. Los niños han de aprender a caminar negras, que marcamos con el instrumento al tiempo que decimos: "bom, bom..."

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

musika-tresnaren tinbrea bereiztea. distinguir el timbre de los instrumentos.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

1O. FITXA: Musika-tresnak eta tinbrea FICHA 10: Los instrumentos y el timbre

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa