agresividad Bilatu agresividad testuinguru gehiagotan

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agresibitate > agresividad (15 testuinguru)
eu testuak es testuak
Infekzioaren larritasuna desberdina izango da mikroorganismoaren agresibitatearen arabera eta gaixoaren egoera immunologikoaren arabera (defentsak). El grado de severidad de la infección puede variar de acuerdo con la agresividad del microorganismo y el estado inmunológico del paciente (defensas).

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Tratu txarrak jaso dituzten haurrei dagokienez, kontuan eduki behar da itxura batean oso haur helduak direla. Beren jokabide tipikoetako bat jostailuekiko edo panpinekiko agresibitatea eta tratu txarra izan daiteke. Con respecto a los niños maltratados se ha de tener en cuenta que aparentemente son niños muy maduros, una de las conductas tí­picas que pueden mostrar es de agresividad y maltrato hacia sus juguetes o muñecos.

Materiala: Jolasaren metodologia

Antsietatea eta agresibitatea gorputzetik botatzen, beldurrak eta tentsioak ezabatzen, etab. laguntzen dio haurrari. D Ayuda al niño a descargar momentos de ansiedad, agresividad, a eliminar miedos y tensiones, etc.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Horregatik, ezinbestekoa da azpimarratzea haurrak heziketaren bidez edo eguneroko bizitzan ikusitakoaren bidez ikasten dituen jokabide-ereduak oinarritzat izango dituela gero, jarrera bat hartu behar duenean indarkeriaren aurrean edo gatazkak konpontzeko agresibitatea erabiltzearen aurrean. Por ello es imprescindible hacer hincapié en el hecho de que los modelos de conducta que se le inculquen al niño a través de la educación, o bien que éste observe en su vida cotidiana serán la base que enmarque su posterior posicionamiento ante la violencia o la utilización de la agresividad como medio de solventar

Materiala: Jolasaren metodologia

Gainera, pentsatu behar dugu haurraren eskuetan jostailu belikoa izateak ez ote duen agresibitatea eta indarkeria bultzatzen, sortzen eta estereotipatzen, jarduera ludiko horietako jokabide tipikoak indartzen dituzten tresnak edo lanabesak erabili ahal izatean. Cabría además preguntarse si se corre el riesgo de que un juguete bélico en manos del pequeño favorezca, cree y estereotipe la agresividad y la violencia al poder utilizar herramientas o útiles que refuercen conductas tí­picas de estas actividades lúdicas.

Materiala: Jolasaren metodologia

Pentsa dezakegu jostailu-motak balio jakin batzuk eskuratzen eta indartzen ez ote duen laguntzen, eta ez ote dagoen arriskurik haurraren eskuetan jostailu belikoa izateak agresibitatea eta indarkeria bultzatu, sortu eta estereotipatzeko, jarduera ludiko horietako jokabide tipikoak indartzeko tresnak edo lanabesak erabili ahal izatean. Cabría a tal fin argumentar si el tipo de juguete condiciona la adquisición y refuerzo de determinados valores, y preguntarse si se corre el riesgo de que un juguete bélico en manos del pequeño favorezca, cree y estereotipe la agresividad y la violencia, al poder utilizar herramientas o útiles que refuerzan conductas tí­picas de estas actividades lúdicas.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jostailu belikoa indarkeria eta agresibitatea bideratzeko tresna gisa El juguete bélico como canalizador de la violencia y la agresividad

Materiala: Jolasaren metodologia

> Ea benetan hain bistakoa ote den, jolas bortitz horrek eta jostailu belikoak erabiltzeak, beti eta modu unibokoan, haurren agresibitatea ezabatzen duela. I Si realmente es tan evidente que siempre y de forma uní­voca este juego violento y la utilización para ejercerlo de juguetes bélicos, elimina la agresividad en los niños.

Materiala: Jolasaren metodologia

haurrak bere agresibitatea jolas bortitzen eta jostailu belikoen bidez askatzea, arriskua baitago ikasten duen estrategia bakarra hori izateko eta handitan ere arma horietara jotzeko gatazkak konpondu behar direnean. el niño aprenda a desfogar su agresividad a través de juegos violentos y juguetes bélicos, porque se corre el riesgo de que ésta sea la única estrategia que aprenda y después pueda utilizar estas armas a la hora de resolver conflictos cuando sea mayor.

Materiala: Jolasaren metodologia

Hori horrela, jolas bortitza eta jostailu belikoa agresibitatea deuseztatzeko erabiltzen direnean arrisku handi batzuk sortzen direla ikusi du UTAko Unibertsitateko Charles Tuner doktoreak, eta honela definitzen ditu: A tal efecto el Dr. Charles Tuner, de la Universidad de UTA, ha detectado algunos de los mayores peligros en las prácticas de utilización del juego violento y el juguete bélico para la eliminación de la agresividad, y los define de la siguiente forma:

Materiala: Jolasaren metodologia

oldarkortasun > agresividad (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
antsietatea, oldarkortasuna, erresumina eta errua. ansiedad, agresividad, resentimiento y culpa.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Zenbait argudio zientifikok eta uste zabalduk defendatzen dute jolas eta jostailu belikoek indarkeria eta agresibitatea bideratzeko balio dutela eta barne-energia horri ihesbide eraginkorra eskaintzen diotela, oldarkortasun naturala askatzeko katarsia, alegia. Existen argumentos cientí­ficos y creencias populares que defienden la idea de que el juego y el juguete bélico canalizan la violencia y agresividad y proporcionan una eficaz válvula de escape a esta energía interior, sirviendo de catarsis para librarles de la agresividad natural.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jostailu belikoak indarkeria eta agresibitatea bideratzeko tresna egokiak diren ala ez baloratzeko garaian kontuan hartzen da jostailu horiek erabiliz zer lortzen den,oldarkortasuna behar bezala bideratzea ala kontrakoa, oldarkortasuna bultzatzea. Uno de los planteamientos que se realizan a la hora de valorar la idoneidad de los juguetes bélicos como canalizadores de la violencia y la agresividad, está en si el uso de estos juguetes la canaliza adecuadamente o, por el contrario, la favorece.

Materiala: Jolasaren metodologia

> Jostailu belikoari ez, haurrengan oldarkortasuna sortzen edo bultzatzen duelako. I No al juguete bélico porque crea o favorece la agresividad en los niños.

Materiala: Jolasaren metodologia

> Jostailu belikoari bai, oldarkortasun hori positiboki eta ondoriorik gabe bideratzen duelako. I Sí­ al juguete bélico porque canaliza esta agresividad de forma positiva y sin consecuencias.

Materiala: Jolasaren metodologia

maitasuna, beldurra, oldarkortasuna eta abar. amor, miedo, agresividad, etc.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

oldarkortasuna eta norbere buruarekiko oldarkortasuna, gezurrak, lapurretak, arauak onartzeko zailtasunak eta abar. agresividad y autoagresividad, mentiras, hurtos, dificultades para aceptar las normas, etc.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

oldarkortasun > agresividad (2 testuinguru)
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Gure solaskidearen espazioa inbaditzea edo oldarkortasuna Invasión del espacio de nuestro interlocutor o agresividad

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Desafioa eta oldarkortasuna Desafío y agresividad

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak