menú contextual Bilatu menú contextual testuinguru gehiagotan

1
laster-menu > menú contextual (22 testuinguru)
eu testuak es testuak
Nahikoa da bertara sartzea eta laster-menuko Properties komandoa exekutatzea erabilitako pad motak aldatzeko, paderako pisten sarrera/irteera zehazten duten arauak zehazteko eta padaren azpian bideak ahalbidetuko diren edo ez finkatzeko. Bastará con acceder a ella y ejecutar el comando Properties del menú contextual para cambiar los tipos de pad usados, determinar las reglas que rigen la entrada/salida de las pistas al pad, sus coordenadas y si se permitirá o no vías debajo del pad.

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

(TOOLWIMENSION IMOVE DATUM agindua exekutatuz eta, ondoren, laster-menuan, Move Insertion Origin aukeratuz. (Ejecutando la orden TOOLWIMENSION IMOVE DATUM y después eligiendo Move Insertion Origin en el menú contextual.

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

Laster-menuan, gainera, eskuragarri dugu Center Insertion Origin komandoa, zuzenean osagaiaren erdi-erdian jarri ahal izateko. En el menú contextual tenemos también a nuestra disposición el comando para colocarle directamente en el centro del componente.

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

Obstacle Tool ikonoa aktibatu eta laster-menuan, New aukeratu eta, segidan, Properties aukeran egin beharko dugu klik. Hor, 6-18. irudian aurkezten den Edit Obstacle edizio-leiho ezaguna agertuko zaigu. Activamos el icono Obstacle Tool y en el menú contextual seleccionamos New y de nuevo Properties, apareciendo la conocida ventana de edición Edit Obstacle presentada en la figura 6-18.

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

Marraztutako ingurunearen neurria zuzendu nahi badugu, kurtsorea jarri beharko dugu aldatu nahi dugun alde horren gainean eta, segidan, Segment komandoa aukeratu beharko dugu laster-menuan. Si necesitamos corregir el tamaño del contorno dibujado, situamos el cursor sobre el lado a modificar y seleccionamos el comando Segment en el menú contextual

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

Laster-menuko Finish komandoarekin amaituko dugu. Terminamos con el comando Finish del menú contextual.

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

Edonola ere, Padstacks kalkulu-orriaz baliatzea beharrezkoa da pad jakin bati nodo termiko handia esleitzeko, eta geruzaren laster-menuan Edit Padstack Layer leihora sartzeko Properties komandoarekin, Large Thermal Relief aukera markatuta (5-95 irudia). En cualquier caso, es necesario recurrir a la hoja de cálculo Padstacks para asignar un nodo térmico grande a un determinado pad y, en el menú contextual de la capa, acceder a la ventana Edit Padstack Layer con el comando Properties, marcando en ella la opción Large Thermal Relief (figura 5-95).

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

30) Pista bat ezabatzeko, nahikoa da Edit Segment Mode ikonoa aktibatuta dagoela bertan sakatzea eta, ezabatu beharreko zatiaren arabera (5-91 irudia), laster-menuan hurrengo hiru aukeretariko bat hautatzea: 30) Para borrar una pista basta picar encima de ella estando activado el icono Edit Segment Mode y elegir en el menú contextual una de las tres opciones siguientes, según el tramo a borrar (figura 5-91):

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

23) Trazatu ostean pista baten zabalera aldatzeko, Edit Segment Mode ikonoa aktibatu, kurtsoaren pistaren gainean kokatu eta laster-menuan Change Width aukeratu behar da. 23) Para cambiar la anchura de una pista después de trazada, activar el icono Edit Segment Mode, situar el cursor encima de la pista y en el menú contextual elegir Change Width.

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

8) Aldeari pista bat ezartzeko eta mugitzea saihesteko, Edit Segment Mode ikonoa aktibatuta dagoela sakatu bertan, eta L letra sakatu (laster-menuko Look). 8) Para fijar una pista a la cara donde está y evitar que pueda ser movida, picar sobre ella con el icono Edit Segment Mode activado, y pulsar la letra L (Look en el menú contextual).

Materiala: Prototipo elektronikoen garapena eta eraikuntza

2
testuinguru-menu > menú contextual (20 testuinguru)
eu testuak es testuak
Eskuin-botoiarekin, egiten ari garen eragiketan gehien erabiltzen diren komandoen testuinguru-menu batera sar gaitezke (ezberdina izango da klikatzen den tokiaren arabera, lantzen ari garen fitxategi motaren arabera, krokis irekia dugun ala ez, etab.). Con el botón derecho se puede acceder a un menú contextual de los comandos más utilizados en la operación que se esté realizando (es diferente según dónde se clique, según el tipo de archivo que se esté modificando, si se tiene un croquis abierto o no, etc.).

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa

Zuriune-barra sakatzean agertzen den testuinguru-menua El menú contextual que aparece al pulsar la barra espaciadora.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa

Orduan, testuinguru-menu bat agertzen da, eta bertanEditar operaciónhautatzen da (4.38. irudia . Entonces, aparece un menú contextual en el que se seleccionaEditar operación 4.38).

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa

Recubrireragiketa editatzeko, eragiketaren izenaren gainean jarri behar da (Feature Managerraren zuhaitzean agertzen da), eskuin-botoiarekin klikatu eta, testuinguru-menuan Editar operaciónen klikatu behar da. Para editar la operaciónRecubrir,hay que situarse sobre el nombre de la operación que aparece en el árbol del Feature Manager, clicar con el botón derecho y, en el menú contextual, clicar enEditar operación

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa

Materialelkarrizketa-koadroa topatzeko, piezaren izenaren gainean eskuin-botoiarekin klikatu behar da, eta, horrela agertzen den testuinguru-menuan Material Editar material klikatu. El cuadro de diálogoMaterialse encuentra en el menú contextual que aparece clicando en el botón derecho del nombre de la pieza y, dentro del menú enMaterial→Editar material

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa

Materialen kudeatzailean kategoria pertsonalizatu bat hautatu behar da (adibidez,Mis materiales),eskuin-botoiarekin klikatu eta agertzen den testuinguru-menuanPegarhautatu. En el gestor de materiales se selecciona una categoría personalizada (por ejemplo,Mis materiales , se clica con el botón derecho y se seleccionaPegaren el menú contextual que aparece.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa

Krokis bakoitzean klikatzean, testuinguru-menu bat agertzen da, eta bertanEditar croquis(59. irudia hautatuko dugu. Al clicar en cada uno de los croquis, aparece un menú contextual en el que se puede seleccionarEditar croquis(59).

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa

Horretarako, zuhaitzean dagokion planoan klikatuz, testuinguru-menua azalduko da etaEditar operaciónhautatuko da (60). Para ello, también en el árbol clicando en el plano correspondiente, aparece un menú contextual y se seleccionaEditar operación 60).

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa

Krokis bat beste plano batera mugitu nahi bada,Editar plano de croquisen bidez ere egin daiteke. Komando hori testuinguru-menuan agertzen da, Feature Managerraren zuhaitzean krokisaren izenaren gainean klikatzean. Si se quiere mover un croquis a otro plano también puede hacerse a través deEditar plano de croquis comando que aparece en el menú contextual al clicar encima del nombre del croquis en el árbol del Feature Manager.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa

Horretarako, engranaje-erlazioa aldi baterako inaktibo gisa jarriko da, eta, horretarako, testuinguru-menuanSuprimirhautatuko da. Menu hori eskuineko botoiarekin engranaje-erlazioaren gainean klikatuz agertzen da diseinu-kudeatzailean (16. irudia . Para ello, se pondrá la relación de engranajes temporalmente como inactiva, seleccionandoSuprimiren el menú contextual que aparece clicando con el botón derecho sobre la relación de engranaje en el gestor de diseño (16).

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa