spot Bilatu spot testuinguru gehiagotan

1
spot > spot (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
Demagun Yag Neodimioko laser bat dugula, 9 jouleko erpin edo pultsu maximoarekin, eta 4 edo 5 mm-ra erregula daitekeen spot-tamainarekin. Supóngase un láser de Neodimio-Yag, con una energía máxima de pico de 9 Joules y un tamaño de spot que puede regularse a 4 ó 5 mm.

Materiala: Elektroestetika

SPOT: SPOT:

Materiala: Elektroestetika

Gogora dezagun spota zirkulu bat dela, eta goian eman dugun tamaina hori (alegia, 4-5 mm) diametroarena dela; beraz, lehenbizi diametro horri dagokion zirkuluaren azalera (? r2) kalkulatu behar da, eta hori izango da, hain zuzen ere, tratatutako eremu-azalera. Recuérdese que el spot es un cí­rculo y que el tamaño que se da (4-5mm) corresponde a su diámetro, por lo que deberá calcularse el área o superficie del cí­rculo (? r2), que corresponderá a la superficie tratada

Materiala: Elektroestetika

Energia-dentsitate maximoa, 5 mm-ko spot baterako, hau izango da: La densidad máxima de energía para un spot de 5 mm será:

Materiala: Elektroestetika

Lau milimetroko spotarekin lan egiten badugu, ostera, hau izango da energia maximoa. Ahora bien, si se trabaja con un spot de 4 mm, la energía máxima será:

Materiala: Elektroestetika

Ikusten denez, spotaren tamaina 4 mm-ra jaisten denean, energia bera kontzentratzen da azalera txikiagoan eta, beraz, energia-dentsitatea igo egiten da (72 J/cm2). Se observa como al disminuir el tamaño del spot a 4 mm, la misma energía se concentra en un tamaño menor, por lo que aumenta la densidad energética hasta 72 J/cm2.

Materiala: Elektroestetika

Spotaren tamaina. Tamaño del spot.

Materiala: Elektroestetika

2
Publizitate-iragarkia.
Publizitate-iragarkia.
iragarki > spot (22 testuinguru)
eu testuak es testuak
Zenbait urtez, lan asko egin zuen publizitatearen arloan, eta publizitate-iragarkiak konposatu eta ekoitzi zituen. Durante algunos años, se introdujo profundamente en el mundo de la publicidad componiendo y produciendo "spots" publicitarios.

Materiala: Soinu profesionala

Mezu bera azpimarratzen dute kartelak, telebistako iragarkiak, prentsako iragarkiak eta irratiko iragarki laburrak, baina bakoitzak bere komunikazio-gaitasun espezifikoak ditu. Cartel, spot de televisión, anuncio de prensa y cuña de radio inciden en un mismo mensaje, pero cada uno con sus capacidades comunicativas especí­ficas.

Materiala: Irudia

Iragarkia egiteko hiru fase bete behar dira: La realización de un spot tiene tres fases:

Materiala: Irudia

o Iragarkian nabarmenduko ditugun beharrak. Erabaki horiek oinarritzat hartuta, iragarkiaren ideia islatzeko, iragarkia azalduko duen literatura-gidoi xumea gauzatu behar da (irudiak, testua eta eslogana). o Necesidades a que vamos a apelar en el anuncio.Y en base a estas decisiones, hay que plasmar la idea del anuncio en un sencillo guión literario que explique el spot (imágenes, texto y eslogan)

Materiala: Irudia

Iragarkiaren azterketa hirukoitza egin behar duzu: Debes hacer un triple análisis del spot:

Materiala: Irudia

o Zein da aukeratu duzun iragarkiaren xede-publikoa? o Cual es el público objetivo a que dirige el spot que has elegido.

Materiala: Irudia

o Sorkuntza-lanaren, ikus-entzunezkoaren eta iragarkiaren komunikazio-eraginkortasunaren arteko erlazioa. o Relación entre la idea creativa, realización audiovisual y eficacia comunicativa del spot.

Materiala: Irudia

Iragarki bat egitea. Realización de un spot.

Materiala: Irudia

Lauzpabost ikasleko taldeak osatu behar dira iragarki bakoitza egiteko. La idea es formar grupos de 4 ó 5 alumnos para realizar cada spot.

Materiala: Irudia

Produktu hori oinarri hartuta, iragarkiaren edukia aukeratzeko sorkuntza-lan guztia egin behar da: En base a ese producto hay que hacer toda la tarea creativa para decidir el contenido del spot:

Materiala: Irudia