zerbitzu-tenperatura Bilatu zerbitzu-tenperatura testuinguru gehiagotan

1
zerbitzu-tenperatura > temperatura de servicio (12 testuinguru)
eu testuak es testuak
Ondorioz, beroa motorrean kontzentratzen da, eta lehenago iristen da hura zerbitzu-tenperaturara. Con esta operación se concentra el calor en el motor haciendo que este alcance más rápidamente su temperatura de servicio.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Zerbitzu-tenperaturan egon behar du motorrak. El motor ha de estar a temperatura de servicio.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Abiarazi motorra, eta itxaron hura zerbitzu-tenperaturara iritsi arte. Arrancar el motor y esperar que alcance la temperatura de servicio.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Motorra abiarazi eta zerbitzu-tenperaturara hurbiltzen denean, canisterrean metatutako gasolina xurgatu eta motorrak erabiltzeko aprobetxa daiteke; hartara, bide batez, andelean sortutako lurrunak ez dira atmosferara askatuko. Una vez que se arranca el motor, y se aproxima este a su temperatura de servicio, la gasolina acumulada en el cánister puede aspirarse para ser aprovechada por el motor, al mismo tiempo que se impide que los vapores generados en el depósito lleguen a la atmósfera.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Europar Batasunaren poluzioaren aurkako arau berriak direla eta, ordea, berriro ari dira erabiltzen. Izan ere, arau horiek, motorra zerbitzu-tenperaturan dabilenean gai poluitzaileen emisioa mugatzeaz gain, beste funtzionamendu-egoera batzuetan ere ezartzen dituzten mugak. Sin embargo, se vuelve a recuperar con la entrada en vigor de las nuevas normas anticontaminación de la Unión Europea, ya que estas normas, además de limitar la emisión de contaminantes cuando el motor está a la temperatura de servicio, añaden nuevas restricciones en otras condiciones de funcionamiento.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Ihes-gas beroenek berotu egiten dute katalizatzailea; horrela, lehenago iristen da zerbitzu-tenperaturara (5.10 irudia). Los gases de escape más calientes calefactan el catalizador, haciendo que alcance más rápidamente su temperatura de servicio (figura 5.10).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Motorra zerbitzu-tenperaturan dela, erralenti-erregimenetik abiatuta, erabat azeleratuz, tentsio-punta bat ageri zaigu lehenik eta behin. Con el motor a temperatura de servicio, partiendo del régimen de ralentí­, en una aceleración a fondo, observamos, en primer lugar, un pico de tensión.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Motorra Kontrolatzeko Unitateak katalizatzailea aztertu behar duenean, areagotu egiten da zundako berokuntzaren aktibazio-ehunekoa, zerbitzu-tenperaturara iritsi eta eutsi diezaion. Cuando la Unidad de Control del Motor quiere realizar la comprobación del catalizador aumenta el % de activación de la calefacción de la sonda, para que esta alcance y mantenga la temperatura de servicio.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Nernst zelularen tenperatura igo ahala, jaitsi egiten da haren erresistentzia, baita aplikatutako seinalearen anplitudea ere, eta zerbitzu-tenperaturan dagokion anplitudera iristen da. Conforme la célula Nernst aumenta de temperatura su resistencia disminuye, y con ella la amplitud de la señal aplicada, alcanzando la amplitud que le corresponde a temperatura de servicio.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Zerbitzu-tenperaturara hurbiltzen. Aproximación a temperatura de servicio.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak