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Merkatu turistikoan sartu zen kontinenteko lehenengo herrialdeetako bat izan zen. Horretan, Frantziarekiko lotura eta Europatik hurbil egotea lagungarri izan zituen, aire-garraioak gaur egungo indarrik ez zuen garai haietan. Fue uno de los primeros paí­ses que incorporó al mercado turí­stico en el continente, favorecido por su vinculación con Francia y la proximidad a Europa, en un periodo, donde el transporte aéreo , aún no desempeñaba el papel que juega en nuestros días.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Erakargarri horien guztien ondorioz, aisialdiko ontzi ugari ibiltzen da urtero Balear uharteetako kostaldeetan, eta turismo nautikoa hartzeko instalazioak ugaritu egin dira: Palmako klub nautikoa, Puerto Pí­ eta Puerto Portals (Mallorca). Azken horrek, golf-turismoarekin batera, gastu-ahalmen handiena duen merkatu turistikoaren zatia bereganatzen du. Estos atractivos generan que sean muy numerosas las embarcaciones de recreo que surcan las costas de las islas Baleares cada año , habiendo proliferado las instalaciones de acogida para el turismo náutico como las del Club náutico de Palma, Puerto Pí­, y Puerto Portals (Mallorca) que integra jjunto con el turismo de golf , l segmento de mercado turí­stico con mayor capacidad de

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Chiapaseko eskualdean, San Cristobal de las Casas hirigunearekin, arlo etnikoa eta naturala ardatz dituen eskaintza daukagu; izan ere, gatazka soziala murriztearekin batera, merkatu turistikoan sartu ahal izan dute. La región de Chiapas con el núcleo urbano de San Cristóbal de las Casas ofrece una oferta polarizada en aspectos étnicos y naturales, ya que la disminución de la conflictividad social ha favorecido su progresiva incorporación al mercado turí­stico.

Materiala: Nazioarteko produktuak

Frantziarekiko loturagatik eta Europatik oso hurbil dagoelako, kontinenteko merkatu turistikoan sartu zen lehenengoetakoa izan zen, aire bidezko garraioak gaur egun duen garrantzia ez zeukan garaian. Fue uno de los primeros paí­ses que se incorporó al mercado turí­stico en el continente como consecuencia de su vinculación a Francia y la proximidad a Europa, en un periodo donde el transporte aéreo aún no desempeñaba el papel que juega en nuestros días.

Materiala: Nazioarteko produktuak

Japoniako Azabu Unibertsitateko irakasle eta National Space Development Agency of Japan-eko kide den Collins irakaslearen arabera, AEBko, Kanadako, Alemaniako, Erresuma Batuko eta Japoniako merkatu turistikoak espaziora bidaiatzeko interes handia du, eta prest dago zenbait hilabetetako soldata osorik ordaintzeko amets hori bete ahal izateko. Ondorioz, kosmosean asteburua igarotzea 20.000 dolar amerikarreko prezioan jartzean, urtero, zenbait milioi bidaiari joango dira destino horretara. Hala, 2030 inguruan 5 milioi bidaiari Según el profesor Collins, de la Universidad Azabu de Japón, y de la National Space Development Agency of Japan, el mercado turí­stico de USA, Canadá, Alemania, Reino Unido y Japón, se muestra muy interesado en viajar al espacio, estando dispuestos incluso a tener que pagar el sueldo í­ntegro de varios meses para cumplir ese sueño, considerando que en el momento en que el precio de un fin de semana en el Cosmos se sitúe en torno a los 20.000 USD, varios millones de pasajeros viajarán anualmente a ese destino, estimándose que hacia el 2030 ,5 millones de personas realizarán desplazamientos al espacio.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak