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klimatizazio automatiko > climatización automática (14 testuinguru)
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Aire girotuko ohiko sistemarekin gauza bera gertatu da, kudeaketa elektronikoari esker klimatizazio automatiko bihurtu den heinean. Azken sistema horri jarraiki, aurreko unitateetan ikusi dugunaren antzera sortzen da hotza (konpresorea, kondentsadorea eta abar), baina aldeak nabari dira airea bideratu eta bultzatzerakoan edo tenperatura erregulatzerakoan. | Lo mismo ha sucedido con el tradicional sistema de aire acondicionado, el cual, con la aportación de la gestión electrónica, ha dado paso a la climatización automática, donde la producción de frío sigue siendo como la hemos conocido en unidades anteriores (compresor, condensador, etc.), pero diferenciándose a la hora de canalizar e impulsar el aire o de regular la temperatura. |
Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak |
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Automobilaren beste zenbait sistema elektrikotan bezalaxe, sentsoreek, eragingailuek eta kalkulagailu elektroniko edo kontrol-unitate batek osatzen dute klimatizazio automatikoa. | Como otros sistemas electrónicos en el automóvil, la climatización automática está formada por sensores, actuadores y un calculador electrónico o unidad de control. |
Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak |
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Modulu elektronikoa da klimatizazio automatikoko sistemetan gehien erabiltzen dena. Anplifikazio-transistore batek edo paraleloan konektatutako bi transistorek osatzen dute, eta horren oinarria kalkulagailuaz elikatzen da, 0-5 volteko tentsioarekin. | El módulo electrónico es el que más se utiliza en sistemas de climatización automática, y está formado por un transistor de amplificación o por dos conectados en paralelo y cuya base es alimentada por el calculador con una tensión que oscila entre 0 y 5 V. |
Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak |
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Klimatizazio automatikoan, kable mekanikoak erabil daitezke atakei eragiteko. | En la climatización automática, el accionamiento de las trampillas puede realizarse mediante cables mecánicos. |
Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak |
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KLIMATIZAZIO AUTOMATIKOA | CLIMATIZACIÓN AUTOMíTICA |
Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak |
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Aurreko unitatean aztertu ditugu jada aire girotuko zirkuitu konbentzionalari dagozkion matxura eta egiaztapen ohikoenak, eta, horrenbestez, elementu berrienen edo klimatizazio automatikoarekin zerikusi handiena dutenen diagnosia aztertuko dugu bereziki atal honetan. | En la unidad anterior ya estudiamos las averías y comprobaciones más comunes referidas al circuito de aire acondicionado convencional, por lo que en el presente apartado conoceremos la diagnosis de aquellos elementos más novedosos o vinculados particularmente a la climatización automática. |
Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak |
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Klimatizazio automatikoan, aldez aurretik ikusi dugun bezala, atakak ireki eta ixteko motor elektriko txikiak edo serbomotorrak erabiltzen dira. | En la climatización automática, como ya hemos visto, la apertura y cierre de las trampillas se efectúa mediante pequeños motores eléctricos o servomotores. |
Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak |
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Aireztapeneko edo aire girotuko sistemetan daude, baina ez klimatizazio automatikoko sistemetan. | Se encuentran en sistemas de ventilación o aire acondicionado, pero no en climatización automática. |
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Klimatizazio automatikoa duten ibilgailu batzuetan, aire-birzirkulazioa ere automatikoki kontrolatzen da, kanpoko airean partikula kutsatzaileak atzematen direnean. | En algunos vehículos con climatización automática la recirculación de aire se controla también automáticamente cuando se detectan partículas contaminantes en el aire exterior. |
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Klimatizazio automatikoko sistemek konpondu egiten dituzte akats horiek guztiak, eta, sistema horiei esker, gidariak ez du inolako eragiketarik egin behar, kalkulagailu edo kontrol-unitate batek bere gain hartzen baitu aire-emari osoa eta haren tenperatura kudeatzea. | Los sistemas de climatización automática subsanan estos defectos, con lo que se evita que el conductor deba efectuar cualquier operación, pues un calculador o unidad de control es el encargado de gestionar todo el caudal de aire y su temperatura. |
Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak |
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