zerbitzu osagarri Bilatu zerbitzu osagarri testuinguru gehiagotan

1
zerbitzu osagarri > servicio complementario (5 testuinguru)
eu testuak es testuak
Turistei ostatu emateko enpresak dira ohiz profesionalki ostatua edo egoitza ematen dietenak, prezioa jarrita, eskatzen duten pertsonei; batzuek beste zerbitzu osagarri batzuk ere ematen dituzte, eta beste batzuek ez. Las empresas de alojamiento turí­stico se pueden definir como las empresas que se dedican, de manera profesional y habitual, a proporcionar hospedaje o residencia, mediante precio, a las personas que lo demanden, con o sin prestación de otros servicios complementarios.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Esan dezakegu ohiz modu profesionalean diru-truke ostatatze-zerbitzua ematen duten enpresak direla —beste zerbitzu osagarri batzuk eman nahiz ez—, apartamentu turistikoak, turismo-kanpalekuak eta hotelak ez diren beste establezimendu batzuk salbu. Se pueden definir como las empresas dedicadas a prestar el servicio de alojamiento, mediante precio, de forma habitual y profesional, con o sin otros servicios complementarios, exceptuando los apartamentos turí­sticos, campamentos turí­sticos y otros establecimientos no hoteleros.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

ostatua eskaintzen duten establezimenduak dira; batzuek jantoki-zerbitzua eta beste zerbitzu osagarri batzuk eskaintzen dituzte, zeinek hartzen baitute eraikin osoa edo handik aparteko zati bat, eta osotasun homogeneo bat osatzen dute, erabilera esklusiboko sarrerak, igogailuak eta eskailerak aintzat hartuta, eta araudiak ezartzen dituen eskakizunak betetzen dituzte. aquellos establecimientos que ofrecen alojamiento, con o sin servicio de comedor, y otros servicios complementarios, que ocupan la totalidad de un edificio o una parte independizada del mismo y que constituyen un todo homogéneo con entradas, ascensores y escaleras de uso exclusivo, y que reúnen los requisitos establecidos en la normativa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Ostatatze-enpresak dira ohiz profesionalki ostatua edo egoitza ematen dietenak, prezioa jarrita, eskatzen duten pertsonei; batzuek beste zerbitzu osagarri batzuk ere ematen dituzte, eta beste batzuek ez. Las empresas de alojamiento se definen como las que se dedican, de manera profesional y habitual, a proporcionar hospedaje o residencia, mediante precio, a las personas que lo demanden, con o sin prestación de otros servicios complementarios.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Azterketa hori egiteko, azpiegiturekin egin dugun antzeko lana egingo dugu. Zenbait kontu planteatuko ditugu, eta, landa-lan zorrotz baten bidez, funtsezko ezaugarriei, edukierari, kalitateari, zerbitzu osagarriei eta abarri buruzko informazioa lortuko dugu. Para el análisis procederemos de forma similar a como lo acabamos de hacer con las infraestructuras, planteándonos una serie de cuestiones y obteniendo, mediante un riguroso trabajo de campo sus caracterí­sticas fundamentales, capacidad, calidad, servicios complementarios, etc.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura