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eu testuak es testuak
Motor termikoek emisio kutsatzaileak sortzen dituzte. Los motores térmicos producen emisiones contaminantes

Materiala: Ostalaritza

1992. urtean, Europako Batzordeak lehen aldiz onetsi zuen nitrogeno oxidoen (NOx) eta partikula solidoen (PM) emisioei mugak jartzeko araudiaEuro 1–. En 1992, la Comisión Europea aprobó por primera vez una normativa a la que denominaron Euro 1, que marcaba los límites de emisiones de óxidos de nitrógeno (NOx) y de partículas sólidas (PM).

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Gasolina(a)eta diesel b)erregaiekin ibiltzen diren automobilen emisioei buruzko Euro araudien bilakaera. Evolución de la normas euro sobre emisiones para los automóviles de gasolina a)y diésel(b).

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Kontura zaitez Euro 5 araura iritsi arte ez zegoela mugarik gasolinazko ibilgailuetan partikula solidoen emisioentzat Observa que hasta la norma euro 5 no había límites para la emisión de partículas sólidas en los coches de gasolina

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Baina Euro arauek ez dituzte karbono dioxidoaren (CO2) emisioak mugatzen; beraz, Europako Batzordeak emisioak arian-arian murriztera behartzea erabaki zuen 2009. urtean, fabrikatzaile bakoitzak egindako kotxe bakoitzeko batez bestekoa 95 g/km izan arte Pero las normas euro no limitan las emisiones de dióxido de carbono (CO2), por lo cual la Comisión Europea decidió en 2009 obligar a una reducción de emisiones progresiva que persigue alcanzar los 95 g/km de media por coche fabricado por cada fabricante

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Motor termikoaren eta ibilgailuaren gainerako osagaien pisua murrizten bada, erregai gutxiago kontsumituko da eta, horren ondorioz emisioak ere gutxituko dira. Si se reduce el peso del motor térmico y de los demás componentes del vehículo el consumo de combustible será menor y, en consecuencia, también se reducirán las emisiones.

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Automobil elektrikoekin fabrikatzaileek Europako Batzordearen araudia betetzen dute, ez dutelako inolako emisiorik egiten edo soilik motor termikoa duten automobilek sortutako emisioak baino txikiagoak. Los automóviles eléctricos permiten a sus fabricantes cumplir las normativas de la Comisión Europea, ya que sus emisiones son nulas o inferiores a las producidas por los automóviles provistos únicamente de motores térmicos.

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Ibilgailu elektrikoak elikatzeko elektrizitatea sortzeko ere kutsatu egiten da –gehiago edo gutxiago, energia-iturriaren arabera eta prozesua nola burutzen den arabera−, baina kutsadura hori ez da aintzat hartzen automobilak egiten dituzten enpresen emisioak mugatzeko garaian. Para generar la electricidad que alimenta a los vehículos eléctricos también se contamina –más o menos dependiendo de la fuente de energía y de cómo se efectúe el proceso , aunque esta contaminación no computa a efectos de limitación de emisiones a las empresas fabricantes de automóviles.

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Ibilgailu horiek erabiltzeagatik hirietako kutsadura gutxitu egiten da, ez baitute emisiorik egiten. La utilización de estos vehículos reduce la contaminación en las ciudades ya que no producen emisiones.

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