jarduera gastronomiko Bilatu jarduera gastronomiko testuinguru gehiagotan

1
jarduera gastronomiko > actividad gastronómica (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Azken urteotan, hiri-turismoa —erakargarritasun turistiko asko dituzten hiriak bisitatzea, alegia— asko ugaritu da; izan ere, gero eta interes handiagoa pizten dute hiriko edo inguruko kultura-jarduerek (museoak, arte-galeriak era erakusketak bisitatzea, eta antzerki, jaialdi eta musikaletara joatea) eta jarduera gastronomiko eta enologiko tipikoek, asko zabaldu da shoppinga aisialdiko jar En los últimos años el turismo urbano, consistente en visitar ciudades con una gran variedad de atractivos turí­sticos, se ha incrementado debido al creciente interés en actividades culturales (visita a museos, galerías de arte y exposiciones, asistencia a teatros, festivales y musicales), actividades gastronómicas y enológicas tí­picas de la ciudad o de la zona, la generalización del shopping como

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Helburuko jarduera gastronomiko eta enologikoak balioesten dituzte • Valoran las actividades gastronómicas y enológicas en el destino

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

erosketak egitea (% 70,6), mendialdean ibiltzea (% 58,1), senideak edo lagunak bisitatzea (% 55,8), kultura-bisitak egitea (% 52,9), hondartzara joatea (% 40,9), jarduera gastronomikoak egitea (% 54,4) eta kopak hartzera joatea (% 36,2). ir de compras (70,6%), pasear por el campo (58,1%), visitar a familiares o amigos (55,8%), realizar visitas culturales (52,9%), ir a la playa (40,9%), disfrutar de actividades gastronómicas (54,4%) y salir de copas (36,2%).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

erosketak egin (% 84,5), bisita kulturalak egin (% 82,4), jarduera gastronomikoak egin (% 63,5), mendialdean ibili (% 46,6), kopak hartzera joan (% 44,2) eta senideak edo lagunak bisitatu (% 35,2). ir de compras (84,5%), realizar visitas culturales (82,4%), actividades gastronómicas (63,5%), pasear por el campo (46,6%), salir de copas (44,2%) y visitar a familiares o amigos (35,2%).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura