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• Tokiko erakundeek ere —probintziakoak, eskualdekoak, mankomunitatekoak eta udalerrikoak, besteak beste— eratu dituzte beren lurralde-esparruko turismoa kudeatzeko erakundeak, zenbait helburu lortzeko; hala nola hauek: turismoa sustatzea, gainerako administrazioekiko eta sektore pribatuarekiko lankidetzan jardutea eta beren eremu geografikoko turismo-baliabideak balioztatzea. • Las entidades locales, entre las que se incluyen la provincia, la comarca, la mancomunidad y el municipio, entre otras, también han desarrollado órganos que gestionan el turismo en su ámbito territorial para alcanzar una serie de objetivos, de entre los que destacan la promoción del turismo, la colaboración con el resto de administraciones públicas y el sector privado y la puesta en valor de los recursos turí­sticos de su área geográfica.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazio turistikoei dagokienez autonomia-erkidegoen artean aldeak handiak badira, zer esanik ez tokiko erakundeen artean; beraz, are zailagoa da haietako bakoitzaren azterketa global bat egitea. Si en el caso del ámbito autonómico las diferencias entre las administraciones turí­sticas podían ser importantes, en el caso de las entidades locales se convierten en gigantescas, por lo que aún resulta más difí­cil hacer un análisis global de cada una de ellas.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Azterketa horrekin hasi aurretik, ordea, gogora ekarri behar dugu 7/1985 Legea, 1985eko apirilaren 2koa, Tokiko Erregimenaren Oinarriak Arautzen dituena, zeinak tokiko erakundetzat hartzen baititu, besteak beste, udalerriak, probintziak, uharteak (Balearretan eta Kanarietan), eskualdeak eta udalerrien mankomunitateak. Antes de comenzar con este análisis, debemos recordar que la Ley 7/1985, de 2 de abril, Reguladora de las Bases del Régimen Local, considera entidades locales, entre otros, a los municipios, la provincia, la isla en los archipiélagos balear y canario, la comarca y la mancomunidad de municipios.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Tokiko erakundea ordezkatzea parte hartu behar duen sustapen-ekintza guztietan, hala nola azoka turistikoak, workshopak eta abar. • Representar a la entidad local en todas las actividades promocionales en que deba estar presente, como ferias turí­sticas, workshops, etc.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Tokiko erakundetzat hartzen diren beste erakunde batzuk: _________________(e)ko _________________, _________________ eta _________________. Otros organismos considerados entidades locales son los _________________ y las _________________ y _________________ de _________________.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Tokiko erakundeek ere —probintziakoak, eskualdekoak, mankomunitatekoak eta udalerrikoak, besteak beste— eratu dituzte beren lurralde-esparruko turismoa kudeatzeko erakundeak, zenbait helburu lortzeko; hala nola hauek: turismoa sustatzea, gainerako administrazioekiko eta sektore pribatuarekiko lankidetzan jardutea eta beren eremu geografikoko turismo-baliabideak balioztatzea. • Las entidades locales, entre las que se incluyen la provincia, la comarca, la mancomunidad y el municipio, entre otros, también han desarrollado órganos que gestionan el turismo en su ámbito territorial, para alcanzar una serie de objetivos de entre los que destacan la promoción del turismo, la colaboración con el resto de administraciones públicas y el sector privado y la puesta en valor de los recursos turí­sticos de su área geográfica.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura