baliabide turistiko Bilatu baliabide turistiko testuinguru gehiagotan

1
baliabide turistiko > recurso turístico (12 testuinguru)
eu testuak es testuak
Turismo-baliabide motak Tipos de recursos turí­sticos

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

beraren baliabide turistikoek erakarrita, turista-korronte bat hartzen duen herrialdea. aquel paí­s que recibe una corriente de turistas atraí­dos por los recursos turí­sticos que este ofrece.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

korronte turistikoak erakartzeko behar diren elementuak (baliabide turistikoak) dituen espazioa, eta, halaber, hara joateko, han mugitzeko eta hartaz gozatzeko aukera ematen duena (enpresa eta azpiegitura turistikoak). espacio que cuenta con los elementos necesarios para la atracción de corrientes turí­sticas (recursos turí­sticos) y para su acceso, desplazamiento y disfrute en dicho espacio (empresas e infraestructuras turí­sticas).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Hala, eskulangintza, tradizioak, festak, folklorea eta abar eremu jakin batzuetako baliabide turistiko gisa ari dira berreskuratzen, turisten gozagarri. Nos referimos a todos aquellos elementos como la artesanía, las tradiciones, las fiestas, el folclore, etc., que por ser recursos turí­sticos de determinadas zonas están siendo recuperados para su disfrute por el turista.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Baina eskaintza turistikoa zehatz-mehatz definitzeko, ez da nahikoa eskaintzen diren zerbitzuak kontuan hartzea; beste elementu batzuk ere hartu behar dira aintzat, hala nola zerbitzu horiek eskaintzen dituztenak (turismo-enpresak), elementu erakargarri nagusiak (baliabide turistikoak) eta turismo-sektorea garatzeko nahitaezkoak diren oinarrizko elementu batzuk (azpiegitura turistikoak). Pero, para la definición exacta de oferta turí­stica, no solo deben incluirse los servicios que se prestan, sino también otros elementos como los prestadores de estos servicios (empresas turí­sticas), los elementos principales de atracción (recursos turí­sticos) y una serie de elementos básicos sin los cuales no podría desarrollarse el sector turí­stico (infraestructuras turí­sticas).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Baliabide turistikoak Recursos turí­sticos

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Baliabide turistikoa: Recurso turí­stico:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Dagozkion sustapen-lanak egiteko, TURESPAÑAk webgune bikain bat sortu du eta mantentzen du (www.spain.info). Han, informazio osoa eta eguneratua ematen du zenbait turismo-gai interesgarriri buruz: baliabide turistikoak, ostatuak, Espainiako destinoetan egin litezkeen jarduerak, Espainiara bidaiatzeko aholku praktikoak eta abar. Para cumplir las labores de promoción que tiene asignadas, TURESPAÑA ha creado y mantiene una extraordinaria web (www.spain.info) con información completa y actualizada de interés turí­stico sobre diversas cuestiones como recursos turí­sticos, alojamientos, actividades que se pueden realizar en los diferentes destinos españoles, consejos prácticos para viajar a España, etc.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

• Administrazio turistikoaren esparru geografikoko baliabide turistikoei balioa ematea, eta haiek indartzea eta sustatzea. • Poner en valor, potenciar y promocionar los recursos turí­sticos en el ámbito geográfico de la administración turí­stica.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Baliabide turistikoak balioztatzea da autonomia-erkidegoen egitekoetako bat. La puesta en valor de recursos turí­sticos es una de las funciones de las comunidades autónomas.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura