pista interior Bilatu pista interior testuinguru gehiagotan

1
barnealdeko pista > pista interior (15 testuinguru)
eu testuak es testuak
Barnealdeko pista, kaiola eta arrabolekin, gorputz bakar gisa ateratzen da; multzo horri "kono" deritzo. La pista interior, con la jaula y los rodillos, se extrae en un solo cuerpo; este conjunto recibe el nombre de “cono”.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

18. irudia Errodamendu orraztuna, barnealdeko pista desmuntatua Fig. 18 Rodamiento de agujas con su pista interior desmontada

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Adibidez, errodamendua makina baten gorputzean sartuta baldin badago eta biraka ari den ardatza bati eusten badio, ahokadura estua barnealdeko pistarena izango da (30. irudia). Así­, por ejemplo, si el rodamiento está introducido en el cuerpo de una máquina y sustenta un árbol que gira a unas determinadas revoluciones, el ajuste apretado será el correspondiente a la pista interior (fig. 30).

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Barnealdeko pistak ahokadura lerrakorra izango du. La pista interior tendrá un ajuste deslizante.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Biraketa-higidura ardatz horietan gauzatzen da; horregatik, interferentzia-ahokadura errodamenduen barnealdeko pistan egongo da. El movimiento de rotación se materializa en estos ejes, por lo que el ajuste por interferencia estará presente en la pista interior de los rodamientos.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Errodamendua tamaina txiki edo ertainekoa denean eta ahokadura estua barnealdeko eraztunaren eta ardatzaren artean dagoenean, ateragailu konbentzional bat erabiliko dugu, eta haren hankak errodamenduaren barnealdeko pistan bermatuko dira (32. irudia). Cuando el tamaño del rodamiento es pequeño o mediano y el ajuste apretado se encuentra entre el aro interior y el eje, emplearemos un extractor convencional, cuyas patas se apoyarán sobre la pista interior del rodamiento (fig.32).

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Aurreko sistema guztiek balio ez badute eta barnealdeko pista erabili behar badugu, pista hori biratuz joan behar dugu errodamendua atera ahala, kalterik ez egiten saiatzeko, nahiz eta jakin metodo hori ez dela gomendagarria, errodamendua hondatzeko arriskua baitu. Si todos los sistemas anteriores no sirven y tenemos que incidir sobre la pista interior, debemos ir girándola a medida que vamos extrayendo el rodamiento con el fin de intentar no dañarlo, a sabiendas de que este método no es el recomendado, ya que se corre el riesgo de arruinar el rodamiento.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Errodamendua txikia bada, prentsa eta muntatze-zorro batekin sartuko dugu, edo mailuarekin kolpe sendoak emanez errodamenduaren barnealdeko pistan bermatzen den zorro horretan. Si se trata de un rodamiento pequeño, lo introduciremos con una prensa y un casquillo de montaje o mediante golpes firmes de martillo sobre este casquillo que reposa en la pista interior del rodamiento.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Tamaina handiagoa denean, errodamenduaren barnealdeko pistaren bi erdiak berotu behar dira. Cuando el tamaño es mayor, se procederá a calentar las dos mitades de la pista interior del rodamiento.

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak

Hasteko, barnealdeko pista sartzen da, modu uniformean presioa eginez haren perimetro osoan, eta, behin muntatuta dagoela, kanpoaldeko eraztuna jartzen da (50. irudia). Primero se mete la pista interior, presionando uniformemente sobre todo su perí­metro, y, una vez montada, se coloca el aro exterior (fig. 50).

Materiala: Muntaia- eta mantentze-lan mekanikoak