soineko Bilatu soineko testuinguru gehiagotan

1
soineko > vestido (2 testuinguru)
eu testuak es testuak
ispilu handi bat, helduen arropa (alkandorak, soinekoak, zapatak), osagarriak (lepokoak, gerrikoak, gorbatak, musuzapiak, txanoak, poltsak), ileordeak, makillaje-kaxa bat, arropa gordetzeko kutxa handi bat, esekitegiak, gurasoek emandako hainbat pertsonaiaren mozorroak (magoak, printzesak, piratak...). un espejo grande, ropa de adulto (camisas, vestidos, zapatos), complementos (collares, cinturones, corbatas, pañuelos, gorros, bolsos), pelucas, caja de maquillaje, un baúl grande para guardar la ropa, percheros, disfraces de diferentes personajes aportados por los padres (magos, princesas, piratas...).

Materiala: Jolasaren metodologia

Txoko honek elkarreragina eta elkarlana bultzatzen ditu, gehienetan laguntza behar baitute soinekoaren kremailera igotzeko edo praken uhala ongi jartzeko. Este rincón estimula la interacción y la cooperación ya que la mayoría de veces necesitan ayuda para poderse subir la cremallera del vestido o ponerse bien la correa del pantalón.

Materiala: Jolasaren metodologia

soineko > vestido (3 testuinguru)
eu testuak es testuak
Makillajea egiteko, alkandora botoiduna janztea komeni da, soinekoa janztean makillajea honda ez dadin. La prenda mas apropiada para realizar el maquillaje es una camisa con botones para evitar el deterioro del maquillaje al ponerse el vestido.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Soinekoak eskotea badu eta andregaiaren azalaren tonua ez bada uniformea, eman makillajea agerian dauden guneetan (arropa zikintzen ez duen produktua, esaterako, pan-cakea). En el caso de que el vestido sea escotado y la novia no tenga un tono de piel uniforme, se le aplicará maquillaje en la zona visible (producto que no manche la ropa, por ejemplo, pancake)

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Nire ustez beharrezkoa da gauzak erraztea eta. Jarduera txiki bat egingo dugu erreferentzia moduan modeloaren arroparen kolorea hartuta, eta kontraste desegokirik ez egiten saiatuko gara; adibidez, soineko gorria/ezpain laranjak edo tonu berdeko arropak/begiak tonu urdinetan. Pienso que es necesario simplificar las cosas y para ello realizaremos el pequeño ejercicio de tomar como punto de referencia el color del vestuario de la modelo, evitando caer en contrastes desafortunados como por ejemplo vestido en tono rojo/color de labios naranja, o bien vestuario en tonos verdes/colorido de ojos en tonos azules.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

soineko > vestido (1 testuinguru)
eu testuak es testuak
Adibidez, zetazko soineko baten argazkia ukitzen badugu, ez dugu lortuko ehun hori ukitzearen plazera, ikusizko edukiak adierazten duen bezala. Por ejemplo, si tocamos una foto de un vestido de seda, no obtenemos el placer de tocar esa tela, tal y como "promete" el contenido visual.

Materiala: Irudia

soineko > vestido-pantalón (17 testuinguru)
eu testuak es testuak
Cristobal Balenciaga traje jakadunengatik eta egitura ederreko berokiengatik egin bazen ere ospetsua, parpailazko soineko ederren maisu handia izan zen. Soineko haien teknikak, arintasunak, soiltasunak, gaur egun oraindik ere amets eginarazten digute. Bolante hain arinek, inkrustazio ia ikusezin horiek, goretsi egiten dute parpaila eta horiexek eman diote gaur egun duen izena eta ospea. Balenciagak talentu ohiz kanpokoaz landu zituen bere soineko guzti-guztiak, bai guipure parpailen bitartez -beteagoak baina diseinu grafikoagokoak-, bai tul finen edo Chantilly parpaila arinaren bitartez. Conocido por sus trajes de chaqueta y sus abrigos de tan bella construcción, Cristóbal Balenciaga fue también el maestro indiscutible de maravillosos vestidos de encaje. La técnica, la ligereza, la simplicidad que desplegaban, hacen aún soñar. Esos volantes tan ligeros, esas incrustaciones casi invisibles sublimaban el encaje y le atribuyeron el reconocimiento del que goza. Ya sea mediante el encaje, más cargado en el diseño pero más gráfico, o mediante el tul vaporoso o el encaje Chantilly tan ligero, Balenciaga trató cada uno de sus vestidos con un talento extraordinario.

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 4. - Soineko "ijitoetako" bat, 1940ko hamarraldia. Cat. 4 - Uno de los primeros vestidos "gitanos", años 1940.

Materiala: Ehungintza liburuak

Eromena litzateke Balenciagak parpailarekin edo tularekin sortu zituen lanak zerrendatzea, ugariak baitira. 1950eko neguko bildumarako, esate baterako, hirurogeita hamaika modelotatik hogeita bederatzik zituzten aipatutako osagaiak, eta 1950eko udaberrian laurogeita hamalautik hamaseik. Belle-Epoque deituan bezala, Cristobal Balenciagak jantzi mota guztietan, goizetik gauerako jantzietan, erabili zituen parpailak. Era horretara, goizerako, parpaila brodatu estu bat jartzen da janzki baten alkandoran; mohair artilearekin, berriz, 1952an arratsalderako multzo erdi estuetarako ehuna bihurtzen da. Bai arratsalderako bai gauerako Balenciagak "Chantilly oso fina erabiltzen du, eta hori kolore delikatuez, arrosa koloreez, grisez edo beltzez zipriztintzen ditu soinekoak". 1950eko udan, Balenciagak parpailadun galtza batzuk diseinatu zituen, pixkagatik gainditu zituztenak arratsalderako krepezko soinekoak, bizkar irekikoak. 1962an galtza horiek berak panti bihurtu ziren (26. or. il.). 1920ko ha Sería una locura intentar enumerar las creaciones con encaje o con tul del modisto, puesto que son muy numerosas. Citaremos, por ejemplo, para la colección de invierno de 1950, veintinueve modelos de setenta y uno, y en la primavera de 1950 dieciséis de noventa y cuatro. Como en la Belle-Epoque, Cristóbal Balencíaga lo utiliza para conjuntos que van desde la mañana hasta la noche. De esta manera, para la mañana, se coloca un estrecho encaje bordado en una blusa de un traje, mientras que, confeccionado con lana mohair, el encaje se convierte en 19523 en la tela de conjuntos semi-ajustados para la tarde. Para la tarde y para la noche, Balenciaga utiliza siempre "Chantilly extremadamente fino, que salpica los vestidos de un rubio delicado, de rosa, de gris o de negro. En el verano de 1950, Balenciaga diseña un pantalón con encaje, que apenas supera el vestido de crepé con la espalda abierta para la tarde. En 1962, ese pantalón se transforma en pantis (il. p. 26). La tónica, de moda en los

Materiala: Ehungintza liburuak

Balenciagak parpaila mota guztiak zituen gogoko, hasi finenetatik eta parpail-dukesak gogorarazten dituen lodienetara. Salbuespen gisa, Balenciagak XIX. mendean eskuz egindako Chantilly parpailak ebaki zituen, esaterako, 1946. urteko soineko baten xala apaintzen duten irudien antzera (49. or. il.) edo desfileko eskularru bihurtu zuen beste bat, ezin berregin diren piezak. Balenciaga aprecia todos los tipos de encaje, desde los más finos hasta los más gruesos que evocan al encaje duquesa. Excepcionalmente, Balenciaga cortó encajes Chantilly hechos a mano del siglo XIX, como los motivos del chai que adornan un vestido de 1946 (il. p. 49) o ese otro que transformó en guantes de desfile, piezas imposibles de reproducir idénticamente.

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 41. - Soineko honetan eskuz margotutako apaingarri guztiak lokarri fin batez brodatuta daude. Cat. 41 - Todos los motivos pintados a mano en este vestido están bordados con un cordón fino.

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 46. - Soineko honen parpailezko apaingarria 1959. urtetik aurrera egindako hainbat modeloetan aurki daiteke. Parpailaren xehetasuna. Cat. 46 - El motivo de encaje de este vestido se encuentra en varios modelos realizados a partir de 1959. Detalle del encaje.

Materiala: Ehungintza liburuak

1950 Traje estu jakadunak. Meloi mahuka. Globo formako soinekoak. Gaueko soinekoak, saten zuriz eta azabatxez brodatutako parpailarekin. Eskularruak, boleroak, kapak eta soineko parpailadunak. 1950 Trajes de chaqueta ajustados. Manga melón. Vestidos globo. Vestido de noche en satén blanco y encaje bordado de azabache. Guantes, boleros, capas y vestidos con encaje.

Materiala: Ehungintza liburuak

1954 Lepo handrko berokia. Beroki militarra. Gaueko kapela, tulezkoa. Gauerako, orkatilerainoko soinekoak, urre koloreko soineko izardunak eta tulezko ehun tolesdunez eta brodatutako zintez osatuak. 1954 Abrigo de cuello grande. Abrigo militar. Sombrero de noche en tul. Para la noche, vestidos largos hasta el tobillo, vestidos bordados con estrellas doradas y equipados de tejidos plisados de tul y de cintas bordadas.

Materiala: Ehungintza liburuak

71b- Bildumaren marrazkia bezeroarentzat: soineko bera eta erakuskaria ingelesezko deskribapenarekin. Archives Balenciaga, Paris. 71b- Ilustración de colección para dienta: mismo vestido y muestra con descripción en inglés. Archives Balenciaga, París.

Materiala: Ehungintza liburuak

75- Faktura, 1946-6-25ekoa, satinezko soineko batena, Brossin (de Mere) andrearentzat, Archives Balenciaga, Paris. 75- Factura del 25-6-1946 de un vestido de satén destinado a la señora Brossin (de Méré), Archivos de Balenciaga, París.

Materiala: Ehungintza liburuak

soineko > vestido (32 testuinguru)
eu testuak es testuak
h) Parpaila arrosa argia, bi proposamenekin, batetik soinekoarentzat: parpaila brodatua, beira distiratsuko zeluloidez egindako lore sortekin, orrixka gainean, sarriak, arrosa argia, errafia arrosa, fantasiazko perlak. Bestean, kaparentzat, parpaila moztua organtza arrosako ehunaren gainean aplikatua. h) Eacaje rosa palido con dos propuestas. Por un lado para el vestido: encaje bordado con ramos de flores en celuloide de cristal lustrado, sobre laminilla. tupidos rosa claro, rafia rosa, perlas de fautasia. En la otra, para la ( capa, encaje recortado aplicado sobre fondo de tela de organza rosa.

Materiala: Ehungintza liburuak

9- Gaueko soineko luzea eta boleroa, 1947ko uda, satin zuria, marfil koloreko parpailazko apaingarriak. Gerruntze-soinekoa, kanpai formako gona; mahuka motzeko boleroa. Erosia. CDM 996.55.1, Calais. 9- Vestido de noche largo y bolero, V 1947, satén blanco, apliques de encaje marfil. Vestido-corpino, falda campana; bolero de manga corta. Adquisición. CDM 996.55.1, Calais.

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 60. - Gaueko trajea, eraldagarria: gaineko gona, gerrian lotua, kapa bihurtzen da, eta horrela ezkutatzen da hodi formako soinekoaren goiko aldea, 1956. Cat. 60 - Traje de noche transformable: la sobre-falda, atada al talle, se transforma en capa, escondiendo la parte de arriba del vestido de tubo, 1956.

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat 44. - Philippe Pottier-en argazkia, L’Officiale, aldizkarian 1957. urtean argitaratua, baby doll soinekoaren modeloaren gerriaren fintasuna azpimarratzen du Cat. 44a - La foto de Philippe Pottier publicada en L’Officiale, en 1957 subraya la finura del talle de la modelo con el vestido baby doll.

Materiala: Ehungintza liburuak

1957 Lepo oso handiak eta gona oso motzak. Zaku-soinekoa. Parpailazko baby doll erako soinekoa. 1957 Cuellos muy grandes y faldas muy cortas. Vestido saco. Vestido baby doll de encaje.

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 68. - Chantilly parpailaren xehetasuna, gaueko soineko batean, 1946. Cat. 68 - Detalle del encaje de Chantilly aplicado sobre un vestido de noche, 1946.

Materiala: Ehungintza liburuak

1958 Beroki alderanzgarriak. Gerria markatua eta nabarmendua. Gaueko soinekoak, indioilar motako dindirriarekin, beste batzuk printzesa lineakoak. 1958 Abrigos reversibles. Talle mareado y realzado. Vestidos de noche en cola de pavo, otros de línea princesa.

Materiala: Ehungintza liburuak

45- Koktelerako soinekoa, babydoll, 1964ko U, parpaila more lakatua, pentsamenduen irudiak, 2 bolanterekin. Satin gorriko zerrenda, korapilatua, hondoa bolantearekin. Bolduc: HSA Balenciaga (tailerra), Susan eta Guibert. Archives Balenciaga, Paris. (66 eta 81. orr.) 45- Vestido de cóctel, babv doll, V 1964, encaje violeta lacado, motivos de pensamientos, con 2 volantes. Cinta de satén rojo anudada, fondo con volante. Bolduc: USA Balenciaga (taller), Susan y Guibert. Archives Balenciaga, Paris. (p. 66 y 81)

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 56. - Gerruntze tolesdunak, festarako soineko honetan, 1795ean modan zen "gortina" erako gerruntzeak ekartzen ditu gogora, gona jasoek XVIII, mendeko modak eta parpaila beltzeko bolanteek Goyak margotzen zituen emakume dotoreak, 1951. Cat. 56 -El corpiño plisado de este vestido de fiesta evoca los corsés "en cortina" de moda en 1795, su falda recogida las modas del siglo XVIII, y su volante de encaje negro las vestimentas que llevaban las elegantes pintadas por Goya, 1951.

Materiala: Ehungintza liburuak

1952 Traje jakadun erdi-estuak, lepo eskotedunekin. Artilezko parpaila egunez jartzeko. Marinel blusak, estolak eta gaueko soinekoak, parpailekin. 1952 Trajes de chaqueta semi-ajustados, cuellos escotados. Encaje de lana para el día. Marineras, estolas y vestidos de noche con encaje.

Materiala: Ehungintza liburuak