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Ponparen gorputzaren gainean (8.44 irudia) muntatu ohi da, eta kontrol-palanka kapsula termostatiko batek (8.44A irudia) kontrolatzen du. Motorraren likido hozgarriaren tenperaturan egoten da kapsula hori. Va montado sobre el cuerpo de la bomba (figura 8.44) y está formado por una palanca de control que puede ser mandada por una cápsula termostática (figura 8.44A), la cual está sometida a la temperatura del lí­quido refrigerante del motor.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Kontrol-palanka Palanca de control

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Kontrol-palanka (ez da ikusten 8.45 irudian) ardatz batek (1) lotzen du barne-palankarekin (2), non, posizio eszentrikoan, errotula bat (3) dagoen. Arrabol-eraztunari (4) eragiten dio errotulak, luzetarako arteka baten bidez (5). La palanca de control (invisible en la figura 8.45) está unida por un árbol (1) a la palanca interior (2), en la que va dispuesta, en posición excéntrica, una rótula (3) que actúa sobre el anillo de rodillos (4) a través de una ranura longitudinal (5).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Kontrol-palankaren edozein mugimenduk birarazi egiten ditu ardatza, barne-palanka eta errotula, eta, ondorioz, aldatu egiten da arrabol-eraztunaren posizioa. Cualquier movimiento de la palanca de control hace girar al árbol, la movimiento de la palanca" target="_blank">movimiento de la palanca interior y la rótula, lo que acarrea un cambio de posición en el anillo de rodillos.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Motorra hotz baldin badago, uzkurtu egiten da kapsula, eta, ondorioz, kontrol-palankaren biraketak aitzinamendu-posiziorantz eramaten du eraztuna. Si el motor está frí­o, la cápsula se contrae de tal forma que el giro de la palanca de control lleva al anillo hacia la posición de avance.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Motorraren tenperatura igo ahala, dilatatuz doa kapsula; hori dela eta, hasierako posiziora itzultzen da, pixkanaka, kontrol-palanka, eta berekin eramaten du, aitzinamendu nulurantz, arrabol-eraztuna. A medida que el motor sube de temperatura, la cápsula se va dilatando, con lo que la palanca de control va recuperando paulatinamente su posición inicial y llevando con ella al anillo de rodillos hacia avance nulo.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Kontrol-palankak errotula bat du goiko muturrean (8.46 irudia). Para ello, la palanca de control dispone de una rótula en su extremo superior (figura 8.46).

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Motorra hotz dagoela, kapsula termostatikoak kontrol-palanka higiarazten duenean, errotula horrek azeleragailuko aginte-palankari presioa egiten dio eta biraketa-erregimena apur bat igoarazten du; ondorioz, egonkorrago funtzionatzen du motorrak. Con el motor frí­o, cuando la palanca de control es desplazada por la cápsula termostática, esta rótula presiona contra la motor frí­o, cuando la palanca" target="_blank">motor frí­o, cuando la palanca de mando del acelerador aumentando ligeramente el régimen de giro, con lo que se consigue un funcionamiento más estable del motor.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak