ibilbide baliagarri Bilatu ibilbide baliagarri testuinguru gehiagotan

1
ibilbide baliagarri > carrera útil (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
Ibilbide baliagarria Carrera útil

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

C fasea. Ibilbide baliagarria, non zilindroaren barruan presioa igo egiten den, adierazten du. Fase C. Representa la útil" target="_blank">carrera útil, durante la cual aumenta la presión en el interior del cilindro.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

D fasea. Ibilbide baliagarriaren amaiera da, enboloko arrapala inklinatuaren goiko ertza aginte-sabaizuloarekin komunikatzen baita. Fase D. Es el fin de la útil" target="_blank">carrera útil, ya que la arista superior de la rampa sesgada del émbolo comunica con la lumbrera de mando.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Erregulazio-hagaxkak aldarazten du enboloaren ibilbide baliagarria eta, ondorioz, injektatutako emaria. Es la varilla de regulación la que puede variar la útil" target="_blank">carrera útil del émbolo y, por tanto, el caudal inyectado.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Oharra: enboloa 9 mm higitzen da, beti (ibilbide osoa, alegia); h1-i buruz ari garela, ordea, esan nahi du desplazamendu hori (4,5 mm) egiten duen bitartean Oharra: enboloa 9 mm higitzen da, beti (ibilbide" target="_blank">Oharra: enboloa 9 mm higitzen da, beti (ibilbide baliagarria dagoela (erregai-injekzioa). Nota: realmente el émbolo siempre se desplaza los 9 mm, o sea, lo que es una carrera total, pero cuando nos referimos a h1 quiere decir que mientras realiza ese desplazamiento (4,5 mm) hay sea, lo que es una carrera" target="_blank">sea, lo que es una carrera útil (inyección de combustible).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Erregulazio-hagaxkaren edozein mugimenduk du eragina injektatutako emarian, ponparen enboloa birarazten baitu, eta, ondorioz, aldaketa bat eragiten ibilbide baliagarrian. Cualquier movimiento de la varilla de regulación tiene influencia en el caudal inyectado, ya que, como es sabido, hace girar el émbolo de la bomba provocando una variación de la útil" target="_blank">carrera útil.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Erralentian egiten den erregimen-aldaketa orok aldarazi egiten du ibilbidea (b) eta, ondorioz, ibilbide baliagarria (h2). Cualquier variación de régimen dentro del ralentí­ hace modificar la carrera (b) y, por tanto, la carrera útil (h2).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak