erregai-injekzio Bilatu erregai-injekzio testuinguru gehiagotan

1
erregai-injekzio > inyección de combustible (5 testuinguru)
eu testuak es testuak
Espeka-ardatzaren itzuli bakoitzeko (birabarkiaren bi bira), bonbaren enboloa bultzatzeko lau ibiltarte osatzen dira eta, horrenbestez, lau erregai-injekzio. Por cada vuelta del árbol de levas (dos vueltas del cigüeñal) se realizan cuatro carreras impelentes del émbolo de la bomba y, por lo tanto, cuatro inyecciones de combustible.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Errekuntza-ganberako gune berean izaten da, beti, erregai-injekzioa; hori dela eta, injekzio-sistemak luzatu egin behar du injekzioa, beti aire puruan egin dadin. La inyección de combustible se produce siempre en el mismo punto del interior de la cámara de combustión; debido a esto, el sistema de inyección deberá prolongar la inyección para que esta se produzca siempre sobre aire puro.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Zergatik aldatu behar da erregai-injekzioaren momentua? ¿Por qué hay que variar el momento de la inyección de combustible?

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Oharra: enboloa 9 mm higitzen da, beti (ibilbide osoa, alegia); h1-i buruz ari garela, ordea, esan nahi du desplazamendu hori (4,5 mm) egiten duen bitartean ibilbide baliagarria dagoela (erregai-injekzioa). Nota: realmente el émbolo siempre se desplaza los 9 mm, o sea, lo que es una carrera total, pero cuando nos referimos a h1 quiere decir que mientras realiza ese desplazamiento (4,5 mm) hay carrera útil (inyección de combustible).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Horra zilindroan erregai-injekzioa abiarazten duen lehen urratsa. Este es el primer paso que desencadena la inyección de combustible en el cilindro.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak