presión residual Bilatu presión residual testuinguru gehiagotan

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eu testuak es testuak
Motorra 30 ºC-ra iristean edo aurrez ezarritako denbora-tartea igarotzean, KUEk utzi egiten dio aire sekundarioaren ponpako errelea eta elektrobalbula kitzikatzeari; hortaz, kasu honetan, ihes-gasen hondar-presioak bakarrik eragiten dio balbula konbinatuari. Presio horrek berak edukitzen du itxita aipatutako balbula. Cuando el motor alcanza los 30 ºC o transcurre el tiempo predeterminado, la UEC deja de excitar tanto el relé de la bomba de aire secundario como la electroválvula y, en este caso, la única presión que actúa sobre la válvula combinada es la presión residual de los gases de escape, que contribuye a mantener cerrada dicha válvula.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Hondar-presioa eta ebaketa-presioa Presión residual y presión de corte

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Motorra bero dela kontrol-presioa aztertzeko erabilitako prozedura bera erabili behar da hondar-presioaren proba egiteko, eta hura egin ondoren egin behar da. La prueba de presión residual debe realizarse en las mismas condiciones que vimos para la comprobación de la presión de control con el motor caliente y se efectuará después de realizar esta.

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Hondar-presioa Presión residual

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Ponpa gelditu ondoren hondar-presioak fabrikatzaileak agindutako balioaren (3 kg/cm2) azpitik jarraitzen badu, aldatu egin behar da metagailua. Si al parar la bomba, la presión residual se mantiene por debajo del valor indicado por el fabricante (en este caso 3 kg/cm2), se debe sustituir el acumulador.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Hondar-presioak behera egiten badu, ihesa ponparen euste-balbulak dagoen seinale. Si la presión residual desciende es debido a que la fuga se encuentra en la válvula antirretorno de la bomba.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Aldiz, itzulerako hodia buxatu arren hondar-presioak ez badu behera egiten, ihesa sistemaren presioa erregulatzeko balbulan dagoen seinale. Por el contrario, si al taponar el retorno la presión residual no desciende, la fuga está en la válvula del regulador de presión del sistema.

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