chantilly Bilatu chantilly testuinguru gehiagotan

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chantilly > chantilly (5 testuinguru)
eu testuak es testuak
Pastel-krema, gurin-krema, chantillya, gorringoak eta souffleak aromatizatzeko. Para aromatizar crema pastelera, de mantequilla, chantilly, yemas, soufflés.

Materiala: Gozogintza

Hori da postrearen benetako krema, baina orain chantilly, sabayon edo hainbat mousse-rekin betetzen da pastela. Esta es la autentica crema del postre aunque actualmente se rellena el pastel con chantilly, sabayon o mousses diversas.

Materiala: Gozogintza

limoizko izozkiak estali eta chantillyaz apaintzen da. se cubre con helado de limón y se adorna con chantilly.

Materiala: Gozogintza

Kopa erdia limoizko izozkiaz betetzen da, curaí§aoz beratutako melokotoi-salpikoiaz estali, chantillyaz apaindu eta gerezi bat ezartzen da erdian. Se llena la mitad de la copa con helado de limón, se cubre con salpicón de melocotón macerado al curaí§ao, se adorna con chantilly y se coloca una cereza en el centro.

Materiala: Gozogintza

Kopa marrubizko izozkiaz betetzen da, gainean ur irakinetan egindako melokotoia azukre banillatuarekin eta oso hotza ezartzen da eta, alderantziz ezarrita, hutsunea chantillyaz eta marrubi batzuez betetzen da. Se llena la copa con helado de fresas, se coloca encima medio melocotón escalfado con azúcar vainillado y muy frí­o y colocado al revés, se rellena el hueco de este con chantilly y algunas fresas.

Materiala: Gozogintza

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chantilly > chantilly (3 testuinguru)
eu testuak es testuak
Kat. 68. - Eskuz egindako parpailazko lepoa, Chantilly motakoa, jostunarena. Cat. 68 - Cuello de encaje hecho a mano, tipo Chantilly, que perteneció al modisto.

Materiala: Ehungintza liburuak

Eromena litzateke Balenciagak parpailarekin edo tularekin sortu zituen lanak zerrendatzea, ugariak baitira. 1950eko neguko bildumarako, esate baterako, hirurogeita hamaika modelotatik hogeita bederatzik zituzten aipatutako osagaiak, eta 1950eko udaberrian laurogeita hamalautik hamaseik. Belle-Epoque deituan bezala, Cristobal Balenciagak jantzi mota guztietan, goizetik gauerako jantzietan, erabili zituen parpailak. Era horretara, goizerako, parpaila brodatu estu bat jartzen da janzki baten alkandoran; mohair artilearekin, berriz, 1952an arratsalderako multzo erdi estuetarako ehuna bihurtzen da. Bai arratsalderako bai gauerako Balenciagak "Chantilly oso fina erabiltzen du, eta hori kolore delikatuez, arrosa koloreez, grisez edo beltzez zipriztintzen ditu soinekoak". 1950eko udan, Balenciagak parpailadun galtza batzuk diseinatu zituen, pixkagatik gainditu zituztenak arratsalderako krepezko soinekoak, bizkar irekikoak. 1962an galtza horiek berak panti bihurtu ziren (26. or. il.). 1920ko ha Sería una locura intentar enumerar las creaciones con encaje o con tul del modisto, puesto que son muy numerosas. Citaremos, por ejemplo, para la colección de invierno de 1950, veintinueve modelos de setenta y uno, y en la primavera de 1950 dieciséis de noventa y cuatro. Como en la Belle-Epoque, Cristóbal Balencíaga lo utiliza para conjuntos que van desde la mañana hasta la noche. De esta manera, para la mañana, se coloca un estrecho encaje bordado en una blusa de un traje, mientras que, confeccionado con lana mohair, el encaje se convierte en 19523 en la tela de conjuntos semi-ajustados para la tarde. Para la tarde y para la noche, Balenciaga utiliza siempre "Chantilly extremadamente fino, que salpica los vestidos de un rubio delicado, de rosa, de gris o de negro. En el verano de 1950, Balenciaga diseña un pantalón con encaje, que apenas supera el vestido de crepé con la espalda abierta para la tarde. En 1962, ese pantalón se transforma en pantis (il. p. 26). La tónica, de moda en los

Materiala: Ehungintza liburuak

Arintasuna azpimarratzeko eta Balenciagaren hitzetan "bolante inteligenteak" sortzeko13, jostunek zurdazko zerrendak jartzen dituzte atzealdetik. Era horretara, soinekoek hegan egingo dutela ematen du. Berriz ere parpaila da ondoen erakusten dituena Goyaren efektu piktorikoak, esate baterako margolariak Karlos IV.aren familialaneko traje apartetan isuri zituen hondo beltz edo marroiaren gaineko distira urre-koloreak (45. or. il.). Parpailaren alderdi guztiak goresten dira horren erabileraren berezitasunari esker. Horren lekuko dira 1946ko bi soineko (28 or. il.), Valenciennesko txirikorda tolestuz apainduak; modu bertikalean jarrita, ezusteko erliebea ematen diote "estalaktita" edo kiribil horiei. Aipatzekoa da zeremoniako soinekoa, zeinetan lore sorta bakoitza bi toles solteen bitartez enkoadratuta ageri den (33. or. il.), edo 1957ko gaueko soineko bat, parpaila beltz izurdunarekin. Bolumena tolesen eta drapatuen bitartez ikusten da, baina jostunak "argalenentzat Point d'esprit tulean Para acentuar la ligereza y crear lo que Balenciaga llama “volantes inteligentes”, los modistos ponen bandas de crin a sus reversos. De esta manera, los vestidos parecen echar a volar. Una vez más, es el encaje (il. p. 46) el que mejor traduce los efectos pictóricos de Goya, como los brillos de oro sobre fondo negro o marrón que el pintor vertió sobre los suntuosos trajes de La familia de Carlos IV (il. p. 45). Todos los aspectos del encaje aparecen exaltados gracias a la originalidad de su utilización. Son muestra de ello dos vestidos de 1946 (il. p. 28), adornados con trenzado de Valenciennes fruncido que, dispuestos verticahnente, dan un relieve inesperado a esas ''estalactitas" o enroscamientos. Gabe citar también el vestido de ceremonia en el que cada ramo de flores está encuadrado por dos pliegues sueltos que se convierten en su encuadre (il. p. 33) o también un vestido de noche con encaje negro fruncido de 1957. El volumen se puede apreciar con los plisados y los chapeados, pero

Materiala: Ehungintza liburuak