martxa-abiadura Bilatu martxa-abiadura testuinguru gehiagotan

1
martxa-abiadura > velocidad de marcha (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Arazorik nagusiena birsorkuntza-tenperaturara iristea izaten da (abiadura-aldagailu automatikoko ibilgailuetan, batez ere), ihesa hoztu egiten baitu martxa-abiadurak. El principal problema es poder alcanzar la temperatura de regeneración (sobre todo con cambios automáticos) dado que la velocidad de marcha refrigera el escape.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Martxa-abiaduraren transmisorea Transmisor de velocidad de marcha

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Martxa-abiaduraren erreguladorea deskonektatzeko erabiltzen du informazio hori kontrol unitateak, baita azeleragailuaren pedala aztertzeko seinale gisara ere. Izan er, egoera normalean, bi pedal horiek ez dira aldi berean sakatzen. Esta información será usada por la centralita para desconectar el regulador de velocidad de marcha y como señal de comprobación del pedal del acelerador, ya que, en condiciones normales, estos dos pedales no se pisan al mismo tiempo.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Enbrage-pedala sakatu dela detektatzen badu KUEk, desaktibatu egiten du martxa-abiaduraren erreguladorea eta, gidatze normalean, joko du martxa-aldaketa bat egin behar dela; hori dela eta, egokitu egingo du tximeleta-irekiera egitekoa den martxa-aldaketara, ahalik eta leunena izan dadin. En caso de detectar que se ha pisado el pedal de embrague, la UEC desactivará el regulador de velocidad de marcha y, en conducción normal, interpretará que se va a realizar un cambio de marcha, con lo cual adaptará la apertura de mariposa al cambio de marcha que se vaya a realizar para producirlo a la mayor suavidad posible.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak