siesta

1
siesta > siesta (8 testuinguru)
eu testuak es testuak
Udalekuetan, ordutegi-eredua haurren beharrizanen araberakoa da. Hortaz, haurren adinak, lo-beharrak (hiru urteko ume askok siesta egiten dute) eta jateko orduek (batez ere taldeaz kanpoko pertsona batek egiten badu) baldintzatuko dute. El horario tipo de unas colonias está en función de las necesidades de los pequeños, por lo que en gran medida vendrá condicionado por la edad de los niños, la necesidad de horas de sueño (muchos niños de tres años duermen la siesta), y la hora en que sirven la comida (sobre todo si la realiza una persona externa al grupo).

Materiala: Jolasaren metodologia

Siestarik egiten du? -¿Hace la siesta?

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Siesta: Siesta

Materiala: Jolasaren metodologia

Ekintza-jarraibidea da pazientzia hartu eta ulertaraztea da egin nahi ez duten jarduera (ahia jan, siestara joan eta abar) berentzat onuragarria delako egin behar dutela. La pauta de acción es armarse de paciencia para hacerles entender que la actividad que rechazan (tomar una papilla, ir a hacer la siesta, etc.) debe hacerse porque es beneficioso para ellos.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Egunez zer jarduera (korrika egin, bazkaldu, jolastu, paseatu) eta gauez zer jarduera (jolastu, lo egin siesta egiten badugu, egunez lo egiten dugun arren) egiten ditugun ikustea. Ver qué actividades hacemos de día (correr, comer, jugar, pasear) y de noche (jugar, dormir, aunque si hacemos la siesta dormimos de día).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Siesta: Siesta:

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Egunero 1-3 orduko (siestak) bi loaldi egiten ditu. Tiene dos perí­odos de sueño de 1 a 3 horas diarias (siestas).

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Bazkaldu ondoren siesta egitea. Hacer la siesta después de comer.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna