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Horretarako, funtzio berriak dituzte, sentsoreek bidaltzen dizkieten seinaleen azterketan eta konparaketan oinarrituak. Horiez gain, badituzte beste autodiagnostiko-sistema batzuk ere (tradizionalak jada), eragingailuen elektrizitate-kontsumoa eta sentsoreetako seinaleen maila aztertzen dituztenak. Para esto, incorporan nuevas funciones basadas en el estudio y comparación de las señales entregadas por los distintos sensores, además de los ya tradicionales sistemas de autodiagnóstico por consumo eléctrico de actuadores y evaluación del nivel de las señales de los sensores.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Dezelerazio-fasean bakarrik egiten da autodiagnostiko hori, orduan desaktibatzen baita injekzioa. Izan ere, neurketan nahasketa eragingo luke injekzioak, orduan izaten baitu motorrak xurgatze-errendimendu handia. Este autodiagnóstico se ejecuta únicamente en la fase de deceleración, porque es cuando se desactiva la inyección, la cual sería una magnitud perturbadora para la medición, y por ser cuando el motor tiene un alto rendimiento de aspiración.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Autodiagnostiko-ekipoarekin aztertzen ditu kontrol unitateak sentsoreek jasotako seinaleak eta eragingailuei bidalitakoak, baita unitatearen beraren barne-funtzionamendua ere. La unidad de control dispone de autodiagnóstico, mediante el cual se pueden comprobar las señales recibidas de los sensores y las emitidas hacia los actuadores, así­ como el funcionamiento interno de la propia unidad.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak