Emaitzak: 5

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Mientras los niños romanos jugaban sobre todo con armas y soldados en miniatura, los griegos tenían muñecas de arcilla articuladas, canicas y tabas, objetos con ciertos movimientos mecáni-cos, juegos de azar, columpios y curiosamente peque-ñas vajillas y utensilios de casa. Haur erromatarrak armekin eta miniaturazko soldaduekin jolasten ziren, batez ere; grekoek, aldiz, buztinezko panpina artikulatuak, kanikak eta kurkuluxak zituzten, mugimendu mekanikoko objektuak, mahai-jokoak, zabuak eta, bitxia bada ere, etxeko ontziteria eta tresneria txikiak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ostalaritza eta turismoa (1)
Los fastos imperiales están representados en Hofburg, inmenso palacio con estancias imperiales, un estimable tesoro, el tiovivo barroco, y la Biblioteca Nacional. Inperioaren ondarearen isla garbiena Hofburg jauregian dago. Jauregi ikaragarria da, enperadoreenak izandako hainbat gela ditu, altxor aipagarria, zabu barrokoa eta liburutegi nazionala.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Elektrizitatea eta elektronika (3)
A Manuela, una niña con parálisis cerebral, le gusta mucho columpiarse. Manuelak –garuneko paralisia duen neskato bat– oso gustukoa du zabuan ibiltzea.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Cuando está realizando la actividad se la interrumpe y se la ayuda a señalar el signo de columpiar, después se continúa con la acción. Zabuan dabilela, geldiarazi eta zabuan ibiltzeko zeinua seinalatzen lagunduko zaio; gero, lehen ari zen jardueran segituko du.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Al cabo de un momento, se vuelve a interrumpir la actividad hasta que ella, por sí sola, es capaz de indicar que se la columpie. Berehalaxe, berriro geldiaraziko da, harik eta neska, bere kabuz, zabuan eragin diezaiotela adierazteko kapaz den arte.

Materiala: Komunikazio alternatiboa