Emaitzak: 480

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (137)
En la unidad de entrada/salida también puede haber memoria como caché de disco duro, buffer de vídeo, etc., de tal forma que se consigue un sistema más rápido a menor precio. Sarrera/irteera unitatean ere egon daiteke memoria; disko gogorreko cachea, bideo-bufferra eta abar, esate baterako. Horrela sistema azkarragoa eta merkeagoa lortzen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

d) La mejor memoria de vídeo es la DRAM. d) DRAM da bideo-memoriarik onena.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

e)La mejor memoria de vídeo es la de doble puerto WRAM. e) Bideo-memoriarik onena ataka bikoitzeko WRAM da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

d) Analizar la posibilidad de ampliación de la memoria de vídeo. d) Bideo-memoria handitzeko aukerarik badagoen aztertu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Realizar una grabación de una escena o de una secuencia en diferentes formatos de vídeo y comparar su tamaño. Eszena edo sekuentzia bat grabatu bideo-formatu desberdinetan eta formatuen neurria konparatu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

a)El conectar de la tarjeta de captura de vídeo puede ser PCI o ISA. a) Bideo-kapturako konektorea PCI edo ISA motakoa izan daiteke.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

b) Algunas tarjetas gráficas llevan incorporada la captura de vídeo. b) Txartel grafiko batzuek bideo-kapturakoa izaten dute erantsita.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

d)En MS-DOS no funciona una tarjeta de captura de vídeo. d) MS-DOSen ez du funtzionatzen bideo-kapturako txartelak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Instalar y configurar una tarjeta de captura de vídeo bajo Windows, cuando no hay conflictos con otro hardware. Windowsen bideo-kapturako txartel bat instalatu eta konfiguratu, beste hardware batekin gatazkarik ez badago.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Crear un vídeo con una videocámara y pasarlo a través de la tarjeta de captura de vídeo al ordenador. Bideo-kamera batekin bideo bat egin, eta ordenagailura pasatu bideo-kapturako txartela erabilita.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Informatika eta komunikazioa (3)
Proporcione información que sirva al mismo propósito y función tanto en audio como en vídeo para que se disponga de un canal sensorial alternativo. Eman audio nahiz bideoan xede eta funtzio bera duen informazioa bai , zentzumen-kanal alternatiboa izateko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Los equivalentes no textuales al texto (p. ej. iconos, locuciones pregrabadas o un vídeo de una persona traduciendo el texto a lenguaje de señas) pueden hacer un documento accesible a personas que pueden tener dificultades para acceder al lenguaje escrito, incluyendo muchos individuos con discapacidades cognitivas, de aprendizaje o sordera. Testuzkoak ez diren testuaren baliokideek (ad., ikonoak, aurrez grabatutako lokuzioak edo testua zeinu-lengoaiara itzultzen ari den pertsona baten bideoa) dokumentu erabilerraza bihur dezakete lengoaia idatzia eskuratzeko arazoak izan ditzaketen pertsonentzat, urritasun kognitiboak, ikaskuntzari dagozkionak edo gorreria duten pertsona asko barne hartuta.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

En la pantalla aparece simultáneamente texto, imágenes e incluso sonidos o vídeos. Pantailan testua, irudiak eta soinuak edo bideoak ere agertzen dira aldi berean.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (1)
Es una cámara de vídeo de pequeño tamaño para la obtención de imágenes en color o blanco y negro (con iluminación infrarroja). Koloretako edo zuri-beltzeko irudiak lortzeko bideokamera txiki bat da; argi infragorria erabiltzen du.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (4)
Puedes encontrar los vídeos en Youtube. Youtuben aurkituko dituzu bideoak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Entre otras acciones se creó un magnífico vídeo con el mismo título. Beste zenbait ekintzaren artean, izenburu bereko bideo zoragarri bat egin zen.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Visita la web de Paradores de Turismo (www.paradores.tv) y analiza el vídeo promocional de la red. Sartu turismo-paradoreen webgunean (www.paradores.tv), eta aztertu sareko sustapen-bideoa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Asimismo, cada elemento de información que se crea, ya sea un comentario, un artículo, una foto o un vídeo, puede designarse con etiquetas o tags, facilitando la posterior búsqueda a otros usuarios. Horrez gain, sortzen den informazio-elementu bakoitza, iruzkin bat, artikulu bat, argazki bat edo bideo bat izan, etiketekin izenda daiteke, gero beste erabiltzaileek errazago topatu dezaten.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (1)
Se entregará a todos los participantes el siguiente material: un manual sobre técnicas de descenso extremo, un DVD con vídeos de las diferentes actividades, así como diverso material fungible (bolígrafos, hojas, etc.). Parte-hartzaile guztiei honako material hau emango zaie: muturreko jaitsieraren teknikei buruzko eskuliburu bat, jardueren grabaketez osatutako DVD bat, eta baita material suntsigarria ere (boligrafoak, orriak eta abar.).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (27)
La ordenación de los libros y vídeos en las estanterías de libre acceso corresponde a los Subalternos de Sala. Sarbide libreko apaletako liburuak eta bideoak aretoko mendekoek ordenatu behar dituzte.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La gestión automatizada del préstamo de libros y vídeos corresponderá al Auxiliar de Biblioteca Liburu eta bideoen maileguaren kudeaketa automatizatua liburutegiko laguntzaileak egingo du.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Los libros y vídeos de la Sala InfantilJuvenil pueden ser prestados a todos los usuarios de la Biblioteca, tanto adultos como infantiles. Haurren eta gazteen gelako liburuak eta bideoak liburutegiko erabiltzaile guztiek har ditzakete maileguan, helduek nahiz haurrek.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En el segundo se ofrece una información más específica, referida a algunos de los siguientes aspectos: patrimonio, museos, archivos, bibliotecas, libro, artes escénicas, música, cine y vídeo. Bigarrenak, berriz, alderdioi buruzko informazio espezifikoagoa jasotzen du: ondarea, museoak, artxibategiak, liburutegiak, liburua, arte eszenikoak, musika, zinema eta bideoa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esperar a que el cañón se ponga en marcha –aparecerá en la pantalla el aviso: «Reconociendo: vídeo, ordenador…»–. Itxaron kanoia martxan jarri arte. Pantailan ohar hau agertuko da: «Bideoa, ordenagailua... ezagutzen».

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Seleccionar el modo de uso: imagen, vídeo, instantánea. Hautatu erabiltzeko modua: irudia, bideoa, berehalakoa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Realizar las fotografías o grabaciones de vídeo. Egin argazkiak edo bideo-grabazioak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La descarga de las imágenes y vídeos puede realizarse extrayendo la tarjeta de memoria de la cámara para introducirla en un ordenador, procediendo a la copia de los archivos, o bien conectando la cámara digital con un cable de conexión USB al ordenador y procediendo entonces a la descarga de archivos. Irudiak eta bideoak deskargatzeko, kameraren memoria-txartela atera daiteke eta ordenagailuan sartu, eta fitxategiak kopiatu, edo kamera digitala ordenagailura konekta daiteke USB konexio-kable batekin, eta fitxategiak deskargatu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Existen en el mercado sistemas de integración que permiten controlar, desde una única pantalla táctil o mando de control remoto, proyectores, vídeos, reproductores DVD, equipos de sonido e iluminación, etc. Badira merkatuan proiektagailuak, bideoak, DVD erreproduzitzaileak, soinu- eta argiztapen-ekipoak eta abar ukipen-pantaila edo urrutiko aginte bakar batetik kontrolatzeko aukera ematen duten integrazio-sistemak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Tras la cámara oscura del cine, la fotografía, el vídeo, la radio, la televisión y las TIC Zinemaren, argazkigintzaren, bideoaren, irratiaren, telebistaren eta IKTen kamera ilunaren atzean

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (16)
Está conformada por dos ambientes separados por un vidrio de visión unilateral, los cuales cuentan con equipos de audio y de vídeo para la grabación de los diferentes experimentos. Beiraz bereizitako bi giro ditu, alde bakarretik ikusten dela; haietan, audio- eta bideo-ekipoak egoten dira, egiten diren esperimentuak grabatzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Otros recursos son; la observación directa, la entrevista, las grabaciones de audio, vídeo, la grafología. Beste baliabide batzuk dira, esaterako, zuzenean erreparatzea, elkarrizketa, audio-grabazioak, bideoak eta grafologia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor intervendrá desde disciplinas como la publicidad, la producción musical, y la de audio y vídeo, entre otras. Aholkulariak hainbat diziplina baliatuko ditu esku hartzeko, hala nola musika-ekoizpena, audio- eta bideo-produkzioa eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Información técnica sobre uso de cámara de vídeo y fotográfica. Informazio teknikoa, bideo- eta argazki-kamerak erabiltzeari buruz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Esquemas, vídeos e ilustraciones técnicas para mejorar la comunicación. Komunikazioa hobetzeko eskemak, bideoak eta ilustrazio teknikoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Imágenes y vídeos captados a través de los medios audiovisuales. Ikus-entzunezko bitartekoen bidez hartutako irudiak eta bideoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El lenguaje corporal o no verbal se transmite en milésimas de segundo, lo que obliga al asesor a estudiar el lenguaje corporal mediante cámaras de vídeo, y a analizar posteriormente lo grabado fotograma a fotograma. Gorputz-hizkuntza edo hitzik gabekoa segundo-milarenetan transmititzen da; horren ondorioz, aholkularia behartuta dago gorputz-hizkuntza bideokameraz grabatzera eta, ondoren, grabatutakoa aztertzera, fotogramaz fotograma.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las características técnicas de la tecnología vídeo, hacen que este medio sea el más utilizado a la hora de analizar al cliente en el área de comunicación. Bideo-teknologia erabiltzen da gehien bezeroa komunikazioaren alorrean aztertzeko garaian, bitarteko horrek eskaintzen dituen ezaugarri teknikoei esker.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Apoyándonos en las posibilidades que el vídeo tiene para ofrecer unfeed-backinmediato, el asesor puede observar las ejecuciones de su cliente, y analizar con detalle posteriormente su comportamiento en el área de comunicación, observando los errores cometidos y sus principales carencias, y virtudes. Bideoak berehalakofeedbackbat emateko dituen aukerak oinarri hartuta, aholkulariak bezeroaren esku-hartzeak beha ditzake, eta xehe-xehe azter dezake zer-nolako portaera izan duen komunikazioaren esparruan, egindako akatsak erreparatuz, eta gabezia eta bertute nagusiak hautemanez.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El lenguaje corporal se analiza mediante cámaras de vídeo, y a analizar posteriormente lo grabado fotograma a fotograma. Gorputz-hizkuntza bideokameren bidez jasotzen da, eta, ondoren, grabatutakoa aztertzen da, fotogramaz fotograma.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (19)
Visiona el vídeoEn busca de la corresponsabilidad. Ikus ezazueEn busca de la corresponsabilidad.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se puede acceder al vídeo a partir del código QR adjunto. QR kode honen bidez joan zaitezkete bideora.

Materiala: Sistemen integrazioa

• Este vídeo está inspirado en la vida de miles de mujeres que cada día se esfuerzan en compaginar el cuidado de su familia con su vida profesional, lo que no les resulta fácil porque todavía se delegan en ellas responsabilidades que corresponden al conjunto de la sociedad. • Bideo hori egiteko, egunez egun beren familien zainketa eta beren lanbidea bateratzen ahalegintzen diren milaka emakumetan inspiratu dira; emakume horientzat ez da erraza izan, gizarte osoarenak diren erantzukizunak oraindik ere haien esku uzten baitira.

Materiala: Sistemen integrazioa

• Propuestas para una implicación personal: compartid este vídeo con otras personas y compartid las tareas y responsabilidades del hogar con vuestra pareja o familia. • Inplikazio pertsonala lortzeko proposamenak: partekatu aurreko bideo hori beste pertsona batzuekin, eta banatu etxeko lanak eta erantzukizunak zuen bikotekidearekin edo familiarekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

Estas técnicas pueden utilizarse individualmente o combinándose, y varían dependiendo del medio escogido para transmitir el mensaje: medios tradicionales (radio, prensa, televisión, etc.) o medios digitales (redes sociales, webs, plataformas de vídeo, etc.). Teknika horiek banaka zein konbinatuta erabil daitezke, eta mezua helarazteko aukeratutako baliabidearen arabera aldatzen dira: bide tradizionalak (irratia, prentsa, telebista...) edo digitalak (sare sozialak, web-orriak, bideo-plataformak...).

Materiala: Sistemen integrazioa

•Producción: elaboración de una infografía, un vídeo, una cuña radiofónica. •Ekoizpena: infografia bat, bideo bat, irratiko iragarki bat egitea.

Materiala: Sistemen integrazioa

En primer lugar, estudiad la información y el vídeo de la campaña “Igualdad en el reparto de las tareas domésticas”, del Instituto de la Mujer, con el lema “Está claro. Sabes limpiar. ¿Por qué no lo haces en casa?”, al que puedes acceder con el siguiente QR. Lehenik eta behin, aztertu Emakumearen Institutuaren «Berdintasuna etxeko lanen banaketan» kanpainaren informazioa eta bideoa; eslogan hau dauka: «Argi dago. Badakizu garbitzen. Zergatik ez duzu etxean garbitzen?». QR kode honen bidez sar zaitezke.

Materiala: Sistemen integrazioa

Visionad el siguiente vídeo, incluido dentro del Plan Emplea de la Cruz Roja y destinado a dar a conocer los testimonios de algunas personas que han conseguido un empleo en empresas colaboradoras. Ikusi Gurutze Gorriaren Emplea planaren barruan dagoen bideo hau; enpresa laguntzaileetan enplegu bat lortu duten pertsona batzuen testigantzak agerian jartzea du helburu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Podéis acceder al vídeo a partir del código QR adjunto. QR kode honen bidez joan zaitezkete bideora.

Materiala: Sistemen integrazioa

Visionad el vídeo de Emakunde (accesible a partir del código QR adjunto) sobre cómo integrar la perspectiva de género en un servicio u organización. Ikusi Emakundek genero-ikuspegia zerbitzu edo erakunde batean integratzeari buruz egin duen bideoa (QR kode honetan atzi dezakezue).

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (172)
Bideokamerek kameraren sistema optikoaren bidez atzeman nahi den eszena batek sortzen duen irudi optikoa hartzen dute. Irudi optikoa mosaiko fotosentikor baten kontra proiektatzen da, eta mosaiko horrek elektroiak sortzen ditu, jasotako argiaren intentsitatearen arabera. Argi-sorta bulkada elektriko bihurtzeko, elektroiak askatzen dituzten substantzia batzuk erabiltzen dira. Argi intzidentearen kopuruarekiko proportzioan askatuko dira elektroiak. Horretarako, zesioa, litioa eta selenioa erabiltzen dira besteak beste, zelula fotoelektriko gisa jarduten baitute. Las cámaras de vídeo captan la imagen óptica que produce una escena que se quiere capturar mediante el sistema óptico de la cámara. La imagen óptica es proyectada contra un mosaico fotosensible que generará electrones en función de la intensidad de luz recibida. La transformación del haz luminoso en impulsos eléctricos se realiza mediante el empleo de unas sustancias que se encargan de desprender electrones de forma proporcional a la cantidad de luz incidente. Algunas de las sustancias empleadas para ello son el cesio, el litio o el selenio, que actúan como células fotoeléctricas.

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Bideokamerek hiru bloke nagusi izaten dituzte: Son tres los principales bloques que se pueden encontrar en una cámara de vídeo:

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Frame Transfer (FT) edo koadro-transferentzia: CCD mota honek karga lekualdatzen du, eta bi zati dauzka: goikoak argia karga bihurtzen du, eta irudia erregistratzeko eremua hartzen du; behekoak, berriz, karga biltegiratzen du, kargaren irteera erregistratzen du, eta karga aldi baterako erregistratzeko eremua hartzen du. Hala, irudia goiko aldean sortzen da, eremu bati dagokion denboran. Ezabatze bertikaleko aldia gertatzen denean, karga-irudia gailuaren beheko aldera eramaten da. Hor biltegiratuko da, goiko aldea berriro ere kargatuta egon arte. Horren ondorioz, beheko sentsoreek pixelez pixel eta lerroz lerro lekualdatuko dute karga, irteera-erregistrorantz lekualdatu ere, eremu bati dagokion bideo-seinalea edukitzeko. Frame Transfer (FT) o transferencia de cuadro: este tipo de CCD, que funciona con esta forma de desplazamiento de carga, consta de dos partes; la parte superior, que es la encargada de convertir la luz en carga y que corresponde a la zona de registro de imagen; y la parte inferior, que se destina al almacenamiento y el registro de salida de la carga y que corresponde con la zona de registro temporal. De modo que la imagen se forma en la parte superior durante el tiempo equivalente a un campo. Se produce el periodo de borrado vertical y, en este momento, la imagen de carga se transporta a la parte inferior del dispositivo donde se almacenará hasta que esté de nuevo cargada la parte superior, que provocará que los sensores inferiores desplacen su carga pixel a pixel y línea a línea hacia el registro de salida para obtener la señal de vídeo correspondiente a un campo.

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- Bideo-seinalearen iluntasun-korrontea baxua da. Baja corriente de oscuridad de la señal de vídeo.

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Bideokamera profesional batekin, egin zuri-balantzea honako baldintza hauetan, eta zenbait hartualdi grabatu. Grabazioa egin ondoren, ikusi emaitza eta aztertu irudiak: Con una cámara de vídeo profesional, realiza la operación de balance de bancos en las siguientes condiciones y graba varias tomas. Una vez realizada la grabación, visualiza el resultado y analiza las imágenes obtenidas:

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Bideokamera batekin, enfokatu kamerak baino eskaner-maiztasun txikiagoa duen ordenagailu baten pantaila, eta aldatu obturadorearen abiadurak, efektuak ikusteko. Con una cámara de vídeo enfoca la pantalla de un ordenador que tenga una frecuencia de escaneo menor que la cámara y modifica las velocidades del obturador para comprobar el efecto que produce.

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8. Out bideoa: edo bideo-irteerak. 8. Vídeo out: o salidas de vídeo.

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Doikuntza-karta: programaziorik ez dagoenean emititzen den bideo-seinale bat da, hargailuan bideo-seinalearen doikuntzak kalibratzeko. Carta de ajuste: es una señal de vídeo que se emite en ausencia de programación y permite calibrar en el receptor los ajustes que componen la señal de vídeo.

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Bideokameren eginkizun nagusia irudiak eta soinuak erregistratzea da. Maila profesionalean, lan hori egiteko kamera mota asko daude. Bakoitzak bere ezaugarriak dauzka, baina nagusiki hiru kamera mota bereiz ditzakegu: Una cámara de vídeo tiene como principal función el registro de imagen y sonido. A nivel profesional existen muchos tipos de cámaras para efectuar esta operación, que tendrán una serie de características, pero que se pueden englobar en tres grandes grupos de tipos de cámaras:

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2. CTL edo Control Track Longitudinal: bideo-grabazio analogikoetan erabiltzen da, eta A/B edizioetan (tartekatze-moduan) erabiltzen diren zenbait bulkaden bidez egiten da sinkronizazioa. 2. CTL o Control Track Longitudinal: se emplea en la grabación de vídeo analógica y lo que permite es realizar una sincronización mediante una serie de impulsos que se usan en las ediciones A/B Roll en su modo de inserto.

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