Emaitzak: 329

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Gizarte eta kultura zerbitzuak (55)
Se pondrá en común el trabajo y se visualizarán las grabaciones que hayáis podido obtener, comentándolas en voz alta. Lanaren ondorioak trukatuko dira, eta egin dituzuen grabazioak ikusiko dira, ahots ozenez azaltzen diren bitartean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por ejemplo, se puede realizar un dibujo del cuerpo humano y señalar los golpes de voz de cada una de las partes del cuerpo. Esate baterako, giza gorputzaren marrazkia egin daiteke, eta gorputzeko atal bakoitzaren ahots-kolpeak adierazi.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

© Articula algunos sonidos de forma articulada, repetitiva y con golpes de voz: Modu artikulatuan, errepikakorrean eta ahots-kolpeekin artikulatzen ditu zenbait soinu:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

preguntó el lobo con una voz muy fina. galdetu zuen otsoak, ahots oso leunarekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Mediante la voz o un instrumento (flauta, silbato, etc.), se puede enseñar a los niños sonidos largos y cortos. Ahotsaren edo tresna baten (txirula, txilibitua…) bidez soinu luzeak eta laburrak landu ditzakegu haurrekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El concepto dealtura sonoratambién se podrá trabajar a partir de las voces de la ópera. Soinu-altueraren kontzeptua opera-ahotsen bidez ere landu daiteke.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Otra actividad más divertida consiste en que el niño imite a un personaje cantando una canción conocida por todo el grupo en diferentes tesituras y el resto del grupo adivine qué voz está imitando: soprano, contralto, tenor, bajo. Haurretako batek talde osoak ezagutzen duen kanta bat hainbat tesituratan kantatzea, eta beste haurrek ahotsa asmatzea (sopranoa, kontraltoa, tenorea edo baxua) izan daiteke beste jarduera dibertigarriago bat.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A partir de las marionetas, los niños identificarán los personajes con las voces: Txotxongiloei esker, pertsonaiak ahotsekin erlazionatuko dituzte haurrek:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En la voz hablada o cantada, intervienen fundamentalmente tres partes: Hitz egiten edo abesten dugunean hiru gorputz atal hauek esku hartzen dute:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Representa el bajo, pero con una voz de compasión. Baxua antzezten du, baina erruki-ahotsarekin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (2)
Así, en zonas como la de almacén, donde las señales de peligro o advertencia son emitidas frecuentemente por la voz humana, no está recomendado el uso de protección auditiva. Horrela, biltegian adibidez, non arrisku-seinaleak edo oharrak ahoz transmititzen baitira askotan, ez da gomendagarria entzumen-babesgailurik erabiltzea.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Señales emitidas por la voz humana. Giza ahotsak emititzen dituen seinaleak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (13)
Quien lea la página con un sintetizador de voz puede no ser capaz de descifrar lo que reproduce el sintetizador por un error ortográfico. Baliteke orria ahots-sintetizadorez irakurtzen duenak ezin deszifratzea sintetizadoreak erreproduzitzen duena, akats ortografiko bat dela-eta.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Utilice un navegador por voz, un lector de pantallas, un software de magnificación, un visualizador pequeño, etc. Erabili ahots bidezko nabigatzailea, pantaila-irakurgailua, handitze-softwarea, bistaratzaile txikia, etab.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Esto es comúnmente denominado “front-loading” (colocar al frente) y es especialmente útil para los que acceden a la información con dispositivos seriales como un sintetizador de voz. Horri normalean “front-loading” (aurrean ezartzea) deitzen zaio, eta bereziki baliagarria da informazioa gailu serialez, ahots-sintetizadorez adibidez, eskuratzen dutenentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Si, por ejemplo, un control de formulario sólo puede ser activado con un ratón u otro dispositivo de apuntamiento, alguien que use la página sin verla, con entrada de voz, con teclado o quien utilice otro dispositivo de entrada que no sea de apuntamiento, no será capaz de utilizar el formulario. Adibidez, formulario-kontrol bat saguarekin edo bestelako erakuste-gailu batekin soilik aktiba badaiteke, orria ikusi gabe erabiltzen duenak ezin izango du formularioa erabili ahots-sarrerarekin, teklatuarekin edo erakustekoa ez den bestelako sarrera-gailuren bat erabiliz.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Generalmente, las páginas que permiten la interacción a través del teclado son también accesibles a través de una entrada de voz o una serie de comandos. Oro har, interakzioa teklatu bidez ahalbidetzen duten orriak ahots-sarrera bidez edo komando batzuen bitartez ere izaten dira erabilerrazak.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

funcionalidad de acceso independiente del dispositivo, teclado operable, voz automática, etc. gailurako sarbide independentearen funtzionaltasuna, teklatu erabilgarria, ahots automatikoa, etab.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Cuando los desarrolladores de contenido especifican los cambios en el lenguaje natural de un documento, los sintetizadores de voz y los dispositivos braille pueden cambiar automáticamente al nuevo lenguaje, haciendo el documento más accesible a usuarios multilingües. Eduki-garatzaileek dokumentu baten lengoaia naturalean aldaketak zehazten dituztenean, ahots-sintetizadoreak eta braille gailuak lengoaia berrira automatikoki alda daitezke; hala, dokumentua erabilerrazagoa da eleanitzentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El texto puede ser interpretado por sintetizadores de voz oy puede ser presentado visualmente (en varios tamaños) en visualizadores de ordenador y papel. Testua ahots-sintetizadoreek edointerpreta dezakete, eta ikusteko moduan aurkez daiteke (hainbat tamainatan) ordenagailuko eta paperezko bistaratzaileetan.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El sintetizador de voz es esencial para personas ciegas y para las que tienen dificultades de lectura que a menudo acompañan a discapacidades cognitivas, de aprendizaje o sordera. Ahots-sintetizadorea funtsezkoa da itsuentzat eta irakurtzeko zailtasunak dituztenentzat; askotan gertatzen zaie hori urritasun kognitiboak, ikaskuntza-arazoak edo gorreria dutenei.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Los usuarios pierden también información del contexto cuando sólo pueden visualizar una parte de la página, tanto porque acceden a la página palabra por palabra (con sintetizadores de voz o), o de sección en sección (visualizadores pequeños o magnificadores de pantalla). Erabiltzaileek testuinguruaren informazioa ere galtzen dute orriaren zati bat besterik ezin dutenean ikusi, orrira hitzez hitz sartzen direlako (ahots-sintetizagailuekin edo), edo sekzioz sekzio (bistaratzaile txikiekin edo pantaila-handitzaileekin) sartzen direlako.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (8)
También se suelen observar cambios en el tono de la voz y caída del pelo de la cabeza y/o aparición de vello facial debidos a que la producción de andrógenos es más elevada que la de estrógenos, lo que permite que se manifiesten sus acciones «masculinizantes». Ahots-tonuaren aldaketak eta ile-galera ere hautematen dira, eta aurpegian ilea ere ager daiteke, estrogenoak baino androgeno gehiago ekoizten direlako. Horren ondorioz, eragin «maskulinizatzaileak» ager daitezke.

Materiala: Elektroestetika

En las últimas fases de la pubertad, la laringe se amplía y las cuerdas vocales se ensanchan, lo que produce un tono de voz más grave. Pubertaroaren azken faseetan, laringea handitu eta ahots-kordak zabaldu egiten dira, eta horregatik izaten da ahots-tonua baxuagoa.

Materiala: Elektroestetika

Así oímos nuestra propia voz y por eso nos resulta rara si la escuchamos a través del aire (de una cinta grabada por ejemplo). Horrela entzuten dugu, hain zuzen, gure ahotsa, eta horregatik egiten zaigu arraroa airearen bidez entzuten badugu (grabatutako zintatik, adibidez).

Materiala: Elektroestetika

Así mismo, son responsables de la aparición de los caracteres sexuales secundarios en el hombre; aparición del vello púbico, axilar y en la cara, modificación de la laringe cambiando el tono de voz, aumento de estatura y del depósito graso en la parte superior del cuerpo, aumento de la sudoración, etc. Horretaz gain, gizonaren bigarren mailako sexu ezaugarrien agerpenaren arduradunak dira: biloa pubisean, besapean eta aurpegian; laringearen aldaketa eta, horrenbestez, ahots-tonuaren aldaketa; luzatzea; gantzak gorputzaren goiko atalean pilatzea; gehiago izerditzea eta abar.

Materiala: Elektroestetika

la historia de muchas personas tiene un cajón repleto de apreciadas plantas, "trucos" a menudo cargados de una descono-cida sabiduría que nos han llegado por voz de nuestros mayores, o entre las páginas siempre decoradas con dibujos que huelen a verde. hainbat pertsonaren historiek landare preziatuz jositako kaxoi bat daukate, gure nagusien ahoetatik edo berde-usaina duten marrazkiez apaindutako orrien artean heldu zaizkigun jakituria ezezagunez betetako “trukuak” dira horiek.

Materiala: Elektroestetika

timbre más grave en la voz, atrofia de los pechos, caída de pelo e incluso transformación de los órganos genitales externos, especialmente del clítoris, que se alarga. ahotsaren tinbrea baxuagoa da, bularrak atrofiatu egiten dira, ilea erori egiten da eta kanpoko sexu-organoak eraldatu egiten dira; bereziki, klitoria eraldatzen da: luzatu egiten da.

Materiala: Elektroestetika

las glándulas suprarrenales, sumamente desarrolladas y activas, empiezan a segregar grandes cantidades de hormonas masculinas, cuyo resultado es una estatura pequeña, voz grave, anomalías en los órganos genitales externos y ausencia de menstruación. halakoetan, giltzurrun gaineko guruinak oso-oso garatuta daude eta oso-oso aktiboak dira, eta hormona maskulino asko eta asko jariatzen hasten dira. Horren ondorioz, kaltetuak baxuak dira, ahots baxua dute, anomaliak dituzte kanpoko sexu-organoetan eta ez dute hilekorik.

Materiala: Elektroestetika

La observación puede realizarse de manera directa, examinando las actitudes de la clientela, que envía mensajes no verbales (la sonrisa, la mirada, los gestos) y verbales (las quejas más o menos explícitas, el tono de voz, etc.). Behaketa zuzenean egin daiteke, bezeroen jarrerak aztertuta. Izan ere, bezeroek hitzezko mezuak (kexu agerikoagoak edo ezkutuagoak, ahots-tonua eta abar) eta hitzezkoak ez direnak (irribarrea, begirada, keinuak eta abar) bidaltzen dituzte.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (17)
o Sonorizar el anuncio con diálogos, voz en "off", música y efectos especiales. o Iragarkiari soinua jartzea, elkarrizketekin, off-eko ahotsekin, musikarekin eta efektu bereziekin.

Materiala: Irudia

Se puede integrar mediante un teclado, por el escaneado de textos, o por el reconocimiento digital de voz y escritura. Teklatu baten bidez txerta daiteke, testuak eskaneatuz edo ahotsa eta idazkera bitarteko digitalen bidez ezagutuz.

Materiala: Irudia

Esa ayuda puede ser un título, un calendario, una voz que lo explique, etc. Laguntza hori izenburu bat, egutegi bat, azaltzeko ahots bat, etab. izan daiteke.

Materiala: Irudia

Hasta entonces, toda la expresividad recaía sobre la imagen, pero ahora lo comparte también con las aportaciones del sonido (voz, música y sonidos de ambiente) Ordura arte, irudian biltzen zen adierazgarritasun guztia baina orduan soinua ere ekarpenak egiten hasi zen alde horretatik (ahotsa, musika eta giro-soinuak)

Materiala: Irudia

Una noche de invierno llovía en las calles de San Juan de Luz; algún mechero de gas temblaba a impulsos del viento, y de las puertas de las tabernas salían voces y sonidos de acordeones. Neguko gau batean euria ari zuen Donibane Lohitzuneko karriketan. Gas-metxeroren bat dardarka ari zen haizearen eraginez, eta tabernetako ateetatik akordeoien soinuak eta ahotsak entzuten ziren.

Materiala: Irudia

Dar voz al narrador de una secuencia. Sekuentzia bateko narratzaileari ahotsa ematea.

Materiala: Irudia

Si el globo es una línea punteada, expresa un cuchicheo o un susurro en voz baja. Bunbuiloa puntadun lerroa bada, ahopeko zurrumurrua edo xuxurla adierazten du.

Materiala: Irudia

El primero es la relación entre texto y dibujo dentro de la viñeta, para representar la voz o el pensamiento de los personajes. Lehenbizikoa testuaren eta marrazkiaren arteko erlazioa da binetaren barruan, pertsonaien ahotsa edo pentsamendua irudikatzeko.

Materiala: Irudia

Sonido:voz, música y sonidos, digitalizadas previamente. Soinua:ahotsa, musika eta soinuak, aldez aurretik digitalizatuak.

Materiala: Irudia

La tecnología Multimedia convierte el diálogo persona-máquina en algo intuitivo, espontáneo y ameno, especialmente cuando se impongan las pantallas sensibles al tacto o los sistemas de reconocimiento de voz. Multimedia-teknologiak berezko intuiziozko zerbait atsegina bihurtzen du pertsonaren eta makinaren arteko elkarrizketa; bereziki, ukimenarekiko sentikorrak diren pantailak edo ahotsa ezagutzeko sistemak nagusituko direnean.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
En esta fase influyen tanto los factores ambientales (luz, temperatura…) y decorativos (distribución del espacio, mobiliario…), como los factores personales que controla el agente (actitud ante el cliente que entra, sonrisa, mirada, tono y volumen de voz…Especialmente relevantes serán en esta fase las palabras que den inicio al diálogo con el interlocutor. Giroak (argiak, tenperaturak…) eta dekorazioak (espazioaren banaketak, altzariek…) zein agenteak kontrolatzen dituen faktore pertsonalek (sartu den bezeroarekiko jarrerak, irribarreak, begiradak, ahotsaren tonuak eta bolumenak…) dute eragina fase honetan. Solaskidearekin hizketan hasteko erabiltzen diren hitzek berebiziko garrantzia dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Elektrizitatea eta elektronika (61)
Emite sonidos de carácter global, relacionados con los aspectos suprasegmentales del lenguaje, principalmente con la voz y la entonación. Izaera orokorreko soinuak igortzen ditu, hizkuntzaren alderdi prosodikoekin lotura dutenak, ahotsarekin eta intonazioarekin, batik bat.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La voz es el producto de la interacción y coordinación de los pulmones (fuentes de aire o fuelle), de las cuerdas vocales (que transforma ese aire en onda sonora) y de las cajas de resonancia y órganos de la articulación (como amplificadores y articuladores de los sonidos que producen palabras). Ahotsa zera da, biriken (aire-iturria edo hauspoa), ahots-korden (aire hori soinu-uhin bihurtzen dute), erresonantzia-kaxen eta artikulazio-organoen (hitzak sortzen dituzten soinuen anplifikadore eta artikulatzaile gisa) eragin-trukearen eta koordinazioaren emaitza.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La voz es fruto de la coordinación de las diversas estructuras del cuerpo humano. Ahotsa giza gorputzeko hainbat egitura koordinatzearen emaitza da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Son alteraciones de una o varias de las características acústicas de la voz (timbre, tono e intensidad), que inciden en una pérdida parcial de la voz. Ahotsaren ezaugarri akustiko baten (tinbrea, tonua, intentsitatea) edo gehiagoren alterazioak dira, eta ahotsaren galera partziala eragiten dute.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es la pérdida total de la voz. Ahotsa erabat galtzea da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es la alteración máxima de la disfonía que afecta a todas las características acústicas de la voz. Disfoniaren alterazio maximoa da, ahotsaren ezaugarri akustiko guztiei eragiten baitie.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En estos casos la alteración de la voz se produce sin lesión anatómica en los órganos fonadores. Kasu horietan, fonazio-organoetako lesio anatomikorik gabe gertatzen da ahotsaren alterazioa.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La alteración de la voz es producida por un trastorno psicológico (neurosis, «trac» o angustia vocal ante una situación estresante, etc.). Nahasmendu psikologiko batek (neurosia, «trac» edo ahozko larritasuna eta abar egoera estresagarri batean) eragiten du ahotseko alterazioa.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La alteración de la voz se produce como consecuencia de un déficit auditivo. Ahotsaren alterazioa entzumen-urritasunaren ondorioz gertatzen da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Consiste en enseñar a la persona a producir la voz de manera correcta, coordinando la respiración y los movimientos de la boca, el cuello, etc., y evitando la contracción de los músculos innecesarios y la realización de las pautas incorrectas que condujeron a la disfonía. Pertsonari ahotsa modu egokian igortzen irakasten zaio, arnasketa eta ahoko, lepoko eta abarretako mugimenduak koordinatuta, beharrezkoak ez diren gihar-uzkurdurak saihestuta eta disfonia eragin dioten jokabide desegokiak ekidinez.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (1)
Los de mio Çid a altas vozes llaman, Los de mio Çid a altas vozes llaman,

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (90)
La paralingüística estudia el poder comunicativo de la voz a través de sus diversas cualidades. Paralinguistikak ahotsaren komunikazio-ahala aztertzen du, ahotsaren ezaugarriei erreparatuta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los elementos paralingüísticos son variables de la voz, diferentes al contenido del mensaje, pero que lo modulan. Elementu paralinguistikoak ahotsaren aldagaiak dira: desberdinak mezuaren edukiaren aldean, baina modulatu egiten dute haren mamia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El tono de voz es la cualidad de la voz, su resonancia. Tonua ahotsaren ezaugarria da, erresonantzia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Se produce por la mayor o menor tensión de las cuerdas vocales, dando como resultado una voz más aguda o más grave. Ahots-korden tentsio handiagoak edo txikiagoak eragin ohi du, eta ahots akutuagoa edo baxuagoa izatea da haren emaitza.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es la modulación de la voz, lo que le da expresividad. Ahotsaren modulazioa da, adierazkortasuna ematen dion osagaia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los cambios en el volumen de voz tienen como objetivo fundamental lograr que los demás puedan escuchar lo que se dice. Ahotsaren bolumenean egindako aldaketen helburu nagusia zera da, bestek entzutea zer esaten ari garen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•El tono de voz se puede bajar y sigue siendo audible. •Ahots-tonuak, beheratuta ere, entzungarri izaten jarraitzen du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Requiere un volumen de voz mayor. •Ahots-bolumen handiagoa eskatzen du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La respiración diafragmática o abdominal mejora y potencia las cualidades de la voz y, además, tiene efectos calmantes en el sistema nervioso. Arnasketa diafragmatikoak edo abdominalak ahotsaren ezaugarriak hobetzen eta indartzen ditu, eta, gainera, efektu lasaigarriak ditu nerbio-sisteman.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Cuidar el tono y el volumen de voz. •Ahotsaren tonua eta bolumena zaintzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (6)
Actitud anti-cliente (falta de entendimiento con el cliente que se trasmite por el tono de voz o por algún comentario). Bezeroaren aurkako jarrera (bezeroarekin ongi ez moldatzea, eta ahotsaren edo esandakoaren bidez hala aditzera ematea).

Materiala: Sistemen integrazioa

Para que tu voz suene clara y convincente al teléfono en tu actividad profesional debes: Lanean telefonoz zure ahotsa argi eta sinesgarri entzun dadin, kontuan izan honako hauek:

Materiala: Sistemen integrazioa

Permanecer de pie o sentada con la espalda erguida (tu voz suena más grave y se percibe mejor). Egon zutik edo eserita, bizkarra zuzen (ahotsa sendoago eta hobeto entzuten da).

Materiala: Sistemen integrazioa

Cuando subes el tono de voz, cuando lo bajas, si te ríes al hablar… cada vez que lo haces aplicasparalinguísticay eso dice mucho del estado de ánimo y la importancia que le das al tema sobre el que comunicas. Ahotsaren tonua igotzean edo jaistean, hizketan barre egitean…, halako zerbait egiten duzun bakoitzeanparalinguistikaari zara erabiltzen eta asko esaten du zure gogo-aldarteaz eta hizketagaiari ematen diozun garrantziaz.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si dejas un mensaje en uncontestadory/obuzón de vozdebes: Erantzungailuann edoahots-postontzianmezua uzten baduzu:

Materiala: Sistemen integrazioa

Composición artística que desarrollamos con textos, imágenes, voz Testu, irudi, ahots eta bestelakoen bidez lantzen dugun konposizio artistikoa.

Materiala: Sistemen integrazioa