Emaitzak: 55

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Irudia eta soinua (1)
Las sensaciones y las vivencias son la principal fuente de información y conocimiento del mundo exterior que tienen las personas. Sentsazioak eta bizipenak dira gizabanakoek kanpoko munduari buruz duten informazio- eta ezagutza-iturri nagusia.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Tempranos son los actos en honor de la Virgen del Mar en Almería, aunque logran mas público los satíricos carnavales como el de Cadiz, pasada la cuaresma, la Semana Santa expresa la religiosidad y vivencias de los andaluces, costaleros, velas y nazarenos son la estampa mas característica Sevilla con los pasos de la Macarena, Esperanza de Triana, Cristo del Gran Poder; Granada con el Cristo de los gitanos; Málaga con el indulto del preso; Córdoba, Baeza... Almeríako Itsasoko Andre Mariaren ohorezko ekitaldiak goiztiarrak dira, baina jende gehiago biltzen dute Cádizeko inauteri satirikoek. Garizuma igarota, Aste Santuan erlijiotasuna eta bizipenak erakusten dituzte andaluziarrek; Sevillako irudirik ezaugarriena lepakariak, beilak eta nazarenoek osatzen dute: Macarena-ren, Esperanza de Triana-ren eta Cristo del Gran Poder-en pausoak; Granadako Ijitoen Kristoa; Málagako presoaren indultua; Kordoba, Baeza...

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (34)
Estos referentes nunca deben perderse de vista y es ahí donde las intervenciones de animación cultural tienen un componente formativo relacionado con la elaboración de la vivencia y disfrute de la cultura además de la propia identidad cultural y de las actitudes interculturales de integración mediante: Erreferente horiek ez dira inoiz begi-bistatik kendu behar, animazioko esku-hartzeen hezigarritasuna horietan datza eta; izan ere, kultura bizitzeari eta hartaz gozatzeari, norberaren identitate kulturalari eta kultura arteko jarrera integratzaileak lantzeari buruz irakasten dute. Horretarako, bitarteko hauek erabiltzen dituzte:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Todo ello se orienta hacia una vivencia enriquecedora de las culturas y sus múltiples manifestaciones, de la propia identidad cultural como referente para la autorrealización de la persona y de la comprensión y encuentro abierto con otras formas culturales. Hori guztia kulturen eta haien askotariko adierazpenen bizipen aberats batera eta kultura-identitatearen beraren bizipenera bideratzen da, pertsonaren autoerrealizaziorako eta beste kultura-forma batzuen ulermen eta topaketa irekirako erreferente gisa hartuta.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se parte del análisis de las realidades y contextos culturales, de la detección de necesidades y de la definición de las demandas culturales latentes o potenciales, para mediar en la dinamización de las iniciativas, la creación, la expresión y la vivencia lúdica de la cultura como una dimensión más de la autorrealización personal y comunitaria. Errealitate eta testuinguru kulturalen analisia, beharren hautematea eta ezkutuan dauden edo egon litezkeen eskaera kulturalen definizioa du abiapuntu, kulturako ekimenen dinamizazioan, sorkuntzan, adierazpenean eta bizipen ludikoan bitarteko izateko, autoerrealizazio pertsonal eta komunitarioko dimentsio bat gehiago izanik.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se trata de lograr la vivencia plena de la cultura como medio de autorrealización personal y comunitaria, como espacio de encuentro y expresión comunitaria o social, y como fuente de crecimiento y enriquecimiento. Helburua da kulturaren erabateko bizipena lortzea, komunitatearen edo gizartearen topaketa- edo adierazpen-eremu gisa, eta hazteko eta aberasteko iturri gisa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Principios de intervención de la animación sociocultural: la vivencia de la cultura Animazio soziokulturalaren esku-hartzearen printzipioak: kulturaren bizipena

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pueden venir definidos por cada uno de los agentes de acción sociocultural y marcar procesos de centralización y descentralización del control de la cultura y de su proceso de proyección, con carácter más o menos restrictivo respecto de la influencia de la comunidad en la vivencia cultural. Ekintza soziokulturaleko eragileetako bakoitzak osa ditzake botereguneak, eta kulturaren nahiz haren proiekzio-prozesuaren kontrola zentralizatu eta deszentralizatzeko prozesuak finka ditzakete; horrez gain, komunitateak kultura-bizipenean duen eragina hein handiagoan edo txikiagoan muga dezakete.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Su presencia puede ser, sin embargo, testimonial, con pocas aportaciones a la vida comunitaria, ofreciendo la cultura como producto meramente de consumo y promoviendo una vivencia bastante pasiva del hecho cultural. Hala ere, baliteke haien presentzia oso azalekoa izatea, komunitatearen bizitzari ekarpen gutxi egiten dizkiotelako, kultura kontsumo-produktu huts gisa eskaintzen dutelako, eta kultura-bizipen nahiko pasiboa sustatzen dutelako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Los modelos restrictivos, aún demasiado frecuentes, no permiten desarrollar verdaderas propuestas del ámbito de la animación cultural y perpetúan las barreras a la vivencia cotidiana de la cultura por parte de las comunidades. Eredu murriztaileak oraindik ohikoegiak dira, eta ez dute aukerarik ematen kultura-animazioaren esparruan benetako proposamenak egiteko. Horrez gain, komunitateek egunero kultura bizitzeko dituzten oztopoak betikotu egiten dituzte.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Descubriendo una vivencia distinta de la realidad vital desde el empoderamiento comunitario, que renueva y transforma la toma de control sobre esa realidad. Komunitatea ahaldunduz, bizitzaren errealitatea beste era batera bizitzeko aukera ematea; izan ere, ahalduntzeak errealitate horren kontrola hartzea berritu eta eraldatu egiten du.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La familia y la escuela son agentes de socialización con gran peso en la definición de la propia identidad infantil, pues median en su integración y vivencia de una determinada cultura y de unos determinados valores culturales. Familia eta eskola haurren identitatean pisu handia duten sozializazio-eragileak dira, kultura jakin batean eta kultura-balio jakin batzuekin bizitzeko eta gizarteratzeko bidea baitira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (1)
nSus funciones están muy relacionadas con las de la animación, por tanto desempeñan una labor como catalizadores, facilitadores y organizadores de la función social, su función cultural integra al turista en el ambiente en el que se haya a través de las actividades lúdicas que organiza y fideliza al cliente con la función demarketing, haciéndole experimentar sus vivencias en el hotel como única e irrepetibles. nHaren funtzioek lotura estua dute animazioaren funtzioekin. Beraz, funtzio sozialaren katalizatzaile, bideratzaile eta antolatzaileak dira; funtzio kulturalari dagokionez, turista integratzen dute ingurunean jolas-jardueren bitartez; eta,marketin-funtzioarekin, bezeroa fidelizatzen dute, hotelean bizi dituen esperientziak bakarrak eta errepikaezinak direla sentiaraziz.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
se analiza el bagaje cultural del cliente, y las experiencias y conocimientos adquiridos por el cliente, ya sea en centros de enseñanza como a través de vivencias. Bezeroaren kultura-baliabideak aztertuko dira, zer esperientzia eta jakintza eskuratu dituen, dela irakaskuntza-zentroetan, dela bizipenen bidez.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (3)
Variables internas:están relacionadas con la forma de ser del cliente, sus creencias, sus vivencias (su historia personal), los intereses o el nivel económico. Barne-aldagaiak:bezeroaren izaerarekin, usteekin, bizipenekin (historia pertsonala), interesekin edo maila ekonomikoarekin lotuta daude.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las vivencias y el entorno de cada persona. Pertsona bakoitzaren bizipenak eta ingurunea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Metáforas (fresca como el agua del rocío), sensaciones positivas (relajada y descansada), vivencias positivas (lo mejor que le puede pasar al pelo es…). Metaforak (ihintza bezain freskoa), sentsazio positiboak (erlaxatuta, lasaituta), bizipen onak (ileari gerta dakiokeen onena zera da…).

Materiala: Sistemen integrazioa