Emaitzak: 3

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (3)
Ponemos en pantalla otra “almohadilla”, pulsamos dos veces encima y, en la ventana de propiedades, pulsamos el botón: Pantailan beste “traol” bat jarriko dugu, bi aldiz sakatuko dugu haren gainean eta, propietateen leihoan, botoi hau sakatuko dugu:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Colocamos en pantalla una “almohadilla” nueva, pulsamos dos veces encima para abrir la ventana de propiedades, y le asignamos la variable definida. Pantailan beste “traol” bat jarriko dugu, haren gainean bi aldiz sakatuko dugu, propietateen leihoa ireki dadin, eta definitu dugun aldagaia esleituko diogu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Mediante la herramienta de texto, colocamos una almohadilla en la pantalla y pulsamos dos veces encima. Testua idazteko tresnaren bitartez, traol bat jarriko dugu pantailan, eta bi aldiz sakatuko dugu haren gainean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria