Emaitzak: 19

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (1)
- Timbres, sellos, letras, etc. - Tinbreak, zigiluak, letrak eta abar.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Gizarte eta kultura zerbitzuak (6)
Otra manera de identificar los instrumentos, especialmente importante para trabajar el timbre, es por el material de que están hechos. Tresnak identifikatzeko beste modu bat, bereziki garrantzitsua tinbrea lantzeari dagokionez, haiek egiteko erabilitako materialaren araberakoa da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

¿por qué ha escogido esta canción?, ¿qué sentimientos, sensaciones, pensamientos le suscita?, ¿cómo es el timbre?, ¿cómo es la música: cálida, alegre, triste, etc.?, ¿está de moda?, ¿hace tiempo que la escucha?, ¿podría aplicarse a la educación infantil?, ¿qué elementos trabajaría con los niños?, etc. Zergatik aukeratu duzu abesti hori? Zer sentimendu, sentsazio edo pentsamendu eragiten dizkizu? Nolakoa da tinbrea? Nolakoa da musika: beroa, alaia, tristea…? Modan dago? Aspalditik entzuten duzu? Haur-hezkuntzan erabil daiteke? Zer elementu landuko zenituzke haurrekin?.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

distinguir el timbre de los instrumentos. musika-tresnaren tinbrea bereiztea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El uso de instrumentos es fundamental para el trabajo del timbre. Musika-tresnak erabiltzea funtsezkoa da tinbrea lantzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La forma cómo se clasifiquen los instrumentos es importante a la hora de identificar, analizar y producir sonidos con timbres diferentes. Musika-tresnak sailkatzeko modua garrantzitsua da tinbre ezberdineko soinuak identifikatzeko, aztertzeko edo sortzeko orduan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Desde que el niño empieza a desarrollar su oído, irá asociando los diferentes timbres que percibe: la voz de la madre, del padre, de los educadores, los diferentes sonidos del entorno, así como finalmente los sonidos que él mismo realiza al manipular los diferentes instrumentos musicales. Entzumena garatzen hasten denetik hasten da haurra hautematen dituen tinbreak lotzen: amaren ahotsa, aitaren ahotsa, hezitzaileen ahotsak, inguruko soinuak eta, azkenik, musika-tresnekin berak egiten dituen soinuak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (1)
timbre más grave en la voz, atrofia de los pechos, caída de pelo e incluso transformación de los órganos genitales externos, especialmente del clítoris, que se alarga. ahotsaren tinbrea baxuagoa da, bularrak atrofiatu egiten dira, ilea erori egiten da eta kanpoko sexu-organoak eraldatu egiten dira; bereziki, klitoria eraldatzen da: luzatu egiten da.

Materiala: Elektroestetika

Elektrizitatea eta elektronika (2)
Son alteraciones de una o varias de las características acústicas de la voz (timbre, tono e intensidad), que inciden en una pérdida parcial de la voz. Ahotsaren ezaugarri akustiko baten (tinbrea, tonua, intentsitatea) edo gehiagoren alterazioak dira, eta ahotsaren galera partziala eragiten dute.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La voz se oye levemente soplada, con un timbre opaco, con tonalidad más bien grave, intensidad moderada y una prosodia levemente monótona. Ahotsa apur bat puzka ateratzen zaio, tinbre ilunekoa, tonalitate lodi samarrekoa, intentsitate ertainekoa eta prosodia monotono samarra.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
El asesor diseñará unas fichas en las que irá anotando, las cualidades de la voz del cliente respecto a supronunciación, dicción, timbre,lanzamiento, tono, ritmo, modulación y pausas en la lectura de un texto en voz alta. Aholkulariak hainbat fitxa diseinatuko ditu, bezeroaren ahots-ezaugarriekin lotutako hainbat auzi apuntatzeko, hala nola ahoskera, dikzioa, tinbrea, irteera, tonua, erritmoa, modulazioa eta atsedenak, testu bat ozen irakurtzen ari dela.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

«Tiene un timbre muy bonito, tirando hacia graves, que resuena mucho», «su forma de expresar es cercana, te cuenta las cosas». «Tinbre oso polita dauka, alturantz egiten duena, soinu handikoa», «adierazteko modu gertukoa dauka, kontatu egiten dizkizu gauzak».

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Irudia eta soinua (5)
Entzumenak soinuaren hiru ezaugarriren arabera bereizten ditu soinuak: tonua, tinbrea eta intentsitatea dira ezaugarriok, eta soinuaren propietate fisikoekin lotuta daude. El oído es capaz de distinguir los sonidos en función de tres características o cualidades presen­tes en ellos y que están relacionadas con sus propiedades físicas: tono, timbre e intensidad.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Diafonia: kanal bat beste batean akoplatzea eragiten duen perturbazio elektromagnetikoa. dB-tan neurtzen da, eta maiztasun-tarte guztirako aldagaitz egotea da garrantzitsuena, tinbreak asaldatu ez daitezen. Diafonía: aquella perturbación electromagnética que provoca el acoplamiento de un canal en otro. Se mide en dB y lo más importante es que se mantenga inalterable para todo el rango de frecuencias para que no se alteren los timbres.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3.2. Soinu baten tinbrea honen araberakoa da: 3.2.El timbre de un sonido depende de:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3.4. Tinbrearen arabera, honako hauek bereizten dira: 3.4.Según el timbre se distingue entre:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Intentsitatea, tinbrea eta tonua. Intensidad, timbre y tono.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Ostalaritza eta turismoa (1)
Simplificación a una única cámara con sectores diferenciados para las distintas materias primas, o sustitución por armarios verticales o timbres. Ganbera bakarrera sinplifikatzea, eta bertan, askotariko lehengaiak gordetzeko bereizitako espazioak jartzea, edota haien ordez armairu bertikalak edo “tinbre” deritzenak jartzea.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx