Emaitzak: 177

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (5)
Cualquiera que sea su capacidad de ocupación, como por ejemplo, cines, teatros, auditorios, estadios, pabellones deportivos, plazas de toros, hipódromos, parques de atracciones y ferias fijas, salas de fiesta, discotecas, salas de juegos de azar. Lokalen edukiera zeinahi dela ere: zinemak, antzokiak, auditoriumak, estadioak, kirol-pabiloiak, zezen-plazak, hipodromoak, jolas-parke eta barraka finkoak, dantzalekuak, diskotekak, zorizko jokoen aretoak eta abar.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Por ejemplo, en el caso de un teatro, los camerinos o los despachos del personal, aunque no estén abiertos al público, también se consideran locales de pública concurrencia. Esate baterako, antzokietan, aldagelak eta langileen bulegoak ere jendea hartzeko lokal gisa jotzen dira, antzokitik kanpoko jendea horietara sartzen ez bada ere.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cines, teatros, auditorios, estadios,pabellones de deportes, plazas de toros, hipódromos, parques de atracciones, ferias, salas de fiesta, discotecas, salas de juegos de azar. Zinemak, antzokiak, auditoriumak, estadioak, kirol-pabiloiak, zezen-plazak, hipodromoak, jolas-parkeak eta barrakak, dantzalekuak, diskotekak, zorizko jokoen aretoak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Locales abiertos al publico: teatros, cines, grandes almacenes,... Jendarteari irekitako lokalak: antzokiak, zinemak, erostetxe handiak eta abar.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Cines, teatros, auditorios, estadios, pabellones deportivos, plazas de toros, hipódromos, parques de atracciones y lorias fijas, salas de fiestas, discotecas, salas de juegos de azar. Zinema-aretoak, antzokiak, auditoriumak, kirol-pabilioiak, zezen-plazak, hipodromoak, jolas-parkeak eta azoka finkoak, dantzalekuak, ausazko jokoetarako aretoak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudi pertsonala (7)
La técnica del maquillaje profesional para cine, televisión y teatro.1996. La técnica del maquillaje profesional para cine, televisión y teatro.1996.

Materiala: Elektroestetika

Los trabajos que se agrupan bajo la denominación general de maquillaje artístico son todos aquellos que pueden ser lucidos en festivales, pasarelas, carnavales e incluso para cine, televisión o teatro. Makillaje artistikoan sartzen dira jaialdietarako, ibiltokietarako eta inauterietarako makillajeak, baita zinema, telebista eta antzerkia egiteko erabiltzen direnak ere.

Materiala: Elektroestetika

fantasía, teatro, etc., si realizamos nuestro dibujo previo con lapiceros de colores intensos. (fantasiazkoan, antzerkikoan, etab.) aurretiazko marrazkia kolore biziko arkatzak erabiliz egiten badugu.

Materiala: Elektroestetika

c) El maquillaje de fondo es un producto muy cubriente que solo se utiliza en medios tales como el cine, el teatro o la televisión. c) Makillaje-oinarria asko estaltzen duen produktua da, eta zineman, antzerkian, telebistan edo antzeko lekuetan soilik erabiltzen da.

Materiala: Elektroestetika

b) Estos criterios vinieron de la mano de medios tales como el teatro. b) Irizpide horiek zenbait ikuskizunetatik eratorri ziren, esaterako, antzerkitik.

Materiala: Elektroestetika

pasarela, fotografía, cine, televisión, teatro, la caracterización y los efectos especiales. ibiltokikoa, argazkietakoa, zinemakoa, telebistakoa, antzerkikoa, karakterizazioa eta efektu bereziena.

Materiala: Elektroestetika

la edad, el vestuario, las luces, la armonía de color, la moda, las correcciones, o las exigencias de un papel concreto de TV, cine o teatro. adina, arropa, argiak, koloreen armonia, moda, zuzenketak edo telebistako, zinemako edo antzerkiko paper zehatz baten eskakizunak.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (77)
Testimonio de ese periodo floreciente se conservan joyas arquitectónicas como el Teatro Amazonas. Aldi oparo haren lekuko gisa, Amazonas antzokia, bitxi arkitektonikoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

San José acoge la actividad cultural , más de 20 teatros están abiertos al público en esta ciudad de 800.000 habitantes. San Josen kultura-jarduna da nagusi; 20 antzoki baino gehiago ditu 800.000 biztanleko hiriak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los conciertos y teatros no suelen ofertar precios especiales. Ez da prezio berezirik eskaintzen kontzertuengatik edo antzerkiengatik.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Dividida en dos por el Canal de Corinto que une el Mar Egeo con el Mar Jónico, queda al sur el territorio denominado Peloponeso con las ciudades de Corinto, Micenas, Epidauro con un excelente teatro, Esparta , y Olimpia con el Templo de Zéus y el museo de los Juegos Olímpicos, todas ellas forman parte del circuito turístico llamado “tour clásico”. Egeo itsasoa eta Itsaso Jonikoa lotzen dituen Korintoko kanalak bitan banatuta, hegoaldean Peloponeso eskualdea dago: Korinto, Mizenas, antzoki ederra duen Epidauro, Esparta eta Zeusen tenplua eta Joko Olinpikoen museoa dauden Olinpia. Guztiak sartzen dira ibilbide klasikoan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es el mayor puerto y centro turístico litoral, desarrolla una intensa actividad cultural con su carnaval, festivales de teatro y del vino. Kostaldeko portu eta gune turistiko handiena da, eta kultura-jarduera handia du: inauteria, antzerkiaren eta ardoaren jaialdiak eta abar.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La tradición operística y teatral es muy notable en San Petersburgo, prueba de ellos son el Gran Teatro de la Ópera y el Ballet Mariinsky, unos de los más prestigiosos del mundo, aunque existen más de veinte teatros profesionales en la ciudad. Operak eta antzerkiak tradizio handia dute San Petersburgon, eta horren isla dira Mariinski Opera eta Ballet Antzoki Handia, munduko entzutetsuenetakoa; hirian hogei antzoki profesionaletik gora dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La actividad cultural es muy intensa todo el año con una especial atención hacia la ópera, teatro y música clásica , lo que la ha consolidado como un firme destino vacacional para los melómanos del continente. Kultura-jarduna oso bizia da urte guztian, eta garrantzi berezia dute operak, antzerkiak eta musika klasikoak; horregatik, opor-destino sendoa da kontinenteko melomanoentzat.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El eje urbano más frecuentado es la avenida que unía el sector este y el oeste , cortado por el símbolo de la ciudad ,la Puerta de Brandemburgo, cerca del Parlamento , la columna de la Victoria con la estatua de la Golden-Else y su prolongación con los edificios de la Universidad Humboldt en el segmento llamado Unter den Liden son otros espacios muy visitados del gran boulevard.Otras avenidas como la comercial Ku-Damm, o plazas como la Pza Breitscheid, la plaza de la Academia con la sede del Teatro clásico y las iglesias francesa y alemana , o la famosa Alexanderplatz con el reloj mundial, la torre de televisión junto al Rotes Rathaus o Ayuntamiento Rojo. Hiriko toki jendetsuena Berlin ekialdea eta mendebaldea lotzen zituen hiribidea da, hiriaren sinbolo bilakatutako Brandenburgoko ateak (Parlamentutik gertu) eteten duena. Horrez gain, hauek dira boulevard handiko beste eremu ezagun batzuk: Garaipenaren zutabea eta Golden-Else estatua eta horien luzapena diren Humboldt Unibertsitateko eraikinak Unter den Liden-en. Beste toki batzuk: Ku-Damm hiribide komertziala, Breitscheid plaza, Akademiaren plaza (Antzoki Klasikoa eta eliza frantsesaren eta alemaniarraren egoitzak daude), edo munduko erlojua dagoen Alexanderplatz ospetsua, Rotes Rathaus-en ondoko telebista-dorrea eta Udaletxe Gorria.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

P.ej. la Zarzuela en España; la Ópera o la Opereta en Viena; el Teatro Negro en Praga; o la Ceremonia del Té en Japón. Esate baterako, Espainian zarzuela, Vienan opera edo opereta, Pragan Antzerki Beltza edo Japonian tearen zeremonia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los restos mas significativos de la romanización se centran en Sagunto con una ciudadela, estructuras defensivas, y un teatro muy modificado por desafortunadas intervenciones . Erromanizazioaren aztarna esanguratsuenak Sagunt-en daude: gotorlekua, defentsa-egiturak eta zorigaiztoko esku-hartzeek eraldatutako antzokia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (1)
es una variante deloutdoor trainingcon los mismos fines pero con actividades realizadas dentro del aula (obras de teatro, resolución de casos, etc.). outdoor trainingdelakoaren aldaera bat da; helburu bera du, baina jarduerak gela barruan egiten dira (antzezlanak, kasuak konpontzea, eta abar).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (40)
Identificación del sector cultural –teatro, música, etc.–. Kultura-sektorearen identifikazioa: antzerkia, musika, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Teatro Zahareñade Víznar. Víznar-koZahareña Antzokia.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se puede pensar en la sensación de cualquier persona en su primera visita a un teatro de ópera sin haber escuchado nunca una ópera. Irudika dezagun zer sentipen izan dezakeen edonork aurrez inoiz opera bat entzun gabe opera-antzoki batera lehenengo aldiz doanean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Fue definida en gran parte por el proceso de democratización de la cultura por entenderse como una proyección social de las formas culturales elaboradas por distintos sectores –teatro, cine, literatura, pintura, etc.– y valoradas como formas de prestigio sociocultural que se difunden a nivel masivo para facilitar su acceso y consumo masivos. Neurri handi batean, kultura demokratizatzeko prozesuak definitu zuen. Izan ere, hainbat sektorek —antzerkia, zinema, literatura, pintura, etab.— egindako kultura-formen proiekzio sozialtzat hartu zen, eta haiek prestigio soziokulturaleko formatzat baloratu ziren; maila masiboan hedatzen dira, publikoari eskura jartzen eta masiboki kontsumitzen laguntzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Del teatro: Antzerkitik:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por ejemplo, dentro de la animación teatral, según la disponibilidad personal de los participantes, la participación puede ir desde una mera aproximación sensible como espectador de representaciones teatrales hasta la integración en un grupo de teatro de aficionados. Esate baterako, antzerki-animazioaren barruan, parte-hartzaileen prestasun pertsonalaren arabera, haien parte-hartzea antzerkiak ikustera doan ikuslearen hurbilpen hutsera mugatu daiteke, edo afizionatuen antzerki-talde batean sartzea ekar dezake.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

También es necesario que en nuestras intervenciones contemplemos las líneas de actuación señaladas por la Estrategia para el Acceso a la Cultura de Personas con Discapacidad, aprobada en julio de 2011(11), mediante líneas de actuación tales como la auditoría de los espacios y servicios culturales bajo criterios de accesibilidad, la promoción del cine subtitulado y del teatro accesible, la oferta en los museos estatales de guías multimedia, la adopción de programas de lectura adaptada para personas con discapacidad intelectual, incentivos económicos o la creación de un órgano de seguimiento de todas estas iniciativas, el Foro de la Cultura Inclusiva. Horrez gain, gure esku-hartzeetan kontuan hartu beharreko beste alderdi bat Desgaitasuna duten Pertsonak Kulturara Iristeko Estrategiak —2011ko uztailean onetsiak (11)— finkatzen dituen jarduera-ildoak dira. Jarduera-ildo horietako batzuk dira, besteak beste, kultura-espazioak eta -zerbitzuak ikuskatzea irisgarritasun-irizpideak betetzen dituztela ziurtatzeko, azpitituludun zinema eta irisgarritasuna zaintzen duen antzerkia bultzatzea, estatuko museoetan multimedia-gidak eskaintzea, adimen-urritasuna duten pertsonentzat moldatutako irakurketa-programak sortzea, pizgarri ekonomikoak ezartzea, eta ekimen horien guztien jarraipena egiteko organo bat sortzea, hain zuzen ere, Kultura Barneratzailearen Foroa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Al mismo tiempo, esa diversidad cultural se verá fortalecida por el trabajo de intervención en los diferentes sectores de expresión cultural, como por ejemplo el teatro, el cine o la artesanía. Aldi berean, kulturaren sektoreen egiten den lanak ere —adibidez, antzerkia, zinema edo artisaugintza— kultura-aniztasun hori sendotzen lagunduko du.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Este sería el caso, por ejemplo, de territorios en los que, detectada la existencia de una red de grupos de aficionados al teatro mediante un análisisDAFO(análisis de debilidades, amenazas, fortalezas y oportunidades) y el mapeo para la identificación y localización de recursos, una entidad determine desarrollar sus líneas de intervención cultural mediante proyectos que integren la colaboración de esos grupos de teatro y que además pretendan abrir nuevos intereses culturales partiendo de esa realidad dada. Esate baterako, DAFO analisi baten bidez (ahultasun, mehatxu, indargune eta aukeren analisia) antzerki-talde afizionatuen sare bat dagoela detektatzen bada eta baliabideak identifikatzeko eta bilatzeko mapaketa bat egiten bada, erakunde batek erabaki dezake antzerki-talde horiek kontuan hartuko dituzten proiektuen bidez garatzea bere esku-hartzea eta, errealitate hori oinarri hartuz, kultura-interes berriak zabaltzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Ciclos o festivales de música, teatro, cine, etc. Musika, antzerki, zinema eta abarren zikloak edo jaialdiak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (7)
Si se tienen en cuenta también estas últimas, hay que remontarse a la antigua Pompeya, en cuyos teatros, circos y anfiteatros se celebraban distintos espectáculos. Halako jarduerak ere hartzen baditugu kontuan, antzinako Ponpeian ditugu adibide batzuk, hango antzoki, zirku eta anfiteatroetan ikuskizunak egiten baitziren.

Materiala: Animazio turistikoa

Con los niños hacen minidiscos, talleres de manualidades sencillos, obritas de teatros o musicales. Minidiskoak, eskulan errazen lantegiak, antzezlan txikiak eta musikal txikiak egiten dituzte haurrekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Es el lugar donde se representan los musicales, las piezas de teatro que organiza la animación nocturna y donde actúan los artistas externos al hotel. Hor antzezten dira musikalak eta gaueko animazioan antolatzen diren antzezlanak, eta hori aritzen dira, halaber, hoteletik kanpoko artistak.

Materiala: Animazio turistikoa

Piezas de teatro normalmente para pocos actores y con una duración no superior a los quince minutos. Oro har aktore gutxirentzako antzezlanak, ez dutenak irauten hamabost minutu baino gehiago.

Materiala: Animazio turistikoa

En trenes como el Tren de la Fresa o el Tren de Cervantes actores caracterizados con la época o la temática hacen pequeñas piezas de teatro, declaman, ofrecen algo de comer, etc. Marrubiaren Trenean, Cervantesen Trenean eta antzeko trenetan, aktoreek, dagokion garaiko edo dagokion gaiko jantziekin jantzita, antzezlan txikiak egiten dituzte, jateko zerbait eskaintzen dute, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

En grandes almacenes, terminales de viajeros, palacios de congresos, etc., puede verse en el patio de distribución central o en alguna zona común a alguien tocando el piano, cuartetos de cuerda e incluso piezas cortas de teatro. Saltoki handietan, bidaiarien terminaletan, kongresu-jauregietan..., batzuetan, erdiko patioan, norbait egoten da pianoa jotzen, sokazko kuartetoak ere izaten dira, eta antzezlan txikiak ere egiten dituzte.

Materiala: Animazio turistikoa

Se trata de actividades de espectáculo como teatro, musicales, magia, etc. producidos por el departamento de animación o contratados fuera. Ikuskizun-jarduerak dira, hala nola antzerkia, musikalak, magia, etab.; animazio-sailak ekoizten ditu, edo kanpoan kontrata daitezke.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
•Aficiones, práctica de deportes, viajes, actividades sociales, asistencia a eventos como la ópera o el teatro, etc. •Zaletasunak, kirola praktikatzea, bidaiak, jarduera sozialak, operara, antzokira eta tankerako ekitaldietara joatea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (3)
Aire de calidad media indicado para edificios comerciales, cines, teatros, salas de actos, habitaciones de hoteles, restaurantes, cafeterías, bares, salas de fiestas, locales deportivos (excepto piscinas) y salas de ordenadores. Kalitate ertaineko airea, merkataritza-eraikinetarako, zinemetarako, antzokietarako, ekitaldi-aretoetarako, hoteletako geletarako, jatetxeetarako, kafetegietarako, tabernetarako, dantzalekuetarako, kirol-lokaletarako (igerilekuak izan ezik) eta ordenagailu-geletarako.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

En cines, teatros, auditorios y discotecas, si la superficie construida está entre 500 y 10 000 m2. Zinemetan, antzokietan, entzunaretoetan eta diskoteketan, baldin eta azalera eraikia 500-10 000 m2bitarte bada.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Salas de cine y de teatro, auditorios Zinema-aretoak eta antzokiak, auditoriumak

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Irudia eta soinua (9)
2.7.1. Antzoki grekoa 2.7.1. El teatro griego

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Honako hauek dira antzoki grekoaren atalak: Las partes del teatro griego son:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Taldeka, bilatu antzerkiaren bilakaerari buruzko informazi dagokienez: Erroma, Erdi Aroa, Errenazimendua, antzerki i errenazentista. En grupos realizad una búsqueda de información sobre la evolución del teatro en las siguientes fases: Roma, Edad Media, Renacimiento, teatro isabelino y el renacentista.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Eztabaidatu antzerkiak gizarterako duen garrantziaren inguruan. Debatid sobre la importancia del teatro dentro de la sociedad a nivel de representación.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.7.2. Antzokia italiar erara 2.7.2. El teatro a la italiana

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Halaber, antzerkian honako argiztapen-gailu hauek ere erabiltzen dira: biserak (argi-sorta kontrolatzen dut, talkoak (kolore-filtroak dira, eta fokuetara egokitzen diren talko-euskarrietan mihiztatzen dir, efektuen filtroak (argi-efektuak –hala nola euria edo hodeiak– proiektatzen dituzten filtroak dir eta, azkenik, talko-danborra (fokuari jartzen zaion elementu bat da; koloretako bost talko dauzka, eta fokuaren kolorea aldatzea ahalbidetzen du). Otros dispositivos de iluminación empleados en el teatro son: las viseras, que permiten contro­lar el haz luminoso; los talcos, que son filtros de color y que se ensamblan en unas piezas metá­licas denominadas portatalcos y que se adaptan a los focos; filtros de efectos, que corresponde a filtros que proyectan efectos lumínicos como lluvia o nubes, y, por último, el tambor de talcos, un elemento que se acopla al foco, consta de cinco talcos de colores y que permite modificar el color del foco.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Hesolak: haga elektrifikatuen kontrara, ez daukate korronte elektrikorik. Metalezko tutuen egitura hauek antzokiko aretoaren alboetan jartzen dira, zubiaren azpian. Varales: a diferencia de las varas electrificadas, no poseen corriente eléctrica. Estas estructu­ras de tubos de metal se disponen en los laterales de la sala de teatro y por debajo del puente.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Aretoa fidagarria izan dadin, material desberdinak erabiltzen dira. Islagailu akustikoak edo tornabozak porotsuak ez diren material lauekin fabrikatuta daude, eta islatutako soinuak zuzeneko soinua indartzeko erabiltzen dira. Eszenatokian jartzen dira, eta, elkarrizketa edo antzezleen ahotsa nagusi den antzoki edo aretoetan, soinu erasotzailea islatzea eta ikusleei entzuten laguntzea da helburu nagusia. Egiturak iragazki akustiko batek bezala funtzionatzen du: soinuaren maiztasun baxuak lantzen ditu, eta giza ahotsaren maiztasunak indartzen. Para conseguir una buena fiabilidad de la sala se emplean diferentes materiales. Los reflectores acústicos o tornavoces son elementos fabricados con materiales lisos, no porosos, que se usan para conseguir que el sonido reflejado refuerce el sonido directo. Se colocan en el escena­rio y su fin principal en el teatro o salas en las que prime el diálogo o la voz de los actuantes es reflejar el sonido incidente y facilitar la escucha del espectador. Su estructura funciona como un filtro acústico que trabaja sobre las frecuencias bajas del sonido y potencia las frecuencias de la voz humana.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3.33. Interneten, bilatu antzoki greko baten ezaugarri akustikoak, eta alderatu antzoki erromatar baten ezaugarriekin. Behatu eta adierazi antzekotasun eta desberdintasun akustikoak zein diren. 3.33.Averigua en internet las características acústicas presentes en un teatro griego y compáralo con las de un teatro romano. Observa y establece semejanzas y diferencias acústicas.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx