Emaitzak: 132

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (4)
Alumno y ayudante de Schlesinger en Berlín, realizó importantes estudios teóricos y experimentales sobre la velocidad de corte, ofreciendo una síntesis de los trabajos y resultados de las investigaciones efectuadas desde 1935 hasta 1965. Schlesinger-en ikaslea eta laguntzailea izan zen Berlinen. Ebaketa-abiadurari buruzko azterlan teoriko eta esperimental garrantzitsuak egin zituen, eta 1935etik 1965era bitarte egindako lanen eta emaitzen sintesi bat eskaini zuen.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

a) síntesis del vapor de recubrimiento, a) estaldura-lurrunaren sintesia,

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La síntesis del vapor del recubrimiento se logra a través de distintos métodos, sea con calentamiento mediante resistencia eléctrica o por bombardeo con iones para vaporizar un sólido o líquido existente. Estaldura-lurrunaren sintesia lortzeko, hainbat metodo daude, hala nola erresistentzia elektriko bidez berotzea edota ioiak bonbardatzea, solidoa edo likidoa lurruneztatzeko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Estas consideraciones vienen a ser una síntesis de lo expuesto hasta ahora, con el objetivo de tener ya una primera visión del conjunto de aspectos planteados. Kontuan hartu beharreko alderdi hauek orain arte azaldutakoaren laburpena dira, eta planteatutako alderdi guztien lehen ikuspegia izatea dute helburu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (19)
Ayuda a liberar energía de los alimentos y es esencial en la síntesis del colesterol, de la grasa y de los glóbulos rojos. Elikagaietako energia askatzen laguntzen du eta funtsezkoa da kolesterolaren, gantzaren eta globulu gorrien sintesirako.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ayuda a liberar la energía de los alimentos y es importante en la síntesis de la grasa y el colesterol. Elikagaien energia askatzen laguntzen du eta garrantzitsua da gantzen eta kolesterolaren sintesian.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Haz una síntesis propia de cada uno de los ámbitos del desarrollo infantil estudiados: Laburtu zeure hitzetan aztertu dugun haurraren garapeneko eremu bakoitza:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En síntesis, se ha de conseguir por parte de los padres que respondan a una serie de actuaciones o hábitos respecto a sus hijos para que favorezcan un desarrollo armonioso: Laburbilduz, gurasoen aldetik seme-alabekiko jokabide edo ohitura batzuk lortu behar dira, haurren garapen harmoniatsua bultza dezaten:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se trata de hacer una síntesis de la unidad didáctica a través de la realización de un mapa conceptual. Unitate didaktikoaren sintesi bat egitea da asmoa, kontzeptuzko mapa bat eginez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En síntesis que la personali-dad del niño se desarrolle en la asimilación y el aprendizaje de la paz. Laburbilduz, haurraren nortasuna bakearen asimilazioan eta ikaskuntzan garatzea da helburua.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Haz una síntesis de las consecuencias que puede llegar a tener la publicidad en el colectivo infantil. Laburbildu publizitateak haurren kolektiboan izan ditzakeen ondorioak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En síntesis, será muy conveniente por parte del educador complementar la intervención terapéutica y/o psi-copedagógica de estos pequeños con una programación adecuada y adaptada a sus necesidades específicas y que cuente para ello con la implicación y sensibilización de todos los demás pequeños del aula. Laburbilduz, oso komenigarria izango da hezitzaileak haur horien esku-hartze terapeutikoa edo/eta psikopedagogikoa osatzea programazio egokia eta haien behar zehatzera egokitutakoa eginez, eta ikasgelako gainerako haurrak inplikatuta eta sentsibilizatuta egotea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En síntesis y siguiendo las directrices de J.R. Moyles,«parte de la tarea del profesor consiste en proporcionar situaciones de juego libre y dirigidas en las que intentar atender a las necesidades de aprendizaje de los niños. Laburbilduz, eta J.R. Moylesen ildotik, “irakaslearen zereginaren zati bat jolas libreko eta jolas gidatuko egoerak eskaintzea da, haurren ikaskuntza-beharrei erantzun ahal izateko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se podría concluir a modo de síntesis de este aparta-do que: Laburbilduz, ondorio hauek atera ditzakegu atal honetan:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (2)
Cada uno de estos tres mecanismos utiliza un sentido diferente (oído para la síntesis de voz, tacto para el braille o vista para el texto visible) haciendo la información accesible a grupos representativos de una variedad de discapacidades sensoriales y otras. Hiru mekanismo horietako bakoitzak zentzumen bat erabiltzen du (entzumena ahots-sintesirako, ukimena braillerako edo ikusmena testu ikusgairako), eta informazioa erabilerraz bihurtzen du hainbat urritasun, zentzumenenak nahiz bestelakoak, dituzten taldeentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

En ella se ha de reflejar en pocas frases, la síntesis de todo el documento, toda la información. Esaldi gutxitan, dokumentu guztiaren sintesia, informazio guztia, jaso behar da.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (60)
Defectos en la síntesis de factores formadores de la fibrina. Akatsak fibrina osatzen duten faktoreen sintesian.

Materiala: Elektroestetika

Como la mayoría se forman en el hígado, si este no funciona bien o hay carencia de vitamina K, imprescindible para la síntesis de dichos factores, la coagulación no se realizará de forma adecuada. Gehienak gibelean osatzen direnez, gibelak ez badu ongi funtzionatzen, edo K bitaminaren gabezia badago (ezinbestekoa da faktore horiek sintetizatzeko), koagulazioa ez da egoki egiten.

Materiala: Elektroestetika

Se debe a anomalías en la síntesis del ADN de estas células causadas por una falta o déficit de vitamina B12(cobalamina) o de ácido fólico. Zelula horien DNAren sintesiaren anomaliek eragiten dute; anomalia horiek B12bitaminaren (kobalamina) edo azido folikoaren gabeziak edo urritasunak eragiten dituzte.

Materiala: Elektroestetika

No tiene núcleo, ni organelas, por lo que no puede realizar síntesis de proteína. Ez du nukleorik, ezta organulurik ere, eta, beraz, ezin du proteinarik sintetizatu.

Materiala: Elektroestetika

Fundamentalmente utiliza la glucosa para obtener energía, para la síntesis de lípidos y del material reductor que necesita, ya que es una célula sometida a oxidación al transportar el oxígeno. Glukosa erabiltzen du funtsean energia lortzeko eta lipidoak eta behar duen material erreduktorea sintetizatzeko; izan ere, oxigenoa garraiatzen duenez, oxidatu egiten da zelula.

Materiala: Elektroestetika

Inducción de la síntesis de enzimas Entzimen sintesiaren indukzioa

Materiala: Elektroestetika

Su función se relaciona con la síntesis de ribosomas. Nukleoloaren eginkizuna erribosomen sintesiarekin lotzen da.

Materiala: Elektroestetika

Su función es la elaboración o síntesis de proteínas. Erribosomaren funtzioa proteinak sortzea edo sintetizatzea da.

Materiala: Elektroestetika

En la actualidad, dichas prácticas están casi totalmente en desuso, existiendo una reglamentación estric-ta sobre su utilización, ya que se tiene muy en cuenta la supervivencia de las especies; además, gracias a la síntesis química se pueden conseguir olores idénticos sin tener que sacrificar al animal, siendo el coste más reducido. Gaur egun, ez da horrelakorik ia erabiltzen, erabilerari buruzko arau zorrotzak daude, espezieen biziraupena oso kontuan hartzen baita; gainera, sintesi kimikoari esker, usain berberak lor daitezke animalia hil gabe, eta kostua txikiagoa da.

Materiala: Elektroestetika

Desequilibrios que oca-sionan un aumento en la síntesis de AAA frente a la de AHA originarán distintas alteraciones dermatológicas, que pueden ser subsanadas por vía exógena. Hainbat asaldura dermatologiko sortuko dituzte AHA sintetizatu beharrean AAAen sintesia handitzea eragiten duten desorekek. Hori guztia bide exogenotik konpon daiteke.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (10)
Alteración de la síntesis de melanina Melanina-sintesiaren nahasmena.

Materiala: Irudia

o La naturaleza plástica del color: síntesis aditiva y sustractiva. o Kolorearen izaera plastikoa: batuketa- eta kenketa-sintesia.

Materiala: Irudia

Simplicidad y necesidad de síntesis:La información de los carteles está muy concentrada. Erraztasuna eta sintesiaren beharra:karteletako informazioa oso kontzentratuta dago.

Materiala: Irudia

En esta síntesis radica su fuerza expresiva. Sintesi horretan datza adierazteko indarra.

Materiala: Irudia

Toda la gama de colores se consigue mediante la mezcla o síntesis en diversas proporciones de tres colores básicos. Kolore-sorta osoa nahasketaren edo sintesiaren bidez lortzen da oinarrizko hiru koloreen hainbat proportziotan.

Materiala: Irudia

Esta síntesis se puede hacer de dos formas, según el medio de que se trate: Sintesi hori bi modutan egin daiteke, baliabidearen arabera:

Materiala: Irudia

La síntesis aditiva se usa en medios que generan luz. Batuketa-sintesia argia sorrarazten duten baliabideetan erabiltzen da.

Materiala: Irudia

La síntesis sustractiva se usa en medios que reflejan la luz, lo que supone casi todas las imágenes impresas en papel. Kenketa-sintesia argia islatzen duten baliabideetan erabiltzen da, hots, paperean inprimaturiko ia irudi guztietan.

Materiala: Irudia

Es el resultado de una síntesis aditiva o suma de radiaciones de distinta longitud de onda. Batuketa-sintesiaren emaitza edo uhin-luzera ezberdineko erradiazioen batura.

Materiala: Irudia

El módulo de síntesis de muestreo, de 16 voces y el SOUNDTORE DISK SYSTEM, que es una base de datos de 1200 Megas, ampliable a 9600 Megas, y es donde se archivan los sonidos. Laginketa-sintesiko moduluan (16 ahotsekoa) eta Soundtore Disk System sisteman (1.200 megabyte dituen datu-basea, 9.600 megabyte ere izan ditzakeena) gordetzen dira fitxategiak.

Materiala: Irudia

Zehar-lerroa (3)
Teniendo en cuenta la dificultad para sustituir determinados ingredientes, todas las normativas certificadoras aceptan el uso de algunos productos de síntesis química. Zenbait osagai ordeztea zaila denez, ziurtagiri-araudi guztiek onartzen dute sintesi kimikoko zenbait produktu erabiltzea.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

Se pretende evitar los ingredientesque originan con mayor frecuencia reacciones adversas sobre la piel como los perfumes de síntesis, los colorantes de síntesis, las siliconas y los derivados del petróleo. Azalean erreakzio kaltegarriak sarrien eragiten dituzten osagaiak saihestu ohi dira, hala nola sintesi-perfumeak, sintesi-koloratzaileak, silikonak eta petrolioaren deribatuak.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

El cosmético natural no garantiza la ausencia de reacciones adversas, un ingrediente natural puede provocar irritación, alergia o fotosensibilidad al igual que uno de síntesis, aunque la probabilidad es menor. Kosmetiko naturala izateak ez du bermatzen eragin kaltegarririk ez izatea; baliteke osagai natural batek narritadura, alergia edo fotosentikortasuna eragitea, sintesi-kosmetiko batek bezalaxe, nahiz eta horretarako probabilitate gutxiago egon.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

Kimika (8)
Es la disciplina científica que estudia la estructura, propiedades, síntesis y reactividad de compuestos químicos formados principalmente por carbono e hidrógeno, los cuales pueden contener otros elementos, generalmente en pequeña cantidad como oxígeno, azufre, nitrógeno, halógenos, fósforo, silicio. Batez ere karbonoz eta hidrogenoz osatuak dauden konposatu kimikoen egitura, propietateak, sintesia eta erreaktibotasuna aztertzen dituen diziplina zientifikoa da; konposatu kimiko horiek beste elementu batzuk ere eduki ditzakete, orokorrean kantitate txikian, hala nola oxigenoa, sufrea, nitrogenoa, halogenoak, fosforoa eta silizioa.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

fermentación, síntesis de productos químicos orgánicos y extracción biológica y natural. hartzidura, produktu kimiko organikoen sintesia eta erauzketa biologikoa eta naturala.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Los antibióticos, los esteroides y las vitaminas se producen por fermentación, mientras que muchos principios activos nuevos se producen por síntesis orgánica. Antibiotikoak, esteroideak eta bitaminak hartziduraz ekoizten dira, eta, aldiz,printzipio aktibo berri asko, sintesi organikoaren bitartez.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Los procesos de síntesis química utilizan productos químicos Sintesi kimikoaren prozesuek produktu kimiko organikoak eta ez-organikoak

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Las plantas de síntesis orgánica, los equipos de procesado y los servicios son comparables en Sintesi organikoko instalazioak, prozesatzeko ekipoak eta zerbitzuak antzekoak dira

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En la Figura 79.4 se presenta un esquema de un proceso de síntesis orgánica. 79.4 irudian dugu horrelako sintesi organiko baten eskema.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En las reacciones químicas, el material sin reaccionar puede separarse del producto y recircularse, como en la síntesis del amoniaco. Erreakzio kimikoetan, erreakzionatu ez duen materiala produktutik bereiz daiteke eta birzirkularazi; esaterako, amoniakoaren sintesian.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En las reacciones químicas, el material sin reaccionar puede separarse del producto y recircularse, como en la síntesis del amoniaco. Erreakzio kimikoetan, erreakzionatu ez duen materiala produktutik bereiz daiteke eta birzirkularazi, hala nola amoniakoaren sintesian.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
Estas pueden alcanzar un estado invasivo al abandonar el uso de herbicidas durante la reconversión como consecuencia del desequilibrio inicial del suelo, al no utilizar los abonos de síntesis. Belar txarrak inbaditzaileak bihur daitezke birmoldaketan herbizidak erabiltzeari uztean, sintesiko ongarririk erabili ez eta hasieran lurzorua desorekatu egiten delako.

Materiala: Nekazaritza

Elektrizitatea eta elektronika (4)
Las capacidades que inciden en la formación del lenguaje interior (el análisis, la síntesis, la abstracción, la simbolización, etc.). Barne-hizkuntzaren eraketan eragina duten ahalmenak eta gaitasunak (analisia, sintesia, abstrakzioa, sinbolizazioa eta abar).

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En síntesis, esta corriente plantea la existencia de unos universales lingüísticos que tienen propiedades exclusivamente lingüísticas y no cognitivas, pues la capacidad lingüística, a pesar de ser psicológica, es independiente de la cognición y se rige por principios y reglas propias. Laburbildurik, korronte horrek planteatzen du hizkuntza-mailako lege unibertsal batzuk existitzen direla ezaugarri soilik linguistikoak dituztenak, eta ez kognitiboak, zeren eta hizkuntza-ahalmena, psikologikoa izan arren, ezagutzatik independentea dela aldezten baitute, eta bere printzipio eta arau propioak dituela.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Como síntesis de estas ideas anotamos algunas de las características que configuran la implantación de un SAAC: Ideia horien sintesi modura KSHA baten ezarketa konfiguratzen duten ezaugarriak jasoko ditugu hemen:

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Las principales funciones son: edición de pictogramas, gestión de bibliotecas y usuarios, elaboración de tableros virtuales, comunicación local (síntesis de voz) y comunicación a distancia (correo electrónico y llamadas telefónicas). Funtzio nagusiak honako hauek dira: piktogramen edizioa, liburutegi eta erabiltzaileen kudeaketa, taula birtualen elaborazioa, tokiko komunikazioa (ahotsa sintetizatzea) eta urrutiko komunikazioa (posta elektronikoa eta telefono-deiak).

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Se valorarán las siguientes capacidades de: trabajo en equipo, liderazgo, habilidad para la negociación, control del estrés, capacidad analítica, capacidad de síntesis, argumentación, creatividad e iniciativa. Honako gaitasun hauek balioetsiko dira: talde-lana, lidergoa, negoziatzeko gaitasuna, estresa kontrolatzea, gaitasun analitikoa, laburtzeko gaitasuna, argudiatzea, sormena eta ekimena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Según, Enrique Guinsberg, los medios de comunicación son un poderoso medio de socialización, a la par de la familia, la escuela y el trabajo, que modelan los sentimientos, las creencias, entretienen los sentidos, ayudan a formar la imaginación social; en síntesis fomentan y facilitan construcciones mentales por donde transcurre luego el pensamiento de las personas en sociedad. Enrique Guinsbergen arabera, komunikabideak sozializazio-bitarteko ahaltsu bat dira, familiaren, eskolaren eta lanaren parekoa; sentimenduak eta sinesmenak moldekatzen dituzte eta zentzumenak entretenitzen, irudimen soziala sortzen laguntzen; laburbilduz, eraikuntza mentalak sustatzen eta bideratzen dituzte, eta haietatik igarotzen da, ondoren, pertsonen gizarteko pentsamendua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
En la síntesis volumétrica del agua (preparación de compuestos químicos a partir de sustancias más sencillas) se observa que el hidrógeno y el oxígeno se combinan siempre, como se ha dicho, en la proporción de 2:1. Substantzia soiletatik abiatuta konposatu kimikoak prestatzean, hots, sintesi bolumetrikoan ikus daitekeenez, hidrogenoa eta oxigenoa 2:1 proportzioan konbinatzen dira beti, aurrez esan bezala.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Ostalaritza eta turismoa (3)
Civera J. J., Pérez N. (2011): Control del aprovisionamiento de materias primas. Síntesis, Madrid. Civera, J. J.; Pérez, N.: Control del aprovisionamiento de materias primas, Síntesis, Madril, 2011.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

López Benito, N. (2003): Marketing en restauración. Síntesis, Madrid. López Benito, N.: Marketing en restauración, Síntesis, Madril, 2003.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Ordóñez, J.A., Camberro, M.ª I. y otros (1999): Tecnología de los alimentos. Vol. I y Vol. II. Síntesis, Madrid. Ordóñez, J.A.; Camberro, M.ª I.; eta beste batzuk: Tecnología de los alimentos. Vol. I y Vol. II, Síntesis, Madril, 1999.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx