Emaitzak: 121

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (2)
¿ Quién me tiene que promocionar? Noren ardura da gure sustapena?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Por ejemplo, el director de proyecto de la Consellería de Transporte y Fomento que contrata instalaciones de servicios de telecomunicaciones e informáticos con empresas externas. Garraio eta Sustapen Kontseilaritza bateko proiektuburua da horren adibide: kanpoko enpresekin kontratatzen ditu telekomunikazio- eta informatika-zerbitzuetako instalazioak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
En el caso de España tenemos administraciones locales, como los ayuntamientos; autonómicas, como la Generalitat de Catalunya o la Junta de Andalucía; estatales, como los Ministerios de Fomento, de Economía, etc. Espainiar estatuan, administrazio lokalak daude (udalak), erkidegoetakoak (Kataluniako Generalitat-a edo Andaluziako Junta) eta estatukoak (Sustapen Ministerioa, Ekonomia Ministerioa, etab.).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Informatika eta komunikazioa (2)
Fidelización, promociones, seguimiento... Leialtzea, sustapenak, jarraipena...

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Cuidado con cruzar promociones, si lo haces por lo menos hazlo con cuidado. Kontuz sustapenak zeharkatzearekin, hala egiten baduzu, egin kontu handiz.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Instalatze eta mantentze lanak (2)
La supervisión de la formación que, en materia de prevención y promoción de la salud laboral, deba recibir el personal sanitario actuante en los servicios de prevención autorizados. Lan-osasunaren prebentzioari eta sustapenari dagokienez, baimendutako prebentzio-zerbitzuetan pertsonal sanitarioak jaso beharreko prestakuntza gainbegiratzea.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

En cumplimiento de lo dispuesto en la presente Ley, las Administraciones públicas competentes en materia laboral desarrollarán funciones de promoción de la prevención, asesoramiento técnico, vigilancia y control del cumplimiento por los sujetos comprendidos en su ámbito de aplicación de la normativa de prevención de riesgos laborales, y sancionarán las infracciones a dicha normativa, en los siguientes términos: Lege honetan xedatutakoa betez, lan-arloan eskumena duten Administrazio Publikoek prebentzioaren sustapena, aholkularitza teknikoa, zaintza eta bere aplikazio-eremuko subjektuek lan-arriskuen prebentziorako araudia betetzen dutela kontrolatzeko funtzioak beteko dituzte, eta araudi horren urraketak zigortuko dituzte, honela:

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Ostalaritza eta turismoa (9)
El trabajo de consolidación de la estructura de la oferta y de promoción de las ciudades de reuniones en España en estos últimos años está contribuyendo en la mejora de los resultados. Azken urteetan Espainiako bilera-hirien eskaintzaren egitura eta sustapena sendotzen ari denez, emaitzak ere hobetzen ari dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Comunidad Valenciana fue pionera en España en la celebración de ferias comerciales, hoy , sin negar la importancia que el sector del turismo profesional tiene en la capital de la comunidad y en Alicante debido , a la ampliación de la superficie expositiva ,la mejora de la calidad, el incremento de la oferta hotelera , el nuevo palacio de congresos de Valencia , y la promoción del Convention Bureau, se choca con la necesidad de mejorar las conexiones aéreas y completar el trazado del el AVE. Valentziako erkidegoa aitzindari izan zen Espainian merkataritza-azokak antolatzen. Gaur egun, turismo profesionalaren sektorean garrantzitsuak dira erkidegoko hiriburua zein Alacant, hainbat arrazoi tarteko: erakusketa-azalera handitu izana, ostatu-eskaintza zabaldu izana, Valentziako kongresu-jauregi berria eta Convention Bureau-ren sustapena. Hala ere, aire-garraioko konexioak hobetu beharra dago eta AVEren ibilbidea amaitu beharra dago.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Algunos poblados íberos poco conocidos como el de S. Antonio de Calaceite (Teruel), o el de Cabezo de La Guardia en Alcorisa, podrían ser objeto de las visitas turísticas con la adecuada promoción. Oso ezagunak ez diren zenbait herrixka iberiar, hala nola San Antonio de Calaceite-koa (Teruel) edo Cabezo de La Guardia-koa (Alcorisa) turistentzat erakargarriak izan daitezke sustapen egokia eginez gero.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La isla de Terranova con el PN de Gros Morne, perteneciente a la provincia homónima, que también integra los territorios continentales de la Península del Labrador, queda fuera del interés turístico internacional debido a la limitada oferta de alojamiento, a la dificultad de las comunicaciones y la falta de promoción. Ternua uhartea, Gros Morne Parke Nazionalarekin, izen bereko probintziari dagokio, eta Labrador penintsulako lurralde kontinentalak ere hartzen ditu; nazioarteko interes turistikotik kanpo geratzen da, ostatu-eskaintza mugatua daukalako, komunikazio txarrak dituelako eta sustapenik egiten ez zaiolako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Dirección General de Conservación de la Naturaleza, Real Federación Española de Golf, Aviación Civil, Asociación Nacional de Estaciones Termales, Sociedad de Fomento de Cría Caballar, Turespaña, Asociación Turística de Estaciones de Esquí y Montaña. Natura Kontserbatzeko Zuzendaritza Nagusia, Golfeko Espainiako Errege Federazioa, Abiazio Zibila, Estazio Termalen Elkarte Nazionala, Zaldi-hazkuntzako Sustapen Elkartea, Turespaña, Eski- eta Mendi-estazioen Elkarte Turistikoa

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tras la desintegración de la antigua Yugoslavia , Croacia inició un proceso de despegue económico y promoción turística que ha dado excelentes resultados, captando en un principio italianos, austríacos y alemanes , extendiéndose posteriormente a otras nacionalidades, se estima que en periodo 2000-2005 pasará de 4 a 10 millones de visitantes. Jugoslavia ohia desegin ondoren, Kroaziak hazkunde ekonomikoa eta sustapen turistikoa hasi zituen, eta emaitza bikainak izan ditu. Hasieran italiarrak, austriarrak eta alemaniarrak erakarri zituen, eta beste herrialdetakoak gero; 2000. urtetik 2005. urtera 4 milioi turista izatetik 10 milioi izatera igaroko dela jotzen da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La mejora de infraestructuras, un esfuerzo de promoción internacional y el crecimiento cualitativo y cuantitativo de la oferta hotelera podrían en la próxima década potenciar Laos en el desarrollo del etnoturismo, como ya ocurre con las tribus Kata y Gnai, y en el turismo de aventura para la práctica del senderismo. Azpiegituren hobekuntzari, nazioarteko sustapena lortzeko ahaleginari eta hotel-eskaintzak kualitatiboki nahiz kuantitatiboki izan duen hazkuntzari esker, hurrengo hamarkadan etnoturismoaren bidea (dagoeneko hasia da Kata eta Gnai tribuekin) eta ibilaldiak egiteko abentura-turismoaren bidea garatu ahal izango ditu Laosek.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Cuando las empresas turísticas confeccionan los folletos lo hacen con el fin de que sirvan de reclamo ayudando al conocimiento, promoción y venta de sus productos y servicios. Turismo-enpresek liburuxkak egiten dituzte produktu eta zerbitzuen erakargarritasuna azpimarratzeko, eta ezagutza, sustapena eta salmenta laguntzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Entre ellos encontramos las agencias de viajes, las compañías de transporte regular y aquellos organismos públicos y privados que mediante su labor profesional, realizan la ordenación y/o promoción del turismo. besteak beste, bidaia-agentziak, garraio erregularreko konpainiak, eta turismoaren ordenamendu edo/eta sustapena egiten duten erakunde publiko eta pribatuak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (17)
A veces las relaciones informales, previas a la promoción, hacen de barrera a la hora de ejercer la suficiente autoridad en un puesto de categoría superior, de forma que sus actuales subordinados, antes compañeros, no le tomen realmente en serio. Zenbaitetan, sustapenaren aurretik sortutako harreman informalak oztopo izaten dira kategoria handiagoko postu batean behar adinako agintea baliatzeko. Ondorioz, gaur egun mendeko dituenak, lehen lankide zirenak, ez dute benetan hartzen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Para cubrir de forma temporal un puesto de trabajo permanente mientras dure el proceso de selección o promoción de personal. Lanpostu iraunkor bat aldi baterako betetzeko, langileen sustapenak edo hautaketa-prozesuak irauten duen bitartean.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Su titulación es la requerida para el puesto pero, por sus características personales, prefiere no cambiar de tareas ni relacionarse con gente nueva, por lo que presenta un elevado grado de inmovilismo que hará difícil su promoción y el seguimiento de un plan de carrera dentro de la empresa. Posturako eskatzen diren ikasketak dauzka, baina, bere ezaugarri pertsonalak direla eta, nahiago du eginkizun berririk ez izatea eta ez erlazionatzea jende berriarekin. Immobilismorako joera handia dauka, eta horrek zaildu egingo luke sustapena eta karrera-plan bat izatea enpresa barruan.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Una vez alcanzadas las necesidades fisiológicas (salario), de seguridad (contrato indefinido) y de pertenencia (buen clima laboral), la forma de alcanzar las necesidades de estima y autorrealización será a través de sentirse valorado y promocionar en la empresa y, para ello, será necesaria la formación. Behin aseta daudenean behar fisiologikoak (soldata), segurtasunekoak (kontratu mugagabea) eta kidekotasunarena (laneko giro ona), balioztatuta sentituta eta enpresan sustapena lortuta ase daitezke estimu- eta autorrealizazio-beharrak, eta, horretarako, nahitaezkoa da trebakuntza.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

El aprendizaje permanente y la readaptación profesional facilitan el derecho al trabajo, la libre elección de profesión u oficio y la promoción a través del trabajo. Ikaskuntza etengabeak eta lanera berregokitzeak lanpostu bat izateko eskubidea, lan edo ogibide mota hautatzeko aukera eta lanaren bidezko sustapena errazten dute.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Ayuda a su resolución, pues de ello depende mantener o no tu reciente promoción. Argitu iezazkiozu zalantzak, hori baita duela gutxi lortu duzun sustapena mantentzeko modu bakarra.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Las posibles salidas serían o la promoción o la desvinculación de la empresa. Bi irtenbide daude: sustapena edo enpresarekiko lotura haustea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Formación y promoción. Trebakuntza eta sustapena.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Fomentar el desarrollo, formación y promoción profesional de los empleados. Langileen garapena, prestakuntza eta sustapen profesionala bultzatzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Vincular la retribución y promoción de los empleados a sus méritos y capacidades. Langileen ordainsaria eta sustapena haien merituei eta gaitasunei lotzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (27)
De una manera u otra, las iniciativas culturales se glocalizan necesariamente en su perspectiva de trabajo para la atención de un territorio y teniendo en cuenta que la promoción de una cultura de masas debe modificarse hacia el contexto cambiante, diverso y complejo de las realidades culturales, y considerando también la necesidad innegable del trabajo en red. Era batera edo bestera, kultura-ekimenak lurralde bati arreta emateko lanaren ikuspegian glokalizatzen dira ezinbestean, kontuan hartuz masa-kultura baten sustapena kultura-errealitateen testuinguru aldakor, askotariko eta konplexu baterantz moldatu behar dela eta, halaber, sareko lana ezinbestekoa dela.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esa diversidad se construye y transforma paulatinamente, lo que enriquece a la propia sociedad, porque rompe corrientes uniformadoras y alienadoras, obstáculos para la movilización y transformación sociocultural. Aniztasun hori pixkanaka eraikitzen eta eraldatzen da, eta horrek aberastu egiten du gizartea bera, korronte uniformatzaile eta alienatzaileak hausten dituelako. Azken horiek oztopo dira sustapen eta eraldatze soziokulturalerako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Sus actuaciones se desarrollan en el campo de la formación, apoyo –técnico y línea de subvenciones– a proyectos y empresas de producción, distribución de películas y programas audiovisuales dentro y fuera de Europa, doblaje, subtitulado de películas, uso de las tecnologías digitales y promoción de la industria europea. Eremu hauetan dihardute: trebakuntza, laguntza-teknikoa eta diru-laguntzak produkzio-proiektu eta -enpresei, film eta ikus-entzunezko saioen banaketa Europan eta Europatik kanpo, bikoizketa, filmen azpitituluak, teknologia digitalen erabilera eta europar industriaren sustapena.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Para ello, se organizan según los distintos sectores –archivos, bibliotecas, libro, museos, artes escénicas y música, cine y audiovisuales, patrimonio histórico– y materias de su competencia –cooperación cultural, promoción del arte, propiedad intelectual, publicaciones, información y documentación, fundaciones, estadística y administración electrónica y sociedad de la información–. Hori lortzeko, sektoreka antolatzen dira —artxiboa, liburutegiak, liburua, museoak, arte eszenikoak eta musika, zinema eta ikus-entzunezkoak, ondare artistikoa—,eta bakoitzaren eskumeneko gaien arabera —kooperazio kulturala, artearen sustapena, jabetza intelektuala, argitalpenak, informazioa eta dokumentazioa, fundazioak, estatistika eta administrazio elektronikoa, eta informazioaren gizartea—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En el artículo 148 de la Constitución quedan recogidas las materias que podrán ser asumidas por las comunidades autónomas, entre las que destacan por su relación con las políticas culturales: la gestión, promoción y difusión de museos, bibliotecas, conservatorios de música, patrimonio monumental, fomento de la cultura, turismo y adecuada utilización del ocio. Konstituzioaren 148. artikuluan daude jasota autonomia-erkidegoek beren gain har ditzaketen gaiak; kultura-politikekin duten erlazioa kontuan harturik, hauek dira nabarmenenak: museo, liburutegi, musika-kontserbatorio eta monumentu-ondarearen kudeaketa, sustapena eta hedapena; kulturaren eta turismoaren sustapena; eta aisiaren erabilera egokia.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Actividades complementarias de las de otras administraciones públicas y, en particular, las relativas a la educación, la cultura y la promoción de la mujer. Beste administrazio publiko batzuen jarduera osagarriak eta, bereziki, hezkuntzari, kulturari eta emakumeen sustapenari lotutakoak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se pueden destacar entre estos objetivos: la defensa de los derechos humanos, la inclusión social, los fines cívicos, educativos, culturales, de fortalecimiento institucional, de cooperación para el desarrollo, de promoción del voluntariado, de promoción de la acción social, de defensa de los principios democráticos y de fomento de la tolerancia. Helburuen artean, hauek dira nabarmentzekoak: giza eskubideen defentsa, gizarteratzea, hiritarrei, hezkuntzari eta kulturari lotutakoak, erakundeak indartzea, garapenerako lankidetza, boluntarioen sustapena, ekintza sozialaren sustapena, printzipio demokratikoen defentsa eta tolerantzia bultzatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se puede comprobar, por ejemplo, en la animación a la escritura, en la que el recurso de las artes literarias es el mismo tanto en la infancia como para las personas mayores; sin embargo, el contenido, la dinámica y los objetivos que se planteen serán los factores que marcarán la diferencia. Adibidez, idazketaren sustapenean egiazta daiteke hori, non arte literarioen baliabidea berbera baita haurrentzat eta adinekoentzat; dena den, edukiak, dinamikak eta proposatzen diren helburuek sortzen dute aldea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es el momento en el que, normalmente, se produce la iniciación a la lectoescritura, que amplía las posibles actividades que se pueden proponer: puede hacerse una animación lectora bien planificada desde contextos variados e iniciarse una animación a la escritura, aunque de manera más limitada. Une horretan hasten da, normalean, irakurtzen eta idazten ikasten, eta horrek zabaldu egiten ditu proposa daitezkeen jardueren aukera: irakurketaren sustapena egin daiteke, askotariko testuingurutan oinarritua eta ondo planifikatua, eta idazketaren sustapenarekin has daiteke, baina modu mugatuagoan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La animación con las artes literarias en los colectivos con necesidades específicas Arte literarioekiko sustapena behar bereziak dituzten kolektiboetan

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (2)
No obstante, estos animadores no son animadores turísticos, sino que se encuadran en otro tipo de actividades, como la promoción económica o de la salud o la animación sociocultural. Hala ere, horiek ez dira animatzaile turistikoak, beste jarduera batzuk egiten baitituzte: sustapen ekonomikoa egiten dute, osasuna sustatzen dute, edo animazio soziokulturalean aritzen dira.

Materiala: Animazio turistikoa

3Valorar la importancia de la promoción del programa de animación turística. 3Animazio turistikoko programaren sustapenak duen garrantzia balioestea.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (5)
Explica las tres misiones principales de las técnicas promocionales y publicitarias. Azaldu zein diren sustapen- eta publizitate-tekniken egiteko nagusiak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Realiza un esquema sobre las etapas de una promoción. Egin eskema bat sustapen baten etapei buruz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Nombra los tres tipos de promoción que te parezcan más eficaces en un centro de estética y explica porqué. Izendatu zure ustean estetika-zentro baterako efikazenak diren hiru sustapen motak, eta arrazoitu erantzuna.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Compara las diferencias esenciales entre promoción y publicidad Adierazi sustapenaren eta publizitatearen arteko oinarrizko aldeak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En ocasiones se envía junto al formulario publicidad o promociones especiales. Batzuetan, publizitatea edo sustapen bereziak helarazten dira formularioarekin batera.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (36)
Directiva 2002/73/CE del Parlamento Europeo y del Consejo, de 23 de septiembre de 2002, que modifica la Directiva 76/207/CEE, del Consejo, relativa a la aplicación del principio de igualdad de trato entre hombres y mujeres en lo que se refiere al acceso al empleo, a la formación y a la promoción profesionales, y a las condiciones de trabajo. Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2002/73/EE Zuzentaraua, 2002ko irailaren 23koa, Kontseiluaren 76/207/EEE Zuzentaraua aldatzen duena, enplegua lortzeari, prestakuntzari eta sustapen profesionalei eta lan-baldintzei dagokienez, emakumeen eta gizonen arteko tratu-berdintasunaren printzipioa aplikatzeari buruzkoa.

Materiala: Sistemen integrazioa

●El Estatuto también recoge aspectos más concretos: intermediación en el mercado de trabajo, clasificación profesional, promoción profesional y ascensos, acceso al empleo, igualdad salarial (arts. ●Era berean, estatutuak alderdi zehatzagoak jasotzen ditu: lan-merkatuko bitartekotza, lanbide-sailkapena, sustapen profesionala eta maila-igoerak, enplegurako sarbidea, soldata-berdintasuna (artikulu hauetan:

Materiala: Sistemen integrazioa

Las responsabilidades familiares son consideradas responsabilidad única de las mujeres, en perjuicio de su vida profesional, tanto en la incorporación como en la promoción en un empleo. Familia-erantzukizunak emakumeen erantzukizuntzat jotzen dira, haien bizitza profesionalaren kalterako, hala lanean hasteari nola sustapenari dagokienez.

Materiala: Sistemen integrazioa

✓Organizar un lanzamiento y otros eventos atractivos en fechas clave. Sustapen bat eta beste ekintza erakargarri batzuk antolatzea egun garrantzitsu batzuetan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Asegurar que los procesos de gestión de recursos humanos (selección, clasificación profesional, promoción y formación, retribuciones) respetan el principio de igualdad de trato y oportunidades. Giza baliabideak kudeatzeko prozesuek (langileen hautaketa, sailkapena, sustapena eta prestakuntza, ordainsariak) tratu- eta aukera-berdintasunaren printzipioa errespetatzen dutela bermatzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

• Clasificación profesional, promoción y desarrollo de carrera. • Lanbide-sailkapena, sustapena eta lan-ibilbidearen garapena.

Materiala: Sistemen integrazioa

La igualdad de oportunidades se debe garantizar tanto a la hora de seleccionar al nuevo personal como a la de promocionar a las personas ya incorporadas. Aukera-berdintasuna bermatu behar da, hala langile berriak aukeratzeko orduan nola jada lanean daudenen sustapenean.

Materiala: Sistemen integrazioa

En las promociones de libre designación, priorizar de manera temporal a mujeres para puestos de responsabilidad hasta conseguir un equilibrio en los puestos de responsabilidad en la empresa. Izendapen askeko sustapenetan, emakumeak erantzukizuneko lanpostuetarako lehenestea aldi batez, enpresako erantzukizun-postuetan oreka lortu arte.

Materiala: Sistemen integrazioa

La formación se vinculará con el desarrollo de la carrera y con la promoción profesional, tanto entre los trabajadores como entre las trabajadoras: Prestakuntza ibilbidearen garapenarekin eta sustapen profesionalarekin lotuko da, hala langile gizonezko nola emakumezkoen artean:

Materiala: Sistemen integrazioa

nLa promoción es un proceso interno de las empresas o de la Administración Pública que consiste en proponer un procedimiento para que un trabajador o una trabajadora ocupe un puesto de trabajo de superior categoría al que venía desempeñando, con una mejora de las condiciones profesionales. nSustapena enpresetako edo administrazio publikoko barne-prozesu bat da. Langileari lehen zuena baino goragoko kategoriako eta baldintza profesional hobeagoko lanpostu bat izateko prozedura bat proposatzean datza.

Materiala: Sistemen integrazioa