Emaitzak: 20

ES EU
Informatika eta komunikazioa (1)
Anuncio o Spot publicitario basado en una imagen gráfica que se muestra al cargar una página Web. Irudi grafiko batean oinarritutako publizitate-iragarkia edo spot-a, web orri bat kargatzean bistaratzen dena.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (4)
Supóngase un láser de Neodimio-Yag, con una energía máxima de pico de 9 Joules y un tamaño de spot que puede regularse a 4 ó 5 mm. Demagun Yag Neodimioko laser bat dugula, 9 jouleko erpin edo pultsu maximoarekin, eta 4 edo 5 mm-ra erregula daitekeen spot-tamainarekin.

Materiala: Elektroestetika

Se deduce de la fórmula que la densidad energética necesaria para depilar dependerá de la energía aportada en cada pulso de láser y del tamaño del spot de láser que corresponde a la superficie tratada. Formulatik ondorioztatzen denez, depilatzeko behar den energia-dentsitatea laser-pultsu bakoitzean ekarritako energiaren mende eta tratatutako azalerari dagokion laser-spotaren tamainaren mende dago.

Materiala: Elektroestetika

La densidad máxima de energía para un spot de 5 mm será: Energia-dentsitate maximoa, 5 mm-ko spot baterako, hau izango da:

Materiala: Elektroestetika

Tamaño del spot. Spotaren tamaina.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (12)
Cartel, spot de televisión, anuncio de prensa y cuña de radio inciden en un mismo mensaje, pero cada uno con sus capacidades comunicativas específicas. Mezu bera azpimarratzen dute kartelak, telebistako iragarkiak, prentsako iragarkiak eta irratiko iragarki laburrak, baina bakoitzak bere komunikazio-gaitasun espezifikoak ditu.

Materiala: Irudia

La realización de un spot tiene tres fases: Iragarkia egiteko hiru fase bete behar dira:

Materiala: Irudia

oCual es el público objetivo a que dirige el spot que has elegido. oZein da aukeratu duzun iragarkiaren xede-publikoa?

Materiala: Irudia

oReflexiona sobre la eficacia publicitaria del spot, más allá de su valor estético. oEgin iragarkiaren publizitate-eraginkortasunari buruzko gogoeta, balio estetikotik harago.

Materiala: Irudia

oRelación entre la idea creativa, realización audiovisual y eficacia comunicativa del spot. oSorkuntza-lanaren, ikus-entzunezkoaren eta iragarkiaren komunikazio-eraginkortasunaren arteko erlazioa.

Materiala: Irudia

Realización de un spot. Iragarki bat egitea.

Materiala: Irudia

oRecuenta el número de planos que tiene el spot. oZenbatu berriro iragarkiaren plano kopurua.

Materiala: Irudia

oValora si el spot intenta convencer, persuadir o seducir al público que se dirige. oBaloratu iragarkiak zer helburu duen: xede-publikoa konbentzitzea, limurtzea edo seduzitzea.

Materiala: Irudia

Los anuncios de televisión son quizás el tipo de publicidad más familiar y nuestra experiencia como espectadores de spots es muy extensa. Telebistako iragarkiak dira, beharbada, publizitate motarik ezagunena, eta iragarkien ikusle gisa dugun esperientzia oso zabala da.

Materiala: Irudia

La base de un buen spot es trabajar una buena idea, un buen punto de partida para comunicar. Ideia ona, komunikatzeko abiapuntu ona lantzea da iragarki ona izateko oinarria.

Materiala: Irudia

Elektrizitatea eta elektronika (1)
Dirección en hexadecimal del lugar o spot que ocupa la CP en el bastidor ; por ejemplo, si ocupa el : primer lugar justo al lado de la CPU será 256D que es 100H, el segundo lugar 272D o 110H y así : sucesivamente (WORD). CP-ak bastidorean duen toki edo spotaren helbidea hamaseitarrean; adibidez, lehen tokian badago, CPUaren ondo-ondoan, 256D izango da, zeina 100H baita; bigarren tokia 272D edo 110H; eta hala ondoz ondo (WORD).

Materiala: Industria komunikazioak

Zehar-lerroa (1)
Promociones:con el anuncio de promociones y bajadas de precios en los spots publicitarios. Sustapenak:publizitate-iragarkietan promozioak eta prezio-jaitsierak iragartzea.

Materiala: Sistemen integrazioa