Emaitzak: 39

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Elektrizitatea eta elektronika (2)
En una carta del 1757, Frankling reseña sus experiencias positivas con la administración de corrientes a extremidades paralíticas y a un hombro congelado. Gorputz-adar paralitiko batzuei eta sorbalda izoztu bati korronteak eman ondorengo esperientzia positiboak azaldu zituen Franklinek 1757ko eskutitz batean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Contracturas musculares (cuello y hombros, principalmente). Kontraktura muskularrak (lepoa eta sorbaldak, nagusiki).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (1)
Nunca debes de elevar una carga de forma manual por encima de la línea de los hombros. Ez altxa karga bat sekula zure sorbaldaren lerroaren gainetik; eskuz, behintzat, ez.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (7)
mano, brazo, muñeca, hombro. eskua, besoa, eskumuturra, sorbalda.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

b) Cogerse al hombro del guía. b) Gidariari sorbaldatik heldu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Asegurarse de que las sujeciones de los cinturones de la silla están firmemente fijadas y ajustadas a los hombros del niño y hacer lo posible para que el niño se mantenga bien apoyado sobre el respaldo de su silla. Begiratu besaulkiko uhalen lokailuak haurraren sorbaldara finko ezarrita eta doituta dauden, eta ahalegin guztia egin haurra bere besaulkiko bizkarraldearen kontra egon dadin.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

c) No mantener el eje hombro-hombro. c) Sorbaldaz sorbaldako ardatzari eutsi ez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

También se puede poner a los niños en fila y utilizar martillos de plástico para que cada niño marque el ritmo sobre la espalda del compañero que tiene delante. Era berean, haurrak errenkan jar ditzakegu, bata bestearen atzean, eta plastikozko mailuekin bakoitzak aurrekoaren sorbaldan erritmoa markatu dezake.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por lo que, por ejemplo, el desarrollo de movimiento del brazo se inicia desde el hombro, luego el codo, la muñeca y finalmente lamano. Hala, adibidez, beso-mugimendua sorbaldatik hasiko da garatzen; ondoren, ukondokoa garatuko da, eskumuturrekoa jarraian, eta, azkenik, eskuko mugimendua.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

cabeza, cuello, hombros. burua, lepoa, sorbaldak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (3)
el golpe no es preciso puesto que se mueven brazo y hombro, b, c. kolpea ez da zehatza, besoa eta sorbalda mugitzen baitira. b, c.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Mover solo el antebrazo, ya que si movemos el brazo completo, se mueven los hombros simultáneamente lo que provoca que variemos el punto del golpe (figuras 3.20.b y 3.20.c). Mugitu besaurrea soilik; izan ere, beso osoa mugitzen badugu, bi sorbaldak mugitzen dira aldi berean, eta, ondorioz, kolpearen puntua aldatu egiten da (3.20.b eta 3.20.c irudiak).

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En el cuerpo humano, son articulaciones, por ejemplo, la pelvis, los hombros, las rodillas o la cadera. Giza gorputzean, artikulazioak dira, adibidez, pelbisa, sorbaldak, belaunak edo aldaka.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (13)
Son músculos en forma de abanico que cubren la región posterior del cuello y la superior de la espalda, doblan la cabeza hacia atrás y mueven los hombros. haizemaile-formako muskuluak dira, eta lepoaren atzealdea eta bizkarraren goiko zatia estaltzen dituzte. Burua atzerantz bota eta sorbaldak mugitzen dituzte.

Materiala: Elektroestetika

Esta lesión se da sobre todo en las articulaciones de hombro, codo, cadera y mandíbula. Lesio mota hori sorbaldan, ukondoan, aldakan eta masailezurrean izaten da bereziki.

Materiala: Elektroestetika

Mano, antebrazo, brazo y hombro (deltoides). Eskua, eskumuturra, besaurrea eta sorbalda (deltoidea).

Materiala: Elektroestetika

De la mano se regresa de nuevo al hombro y se realiza el mismo recorrido hasta llegar al pie. Eskutik berriro sorbaldara itzuliko gara, eta ibilbide bera egingo dugu oinera iritsi arte.

Materiala: Elektroestetika

Al llegar al hombro, se trabajan alternativamente los dos hombros pasando de uno a otro por la línea de las clavículas. Sorbaldara iritsitakoan, bi sorbaldak txandaka landuko ditugu; klabikulen lerrotik pasatuko gara sorbalda batetik bestera.

Materiala: Elektroestetika

-Se trabajan alternativamente los dos hombros en círculos, pasando de uno a otro por la parte superior del trapecio. -Bi sorbaldak txandaka landuko ditugu zirkuluak eginez; trapezioaren goiko aldetik pasatuko gara sorbalda batetik bestera.

Materiala: Elektroestetika

C) Hombres, tórax, manos y pies grandes C) sorbalda, torax, esku eta oin handiak

Materiala: Elektroestetika

D) Hombres estrechos y cabeza pequeña D) sorbalda estuak eta buru txikia

Materiala: Elektroestetika

En el caso de que la presentadora o modelo lleve un vestido con escote y hombros al descubierto, si estos no son del mismo tono que la cara o presentan “manchitas”, se le aplicará un fondo de maquillaje corporal (mejor waterproof, para no manchar las prendas) en toda la zona que quede al descubierto. Aurkezleak edo modeloak eskotedun soinekoa badarama eta sorbaldak agerian baditu, eta aurpegiaren tonu berekoak ez badira edo orbantxoak badituzte, gorputzeko makillaje-hondoa emango zaio agerian dagoen gune osoan (hobe urak kentzen ez duena bada, arropak zikin ez ditzan).

Materiala: Elektroestetika

Son idóneas las camillas que permiten regular la altura para colocarlas de forma que el profesional de la depilación adopte a su vez una postura cómoda que le permita mantener la columna recta y los hombros relajados en una posición de inclinación natural. Altuera erregulatzeko aukera eskaintzen duten ohetxoak dira egokienak; izan ere, haiekin, profesionala ere jarrera erosoan egon daiteke, bizkarrezurra zuzen eta sorbaldak lasai dituela, modu naturalean makurtuta.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
por una zona equidistante del codo y el hombro. ukondotik eta sorbaldatik distantzia berera dagoen lekuan.

Materiala: Irudia

Zehar-lerroa (1)
Apóyala sobre el hombro sobre su parte media y coloca la parte delantera hacia abajo. Berma ezazu haren erdialdea sorbaldan, eta jar ezazu aurrealdea beherantz.

Materiala: Automatismoak

Animazio turistikoa (1)
Los “centollos” caminan para atrás y el niño o los niños centollo tocan con el hombro a los demás, que se convierten a su vez en centollos. “Txangurruak” atzerantz ibiltzen dira, eta txangurru haurrek sorbaldarekin ukituko dituzte gainerako haurrak, zeinak txangurru bilakatuko baitira.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (6)
•Postura corporal «hundida» (hombros caídos, espalda encorvada, etc.). •Gorputz-jarrera «sartua» (sorbaldak erorita, bizkarra okertuta eta abar).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Si expandimos el pecho, mantenemos rectos el tronco y la cabeza y elevamos los hombros, mostramos una actitud orgullosa, engreída, arrogante o de desprecio. Bularra zabaltzen baldin badugu, enborra eta burua zuzen eduki eta sorbaldak altxatuz gero, jarrera harroa agertuko dugu, handinahia edo mespretxuzkoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una postura abatida, inclinando el tronco hacia delante, la cabeza agachada, los hombros caídos o el pecho hundido comunica al interlocutor tristeza, decaimiento o angustia Jarrera adoregabea agertuz gero, ostera, enborra aurrerantz dela, burumakur, sorbaldak erorita edo bularra barneratuta, tristura, hertsadura edo goibeltasuna adieraziko dizkiogu solaskideari.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La inspiración se lleva a cabo predominantemente con movimientos del diafragma, sin elevar los hombros. Arnasa batik bat diafragmaren mugimenduekin hartzen da, sorbaldak altxatu gabe.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La inspiración se lleva a cabo principalmente con movimientos de los músculos intercostales de la parte superior de la caja torácica y se elevan los hombros. Kaxa torazikoaren goiko aldeko saihetsarteko giharren mugimenduekin hartzen da batez ere arnasa, eta sorbaldak altxatzen dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Los collares largos favorecen a las mujeres con cuello corto y hombros anchos. •Lepoko luzeek, berriz, lepo laburra eta sorbalda zabalak dituzten emakumeei doazkie ondo.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak