Emaitzak: 28

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Balenciagak ehungintzari buruz zuen jakinduria sakona azpimarratzeko aukera ezin hobea ikusi du Balenciaga Fundazioak erakusketa honetan, izan ere, bertan erabateko zehaztasunez azaltzen da jostunak parpailarekin izandako harreman luze eta emankorra. Jostunak maisutasun handiz gauzatu zituen bere sorkuntza lanetan bolumen eta silueta berritzaileak, material tradizionalen ikerketatik abiatuta -haren bilduma pribatua osatzen dutenak, esaterako- aukera berriak bilatu zituen industriarekin lankidetzan. Parpaila izan da Europako gizon eta emakumeen jantzien osagarri nagusia historian zehar, eta horregatik betikotu zuten urrezko mendeko artista handiek beren lanetan eta sendo finkatu da herri tradizioetan. Parpaila izan da, halaber, Balenciagaren ezaugarri horren, haren magiaren, erakusgarri nagusia. Cristóbal Balenciaga Museoa ve en esta exposición, que muestra la larga y fructífera relación de Balenciaga con el encaje, una magnífica oportunidad de destacar la profunda sabiduría textil del modisto, quien, partiendo de la investigación de materiales tradicionales- como los que formaban parte de su colección privada- y colaborando con la industria en la búsqueda de nuevas posibilidades, fue capaz de materializar magistralmente los volúmenes y siluetas innovadoras que caracterizaron sus creaciones. El encaje fue el gran complemento a la indumentaria masculina y femenina histórica europea, inmortalizado en las obras de los grandes artistas del siglo de oro y en las tradiciones populares más arraigadas, y constituye un gran ejemplo de esta cualidad de Balenciaga, de su magia. Con Balenciaga, el encaje puede ser ornamental o estructural, puede utilizarse desde la mañana bastada noche. Puede caer con su propio peso de bordado v pasamanería o puede "levitar" gracias a la inclusión de ingeniosas innovaciones. Puede resaltar el dibujo o manifestar con rotundidad el vacío de la transparencia. Puede teñirse del famoso negro del modisto, o desdoblarse en toda la paleta de colores. Puede colonizar el vestido o ser el fundamento de nuevos y originales complementos.

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Eromena litzateke Balenciagak parpailarekin edo tularekin sortu zituen lanak zerrendatzea, ugariak baitira. 1950eko neguko bildumarako, esate baterako, hirurogeita hamaika modelotatik hogeita bederatzik zituzten aipatutako osagaiak, eta 1950eko udaberrian laurogeita hamalautik hamaseik. Belle-Epoque deituan bezala, Cristobal Balenciagak jantzi mota guztietan, goizetik gauerako jantzietan, erabili zituen parpailak. Era horretara, goizerako, parpaila brodatu estu bat jartzen da janzki baten alkandoran; mohair artilearekin, berriz, 1952an arratsalderako multzo erdi estuetarako ehuna bihurtzen da. Bai arratsalderako bai gauerako Balenciagak "Chantilly oso fina erabiltzen du, eta hori kolore delikatuez, arrosa koloreez, grisez edo beltzez zipriztintzen ditu soinekoak". 1950eko udan, Balenciagak parpailadun galtza batzuk diseinatu zituen, pixkagatik gainditu zituztenak arratsalderako krepezko soinekoak, bizkar irekikoak. 1962an galtza horiek berak panti bihurtu ziren (26. or. il.). 1920ko hamarraldian boladan zegoen tunika 1955ean erabili zuen berriro ere jostunak, eta 1967an eta 1968an ere hartara itzuli zen, baina orduko hartan soutache erara brodatutako parpaila batekin, gogora ekarriz veneziar puntu lodiak. Koktel eta afarirako jantziei dagokienez, parpailadun multzoen moldeak jostunarengan siluetak izan zuen bilakaera erakusten du, 1945. urteaz geroztik, bai gerri estu-estuaren bai gerri baxuaren bitartez edo gerririk gabe, soineko hauen antzera: marinela 1951n (75. or. il.), zakua (91. or. il.) eta baby doll (79. or. il.) 1957an. 1964ko baby doll-ek, aldiz, soineko-gerruntze bihurtuta, zabaltasun eskasa zuen, garai hartako joerei jarraituz. Sería una locura intentar enumerar las creaciones con encaje o con tul del modisto, puesto que son muy numerosas. Citaremos, por ejemplo, para la colección de invierno de 1950, veintinueve modelos de setenta y uno, y en la primavera de 1950 dieciséis de noventa y cuatro. Como en la Belle-Epoque, Cristóbal Balencíaga lo utiliza para conjuntos que van desde la mañana hasta la noche. De esta manera, para la mañana, se coloca un estrecho encaje bordado en una blusa de un traje, mientras que, confeccionado con lana mohair, el encaje se convierte en 19523 en la tela de conjuntos semi-ajustados para la tarde. Para la tarde y para la noche, Balenciaga utiliza siempre "Chantilly extremadamente fino, que salpica los vestidos de un rubio delicado, de rosa, de gris o de negro. En el verano de 1950, Balenciaga diseña un pantalón con encaje, que apenas supera el vestido de crepé con la espalda abierta para la tarde. En 1962, ese pantalón se transforma en pantis (il. p. 26). La tónica, de moda en los años 1920, vuelve a ser utilizada por el modisto en 1955, quien más tarde la retomará en 1967 y en 1968, confeccionada esta vez con un encaje bordado de soutache, que recuerda los gruesos puntos del encaje veneciano. Para el cóctel y la cena, el corte de los conjuntos con encaje muestra, tras 1945, la evolución de la silueta vista por el modisto, bien con el talle marcado, o bien con el talle bajo o sin talle, como lo recuerdan los vestidos: marinero en 1951 (il. p. 75), saco (il. p. 91) y babydoll (il. p. 79) en 1957. Sin embargo, el baby doll de 1964, que se convirtió en vestido corpiño, tiene una amplitud reducida, siguiendo las tendencias de la época.

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Irudi pertsonala (14)
Realiza cuatro gráficos a tamaño natural, en los que sobre una silueta humana colocada de frente, de espalda y de ambos perfiles, queden dibujados los itinerarios correctos en la aplicación de chorros a presión. Egin tamaina naturaleko lau grafiko, eta marraztu presiopeko zorrotaden aplikazioen ibilbide egokiak aurrez, bizkarrez eta albo bietara jarritako giza silueta batean.

Materiala: Elektroestetika

En conclusión, podríamos decir que para relacionar bien todos los factores de la silueta y poder determinar el estilo que armoniza o destaca una línea, debemos estudiar el conjunto de los volúmenes entre la cabeza y el cuerpo, para hacernos una idea clara de las proporciones y formas del conjunto general del cuerpo, y proceder a realizar nuestro trabajo en consecuencia. Beraz, siluetaren alderdi guztiak ondo erlazionatzeko eta harmonizatzen duen edo ildo bat nabarmentzen duen estiloa zehazteko, buruaren eta gorputzaren arteko bolumenak aztertu behar ditugu; hala, gorputzeko proportzio eta forma guztien ideia argi bat izango dugu, eta haiek kontuan izanik, lanari ekingo diogu.

Materiala: Elektroestetika

a) Al tipo de iluminación donde la fuente luminosa está situada detrás del sujeto, destacando la silueta de éste. a) Argi-iturria subjektuaren atzean kokatzen den argiztatze mota da, zeinean subjektuaren silueta nabarmentzen den.

Materiala: Elektroestetika

Se destaca la silueta y se genera un halo que lo separa del fondo. Silueta nabarmentzen da, eta hondotik bereizten duen halo bat sortzen da.

Materiala: Elektroestetika

Trazos son las líneas que realizamos con los lapiceros blandos, y trazos son también los contornos que definimos con delineadores líquidos. Trazuak arkatz bigunarekin egiten ditugun lerroak dira; trazuak dira, halaber, delineatzaile likidoen bidez definitzen ditugun siluetak ere.

Materiala: Elektroestetika

Destacaremos las cualidades de este óvalo acompañando con la línea de la cola de la ceja la silueta de su lateral, por tanto dirigiremos su extremo hacia el lóbulo de las orejas. Obaloaren ezaugarriak nabarmenduko ditugu bekainaren amaierako lerroarekin alboko siluetari lagunduz; horrenbestez, muturra belarri-gingilerantz eramango dugu.

Materiala: Elektroestetika

Bien aplicado, resulta eficaz para personas de más de 35 años en las cuales, por efecto de la edad, los contornos del rostro comienzan a desdibujarse e incluso a relajarse. Ongi emanez gero, eraginkorra da 35 urtetik gorako pertsonentzat, adinaren poderioz, aurpegiko siluetak desitxuratzen edota lasaitzen hasten baitira.

Materiala: Elektroestetika

O incluso puede ser frecuente que este tipo de bocas presenten poca definición por estar su contorno desdibujado. Gainera, ohikoa izan daiteke aho horiek definizio gutxi izatea silueta zehaztugabea izateagatik.

Materiala: Elektroestetika

Al estar situados en la parte inferior del rostro influyen en el aspecto terso o relajado de esta zona, más proclive por otro lado a ablandarse y tender a caer con la edad, desdibujando el contorno de éste en su parte inferior. Aurpegiaren behealdean daudenez, eremu horri itxura leuna edo lasaia ematen diote. Bestalde, biguntzeko eta erortzeko joera handiagoa dute adinean aurrera egin ahala,eta eremu horren silueta desitxuratzen dute behealdean.

Materiala: Elektroestetika

En la Figura 2.7 vemos la silueta de una cabeza de mujer tomada de una escultura egipcia. 2.7. irudian, egiptoar eskultura batetik hartutako emakumezko baten buruaren silueta ikusten da.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (9)
Contorno de personajes:En los dibujos clave que representan un movimiento es esencial definir la silueta y el contorno que adapta el personaje animado. Pertsonaien ingerada: mugimendua irudikatzen duten marrazki gakoetan funtsezkoa da pertsonaia bizidunak hartzen dituen silueta eta ingerada zehaztea.

Materiala: Irudia

Pronto se descubrió la economía de esfuerzos que suponía usar el mismo fondo elaborado en una hoja aparte sobre el que se colocaban las siluetas. Laster asko konturatu ziren errazagoa zela aparteko orri batean eginiko atzealde bera erabiltzea eta siluetak han jartzea.

Materiala: Irudia

El mundo de la animación no comprende solo a los dibujos, ya que también hay películas de muñecos, figuras de plastilina o siluetas. Animazioaren arloan ez daude marrazkiak bakarrik; panpinen filmak, plastilinazko figurak edo siluetak ere badira.

Materiala: Irudia

La toma a contraluz (con el sol detrás del sujeto) es útil para siluetas, y la luz lateral (con el sujeto recibiendo la luz de lado) realzar la textura. eta alboko argia (subjektuak argia alboz duela) ehundura nabarmentzeko.

Materiala: Irudia

Para dibujar siluetas, el primer paso es dibujar a lápiz todos los perfiles de la ilustración, y luego aplicar la plumilla. Ilustrazioaren profil guztiak arkatzaz marraztea da siluetak marrazteko lehen urratsa, eta, ondoren, luma-muturra erabiltzen da.

Materiala: Irudia

Se usan para describir la silueta externa de un objeto, así como toda su gama de colores. Objektuaren kanpoko silueta eta kolore sorta deskubritzeko erabiltzen dira.

Materiala: Irudia

El diseño es sencillo: tan solo una silueta que recuerda al consumidor el producto a que hace referencia. Diseinu xumea du: silueta bat besterik ez da, erreferentziatzat duen produktua kontsumitzaileari gogorarazten diona.

Materiala: Irudia

Al ser una silueta troquelada, las condiciones de iluminación no perjudican la visión del mensaje. Silueta trokelatua denez, argi-baldintzek ez dute eragozten mezua ikustea.

Materiala: Irudia

Es más, el contraluz del sol o el atardecer realzan la percepción de la silueta. Are gehiago, eguzkiaren kontrargiak edo ilunabarrak nabarmendu egiten dute siluetaren pertzepzioa.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Es la mayor ciudad de la provincia , la silueta de los modernos rascacielos dominada por Torre de comunicaciones CN, de 450 m es su postal más conocida . Probintziako hiririk handiena da; etxe orratz modernoen silueta da irudirik ezagunena, 450 m-ko CN komunikazio-dorrea guztien buru dela.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fabrikazio mekanikoa (1)
Los elementos que pueden actualizarse incluyen las líneas ocultas, siluetas, límites de vista, vistas de sección y detalles de vista de sección. Hauek dira eguneratu daitezkeen elementuak: lerro ezkutatuak, siluetak, bista-mugak, ebakidura-bistak eta ebakidura-bistaren xehetasunak.

Materiala: CNC 8070 - Tornuaren ziklo finkoak

Animazio turistikoa (1)
lFocos con filtros de distintos colores y siluetas. lZenbait kolore eta siluetatako iragazkiak dituzten fokuak.

Materiala: Animazio turistikoa