Emaitzak: 94

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (1)
Fomenta las relaciones con tu familia, amigos y compañeros, muestra tus afectos. Indartu senide, lagun eta lankideekiko harremanak; adieraz itzazu zeure sentimenduak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (29)
Donde existen barreras en la comunicación y en consecuencia no se comparte la información, no hay un sentido de colaboración ni de pertenencia a la familia. Komunikazioan trabak daude, eta ondorioz, ez da informazioa banatzen, ez dago elkarlanerako sentimendurik, ezta familiako partaide izatearen sentimendurik ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

máxima inquietud, sentimiento de incapacidad total, tensión elevada….. gehienezko urduritasuna, erabateko ezintasunaren sentimendua, tentsio handia...

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

es natural que se tengan determinados pensamientos o sentimientos en su situación. normala da egoeraren inguruko pentsamendu edo sentimendu jakin batzuk izatea (Normalización).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Sentimientos ambivalentes hacia el maltratador: Tratu txarrak eragiten dizkionarekiko sentimendu anbibalenteak:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Freud reconoce también que el juego cumple la función de expresar sentimientos reprimidos por el niño en el proceso educativo y que el juego del niño está influido por el deseo de ser adulto y de querer ser como el adulto (médico, bombero, padre...). Freudek aitortzen du, halaber, haurrak heziketa-prozesuan erreprimitu dituen sentimenduak adierazteko funtzioa ere betetzen duela jolasak, eta haurraren jolasean eragina duela heldu izateko eta heldua bezalakoa izateko (medikua, suhiltzailea, aita...) nahiak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

el montaje de la tienda, el garaje, la peluquería, etc., favorecerá en el niño la expresión de vivencias reales, la imaginación, la creatividad y la proyección de sentimientos. denda, garajea, ile-apaindegia, etab. muntatuz gero, haurrak errazago adieraziko ditu benetako bizipenak, gehiago landuko ditu irudimena eta sormena eta hobeto proiektatuko ditu sentimenduak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El sentimiento de fracaso vital de los afectados ocasiona dolor físico, confusión y depresión. Kaltetuei min fisikoa, nahasmena eta depresioa sortzen die bizi-porrot sentimenduak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La forma de expresión se fundamenta en la observación de un entorno estimulante, acogedor, que enriquece al niño y le proporciona instrumentos para exteriorizar mejor los sentimientos. Ingurune bizigarria, erosoa, behatzean oinarritzen da adierazpidea; izan ere, haurra ingurune horren bidez aberasten da, eta sentimenduak hobeto kanporatzeko tresnak eskaintzen dizkio.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

¿Qué sentimientos tiene? Zer sentimendu ditu?

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

¿por qué ha escogido esta canción?, ¿qué sentimientos, sensaciones, pensamientos le suscita?, ¿cómo es el timbre?, ¿cómo es la música: cálida, alegre, triste, etc.?, ¿está de moda?, ¿hace tiempo que la escucha?, ¿podría aplicarse a la educación infantil?, ¿qué elementos trabajaría con los niños?, etc. Zergatik aukeratu duzu abesti hori? Zer sentimendu, sentsazio edo pentsamendu eragiten dizkizu? Nolakoa da tinbrea? Nolakoa da musika: beroa, alaia, tristea…? Modan dago? Aspalditik entzuten duzu? Haur-hezkuntzan erabil daiteke? Zer elementu landuko zenituzke haurrekin?.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (2)
Puede que en general, existan sentimientos contradictorios frente al maquillaje. Baliteke oro har sentimendu kontrajarriak izatea makillajearen inguruan.

Materiala: Elektroestetika

Prevalece el pensamiento al sentimiento y son convencionales socialmente. Pentsamendua sentimenduari nagusitzen zaio, eta konbentzionala izaten da sozialki.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (4)
Un acercamiento psicológico del espectador, que gracias al primer plano se acerca al sentir del personaje, por ejemplo mostrando unas manos nerviosas, el tic de un pie o una mueca con la boca. Adibidez, ikuslearen hurreratze psikologikoa, lehen planoari esker pertsonaiaren sentimenduetara hurbiltzen dena. Adibidez, esku artega, oinetako nerbio-tika edo ahoko keinu bat erakustea.

Materiala: Irudia

Se les suele pedir que sean fotogénicos, pero sobre todo que sean capaces de adoptar y exagerar expresiones dramáticas casi como hacen los mimos. Fotogenikoak izatea eska dakieke, baina batez ere aurpegiera dramatikoak jartzeko eta sentimendua puzteko gai izatea, ia mimoek egiten duten bezala.

Materiala: Irudia

Seguir a los personajes con la cámara para que los espectadores compartan sentimientos con los personajes. Pertsonaiak kamerarekin jarraitzea, ikusleek pertsonaien sentimenduak izan ditzaten.

Materiala: Irudia

El cuerpo humano es fuente inagotable de expresividad, pero el rostro es su principal exponente, ya que es reflejo de los sentimientos y del carácter de las personas. Giza gorputza adierazpen-iturri agortezina da, baina aurpegia da nagusi, zeren pertsonen sentimenduen eta izaeraren isla baita.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (6)
Normalmente son los territorios donde la acción colonial fue más intensa , donde ahora, gracias al trazado de las antiguas redes viarias y a los vínculos comerciales más estrechos, se han desarrollado enclaves para el visitante extranjero; lo que por otro lado, genera en ocasiones una realidad más cruel , ya que lujosas instalaciones hoteleras en los paisajes más idílicos , quedan fuera del alcance de la práctica totalidad de una población que carece de lo más esencial, despertando un sentimiento de rechazo a la actividad turística. Oro har, kolonizazio handiena jasandako lurraldeetan garatu dira bisitari atzerritarrentzat guneak, garai haietako komunikazio-bideei eta merkataritza-harreman estuagoei esker. Horrek, bestalde, errealitate krudelak sortzen ditu; izan ere, paisaia idilikoetan luxuzko hotel-instalazioak ezartzen dira bizitzeko funtsezkoena ere ez duten herritarren ondoan, eta horrek turismo-jardunarekiko kontrako sentimendua sorrarazten du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el medievo, la proximidad del año 1000 y el sentimiento de proximidad del fin del mundo, inundan Castilla de una profunda religiosidad, la difusión y aceptación que tuvo el camino de Santiago sirve como vía de penetración de influencias culturales desde Europa, será en este periodo cuando aparecen las obras que mejor definen el perfil artístico de las ciudades castellanas. Erdi Aroan, 1000. urtearen hurbiltasunak eta munduaren amaiera zetorren sentimenduak erlijiotasun sakona eragin zuten Gaztelan. Donejakue Bideak izan zuen hedadurak eta onarpenak Europako kultura-eragina ekarri zuten, eta garai horretan egin ziren Gaztelako hirien profil artistikoa hobekien definitzen duten lanak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Vinculadas a la cultura y el sentir espiritual del pueblo , los grandes destinos del turismo religioso son la basílica del Pilar en la capital , el santuario de Torreciudad, y en menor medida el monasterio de Piedra , mas valorado como recinto natural, al igual que el tramo aragonésdel camino de Santiago que posee mayor base cultural que puramente religiosa. Kulturarekin eta herritarren sentimendu espiritualarekin lotuta, turismo erlijiosoaren destino nagusiak hiriburuko Pilareko Andre Mariaren basilika eta Torreciudad-eko santutegia dira; Monasterio de Piedrak balio handiagoa du eremu natural gisa, eta Donejakue Bidearen Aragoiko zatian oinarri kulturala nagusitzen zaio erlijiosoari.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Son muy apropiados para investigar las actitudes y sentimientos del consumidor, sus deseos y percepciones en relación con los períodos vacacionales, los viajes y los destinos turísticos. Egokiak dira kontsumitzaileen jarrera eta sentimenduak ezagutzeko, eta opor-garaian bidaiatzeko eta destino turistikoak aukeratzeko dituzten gogoak eta pertzepzioak jakiteko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Esta percepción se obtiene también en el Templo de Buda de Jade y en los Jardines de Yuyuan, estos últimos construidos en el siglo XVI con numerosos estanques, puentes y pabellones de té, que envuelven al turista en un sosiego que se evapora rápidamente al salir al tumultuoso bazar que rodea el conjunto. Kutsu bera hartzen zaie Jadezko Budaren tenpluari eta Yuyuan lorategiei. Azken horiek XVI. mendean eraiki zituzten, eta hago urmael, zubi eta te-pabiloiek barealdi leunean murgiltzen dute turista; sentimendu goxo hori, ordea, arin lurruntzen da, multzo hori inguratzen duen bazar iskanbilatsura irten bezain laster.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Como consecuencia, los consumidores-turistas comenzaron a sentirse engañados. Ondorioz, turista-kontsumitzaileengan iruzur sentimendua nagusitu zen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (1)
los trabajadores se forman a su ritmo y no son evaluados comparativamente para evitar situaciones tensas y, por otra parte, se les tiene en cuenta de forma que su sentimiento de pertenencia a la empresa es positivo, parece lógico pensar que el ambiente de trabajo es agradable. langileak bakoitza beraren erritmora trebatzen dira, eta ez da konparaziorik egiten ebaluazioan, tentsio-egoerak saihesteko; bestalde, langileak kontuan hartzen direnez, enpresako kide izatearen sentimendu positiboa dute. Logikoa dirudi pentsatzea laneko giroa atsegina dela.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Elektrizitatea eta elektronika (4)
Para comunicar ideas, deseos o sentimientos, las personas usamos signos (significante) a los que damos un significado. Ideiak, nahiak edo sentimenduak komunikatzeko, pertsonok zeinuak (adierazleak) erabiltzen ditugu, haiei esanahi bat egotzita.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

El paralenguaje acompaña siempre al lenguaje verbal y comunica aspectos importantes relacionados con la seguridad en lo que se dice, el estado anímico, los sentimientos, la credibilidad, etc. Ahozko hizkuntzarekin batera doa beti parahizkuntza, eta hizketan ari denaren bere buruarekiko segurtasunari, aldarte-egoerari, sentimenduei, sinesgarritasunari eta abarri buruzko alderdi garrantzitsuak komunikatzen ditu.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Por ejemplo, si al clasificador /sentimiento/ se le añade un modificador, se convierte en /feliz/, /triste/, /confiar/, etc. Esate baterako, /sentimendu/ sailkatzaileari aldatzaile bat gehitzen bazaio, /zoriontsu/, /goibel/, /fidatu/ eta abar bilakatuko da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Se recomienda no incluir en el vocabulario inicial signos que denoten sentimientos, pues son demasiado complejos en esta primera fase. Hasierako hiztegian sentimenduak adierazten dituzten zeinuak ez sartzea gomendatzen da, konplexuegiak baitira lehen fase horretarako.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (4)
En este caso estamos hablando de unmarketingexperiencial, lo que se vende no es el producto (establecimiento hostelero) ni el destino turístico, sino los sentimientos que experimenta el consumidor como algo eminentemente distinto de lo que experimentaría en otro establecimiento de características similares del mismo destino turístico. Kasu honetan,marketinesperimentalaz ari gara: ez da saltzen produktua (ostalaritzako establezimendua) ezta helmuga turistikoa, baizik eta kontsumitzaileak bizi dituen sentimenduak, helmuga turistiko bereko eta antzeko ezaugarriekiko beste establezimendu batean izango lituzkeenekiko desberdinak.

Materiala: Animazio turistikoa

Capacidad para expresar nuestros pensamientos y sentimientos de una manera empática. Gure pentsamendu eta sentimenduak modu enpatikoan adierazteko gaitasuna.

Materiala: Animazio turistikoa

Definimos asertividad como la capacidad para expresar nuestros pensamientos y sentimientos de una manera empática y firme que nos permite hacer respetar nuestra dignidad como persona. Asertibitatea da gure pentsamendu eta sentimenduak modu enpatiko eta sendoan adierazteko gaitasuna, halako moldez non pertsona gisa dugun duintasuna errespetatzen baita.

Materiala: Animazio turistikoa

Si no somos capaces de entender los sentimientos que provocan las inseguridades, carencias, debilidades o falta de habilidad de los otros, difícilmente podremos crear el marco pedagógico adecuado que permita a nuestros clientes aprender y disfrutar al mismo tiempo. Ez bagara gai ulertzeko ziurtasun-ezak, gabeziek, ahultasunek edo besteen trebetasun-gabeziak eragiten dituzten sentimenduak, nekez sortuko dugu gure bezeroei ikasteko eta gozatzeko aukera emango dien ingurune pedagogiko egokia.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (19)
•Comprender a los demás, percibiendo los sentimientos ajenos como propios, e interesándonos por aquello que le preocupa. •Gainerakoak ulertzea, besteren sentimenduak norberarenak bezalaxe hautemanez eta interesa agertuz kezka sorrarazten dion horren gainean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En este tipo de comunicación las emociones, sentimientos, motivaciones son casi imperceptibles. Ia oharkabeak izaten dira emozioak, sentimenduak eta motibazioak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La inteligencia emocional es la capacidad de poder observar y regular los sentimientos propios y ajenos, y utilizarlos para dirigir el pensamiento y la acción. Adimen emozionala zera da,norbere eta besteren sentimenduakbehatu eta erregulatu ahal izatekogaitasuna, eta pentsamendua eta ekintzagidatzeko erabiltzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las habilidades sociales son el conjunto de conductas emitidas por un individuo en un contexto interpersonal, que expresa sentimientos, actitudes, deseos, opiniones o derechos de ese individuo de un modo adecuado a la situación, respetando esas conductas en los demás, y que generalmente resuelve los problemas inmediatos de la situación mientras minimiza la probabilidad de futuros. Trebetasun sozialak gizabanako batek pertsonen arteko testuinguruan igorritako jokabideen multzoa dira: gizabanako horren sentimenduak, jarrerak, desioak, iritziak edo eskubideak adierazten ditu, egoerara egokitutako modu batean, jokabide horiek gainerako pertsonetan ere errespetatuz, eta eskuarki egoeraren berehalako arazoak ebazten dira, etorkizunean arazo gehiago gertatzeko probabilitatea murriztuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las habilidades interpersonales son un conjunto de conductas emitidas  por una persona en una situación social, que expresa y recibe opiniones, sentimientos y deseos, que conversa, que defiende y respeta los derechos personales, de un modo adecuado, aumentando la probabilidad de reforzamiento y disminuyendo la probabilidad de problemas en las relaciones con los demás. Pertsonen arteko trebetasunak, berriz, gizabanako jakin batek egoera sozial batean igorritako portaeren multzoa dira; pertsona horrek iritziak, sentimenduak eta desioak adierazten eta jasotzen ditu, eskubide pertsonalak defendatzen eta errespetatzen, guztia ere modu egokian, indartzeko probabilitatea handituz eta gainerakoekin dituen harremanetan arazoak agertzeko probabilitatea murriztuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La comunicación es el proceso mediante el cual dos o más personas se relacionan para intercambiar información, ya sean conocimientos, opiniones, sentimientos o estados de ánimo. Komunikazioa prozesu bat da, zeinaren bitartez bi pertsona edo gehiago harremanetan izaten baitira informazioa trukatzeko, hala nola ezagutzak, iritziak, sentimenduak edo umore-aldarteak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una persona es socialmente competente cuando es capaz de expresar sentimientos, actitudes, deseos y opiniones de un modo adecuado a la situación, logrando sus objetivos a la vez que respeta a los demás, y disminuye la posibilidad de futuros problemas. Pertsona bat sozialki trebea dela esango dugu sentimenduak, jarrerak, desioak eta iritziak egoerarekin bat datorren moduan adierazteko gauza denean, helburuak lortuz eta, aldi berean, gainerakoak errespetatuz. Hala, murriztu egiten da aurrera begira arazoak izateko arriskua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor propone ejercicios para trabajar la inteligencia emocional: uno de ellos puede ser un ejercicio para expresar los sentimientos que tiene en diferentes situaciones (¿Cómo te sientes un día de lluvia?) o escribir las emociones asociadas a alguna situación (Soy feliz cuando…). Aholkulariak hainbat ariketa proposatuko ditu adimen emozionala lantzeko: haietako bat izan liteke hainbat egoeratan agertzen diren sentimenduak azaltzeko (Zer nola sentitzen zara euria ari duen egun batean?), edo egoera jakin batekin lotutako emozioak idaztea (Zoriontsu naiz halako egunetan...).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Ayudarle a comprender los sentimientos de los demás. Besteen sentimenduak ulertzen laguntzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La escucha activa consiste en demostrar al hablante que el oyente le ha entendido, y la empatía es la capacidad de apreciar las emociones y los sentimientos del interlocutor. Entzute aktiboa zera da, hizlariari erakustea entzuleak ulertu diola; enpatia, berriz, solaskidearen emozioak eta sentimenduak hautemateko gaitasuna da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (2)
Impulso, tendencia, postura, sentimiento, aspiraciones y preferencias que influyen en el grado de implicación y de actuación de la persona en una situación determinada. Egoera zehatz batean pertsona baten inplikazio-mailan eta jardunean eragiten duten bultzada, joera, jarrera, sentimendua, helburuak eta lehentasunak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Participación y empoderamiento (delegar poder y autoridad a subordinados y conferirles el sentimiento de que son dueños de su propio trabajo). Parte hartzea eta ahalduntzea (boterea eta agintea eskuordetzea mendekoei eta egiten duten lanaren jabe diren sentimendua sortzea).

Materiala: Sistemen integrazioa